ילדהמוזרהמאוד0-0
לתחרות סיפורים של פיצי! גם את זה כתבתי בכיתה...

מיקי מאוס ומיץ פטל. לתחרות הסיפורים של פיצי!

ילדהמוזרהמאוד0-0 01/05/2014 2143 צפיות 4 תגובות
לתחרות סיפורים של פיצי! גם את זה כתבתי בכיתה...

היה היה לפני שנים רבות מיץ פטל שקראו לו מיץ פטלים.
הוא תמיד נהג לתת לכל תושבי העיר ממיץ הפטל שלו, אבל כל מי ששתה ממנו נחנק ומת!
לפחות בתו לקחה תמיד את מיץ הפטל שלו ונשארה בחיים, בגלל שזרקה את זה לפח כל הזמן.
לילדה קראו מיקי והיא העריצה את מיקי מאוס!
אבל מיץ פטלים אמר לה:"מיקי, את חייבת להפסיק לאהוב את מיקי מאוס! הוא נהיה ממש מאוס! את כבר מיץ פטל בוגרת!" אך מיקי ענתה לו:"לעולם לא אפסיק להעריץ את מיקי מאוס!"מיקי ברחה מביתה והלכה לגור אצל חברה הכי טובה שלה, פלפלון.
פלפלון שמחה שמיקי באה לגור איתה. מיקי חיסלה את כל מה שהיה במקרר ביום הראשון, אמא של פלפלון כעסה מאוד על מיקי
'"מיקי," אמרה אמא של פלפלון "מה קרה לך?! את בדרך כלל לא עושה דברים כאלה!"
"אני מצטערת," אמרה מיקי "אני פשוט מאוד רעבה!"
פתאום, מיץ פטלים לבית של פלפלון. "מה קורה פה, מיקי?" אמר.
"לא עניינך!" צעקה עליו מיקי והחלה לבכות, היא רצה לחדר של פלפלון כדי לבכות שם.
פלפלון סימנה לאמא שלה ולמיץ להיות בשקט בזמן שהיא הולכת להיות עם מיקי.
השתיים נכנסו לחדרה של פלפלון ופלפלון אמרה: "אני יודעת מה עובר עלייך, זה גם לי פעם."
"מה עליי לעשות במצב כזה?" שאלה מיקי.
"אל תדאגי," ענתה פלפלון בחיוך "אני אשמור שזה לא יקרה לך שוב!"
מיקי ופלפלון יצאו לעשות כיף בחוף הים. בחוף הים היה מישהו שמכר ארטיקי פטל.
פלפלון קנתה ארטיק מהמוכר אבל כשאכלה אותו היא נחנקה ומתה!
"מי היה מאמין שזה קורה גם עם ארטיקים," אמרה מיקי והסתכלה על הגופה "טוב, זה לא שהיא הייתה החברה הכי טובה שלי או משהו כזה…"
בהלוויה של פלפלון מיקי נזכרה שהיא הייתה החברה הכי טובה שלה.
מיקי בכתה ויחד איתה כל מי שהיה בהלוויה.
הווילונות נסגרו ונשמעו מחיאות כפיים.
"הצגה מדהימה!" נשמע קול.
הסוף!


תגובות (4)

גל , אני האח הקטן של הביצה , או פיצי איך שבא לך ואני מזהיר אותך , את בחרת באח הגדול הלא נכון! אני מזהיר אותך שהוא מטורף ( כמה זמן אתם ביחד? יום יומיים?) חחח , בהצלחה!

02/05/2014 13:37

מעניין מתי אני הודח ומתי יהיה השלב השני ( אני ממש לא רוצה שידיחו אותי)?

02/05/2014 14:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך