ילדהמוזרהמאוד0-0
רצית לדעת למה ביקשתי! נספח הצחוקים של משולבים אבל חיים!

משולבים אבל חיים! – נספח הצחוקים שכתב פיצי!

ילדהמוזרהמאוד0-0 13/04/2014 631 צפיות 3 תגובות
רצית לדעת למה ביקשתי! נספח הצחוקים של משולבים אבל חיים!

הייתה הייתה רעבה ולא מצאה אוכל … היא טיילה בעיקבות אוכל… ופיתאום ראתה בבון קטן מחזיק מנגו ׳אוכל…אוכל זה ימאי׳ חשבה לעצמה היא השתנתה לנמר ותקפה את הבבון . והתחיל המאבק על המנגו. לאחר שניצחה והרימה בגאווה את המנגו, הגיע זאב אפור וחטף את המנגו בשינו וזה היה עומר והוא אמר ״ תודה על האוכל אבל ניראלי שלא אכבד אותך!״ הוא התחיל לרוץ הסתתר במערה שמצא . הייגה רדפה אחריו . וחשבה לעצמה ׳מנגו בתוספת שיפודי זאב׳ בעליזות ואז מצאה את עומר עומד לינגוס במנגו . ורצה עלין והם התגלגלו יחדיו בו זמנית שעומר משתנה לזאב . באמצע הגיע ניירה בצורת הפנטר. היא קפצה ותפסה את המנגו בידיה וצחקה ״חהחהחה יש לי את המנגו!״ אבל זה נישמע כמו ״ האהאהא! רש מי דנגו״ התחילה לרוץ לכיוון ההרים הנגה ועומר בהו בה רצה . עומר ילל והייגה נהמה ורצו שניהם בכיוונה כאשר מצאו אותה ברכס ההר שנייה לפני שאכלה את המנגו…הם זינקו עליה והחל המאבק עוד פעם על המנגו. כאשר שניהם נפלו והמנגו זינק לאוויר . תפס אותו נץ ודאה לכיוון ענף בראש ההר הקטן ביותר … שלושתיהם ניהיו מרוגזים כבר עומר ילל הרבה יותר חזק ניירה שאגה והייגה נהמה חרשית. שלושתם רצו בעיקבות הנץ. כאשר הגיעו , הסתתרו . שלושתיהםהצליחו להבהיל את הנץ שהפך לדניאל שבמהירות חזרה לצורת נץ ארבעתם התחילו להאבק (שוב) על המנגו שכבר כימעט היה הרוס …. המנגו זינק לאוויר ונחת המיידי הבבון שאכל את כולו . ארבעתם תקפו את הבבון הסוף!


תגובות (3)

אהה… יש עוד

13/04/2014 16:27

אני יודעת חכה רגע!

13/04/2014 16:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך