Racheli. Dahan11
נראה לי שזה בכלל מחזה אין לי מושג במה אני טובה ולאיזה ז׳אנר אני מתחברת

נג׳יבה כרמלה ונונה..

Racheli. Dahan11 26/04/2014 891 צפיות אין תגובות
נראה לי שזה בכלל מחזה אין לי מושג במה אני טובה ולאיזה ז׳אנר אני מתחברת

נג׳יבה כרמלה ונונה..

נונה כפרה עלכי תסתכלי על עצמך, ככה את רוצה למצוא גבר? אך יסתכל עלייך?
תראי את הרגליים שלך?! הכל שערות, זקן גם יש לך, את אישה ינונה את צריכה להיות יותר מסודרת, ומטופחת.
איזה מין גבר ירצה לקחת אותך?! תקשיבי לי, תשמעי לי, אני אחותך אני רוצה ודואגת בטובתך.
בסדר כרמלה, אני יוריד היום בסכין אני הולכת בשוק, אמא צריכה נענע,ובטטות, שאני יקנה לה,
אני יעבור אצל דלל, יקנה סכין גילוח וקצף ובערב שאני עושה מקלחת,אני יוריד את השערות.
נונה אולי תפסיקי בשטיות שלך, את חותכת את הרגליים שלך בסכין, ובזקן לא עושים גילוח, יהיה לך קוצים כמו לגבר. תקפצי לבית של תמר, אחותה רוחה עושה סוכר, היא תוריד לך הכל, אני ילווה לך כמה לירות תשלמי לה, תגידי לה תסדר אותך יפה מבקשת כרמלה.
מה אתן עושות כל היום נונה? את ונג׳יבה יושבות בספסל, או בדשא, מפצחות גרעינים ומרכלות על כל השכונה. יאלה מספיק תתעוררו זה לא חיים נונה, ככה לא תמצאו חתן, כל החיים תשארו לבד.
נג׳יבה בואי תשמעי אותי אני מדברת גם איתך, תעזבי הכל בואי רגע נג׳יבה..
יאלה תשתקי כרמלה, כמה את מדברת יותר מהגובה שלך, על העקבים, למה מה את חתונה את עשית?! אני רואה את הפרצוף שלך עוד כאן, לא הרבה אבל את עוד כאן, לא עזבת את הבית שלאמא,חוץ מזה תאמיני לי אף אחד לא יקח אותך, יופי לא אוכלים בצלחת, את לא מציאה, עם כל הגברים מפלרטטת. בטח למה לא תתנשאי מעלינו, הכל יש לך מה שאת מבקשת קונים לך ופרחים שולחים לך, ושוקולדות הכי טובים אוכלת, תראי אותך אין לך צניעות כל יום שמלה אחרת, קצרה יותר מהשנייה, תתביישי ממה שאת עושה יוצאת ומבלה עד הבוקר, אל תדאגי כרמלה אני שומעת אותך נכנסת מהחלון בבוקר. מה אני חרשת נראת לך או עוורת? איפו את הולכת כרמלה? למה את מספרת או משתפת לא אותי ולא את נונה.
נג׳יבה אני לא דברתי עם נונה על חתונה ולא על אללה,למה את מתערבת? לנונה יש את הפה שלה, היא תדבר במה שמפריע לה, מה בסך הכל אני דברתי, אמרתי לה היא צריכה לטפח את עצמה, להתלבש, ולמצוא לעצמה חברות, לצאת קצת מהבית של אמא, גם את נג׳יבה, יאללה תתעוררי ככה לא יבוא לך המזל.
כרמלה את יודעת מה יש לי להגיד לך.. טפאק על הפרצוף שלך, ימגעילה,את מדברת על מזל? איזה מזל יש לך? למה את מה שונה מנונה או מימני תגידי במה? חוץ מזה שאת הולכת בשושה עם מוטי, ומורדי, ואח של נור, דוד וידיד של דלל, ירימיהו שהוא בכלל חייל, תתביישי לך יכל להיות הבן שלך.
כולם בשכונה מכירים את הדאויין שלך. תעזבי כרמלה אל תתני לי לפתוח עלייך פה.
תפתחי נג׳יבה תפתחי, את לא מאיימת עליי ,אני יודעת בדיוק מה את יודעת עליי, ובטח מה את חושבת עליי, אז תרגעי יאלה, אני לא מפחדת מימך ומהדיבורים שלך, תכניסי את זה למוח שלך.
כרמלה עיוני אני יודעת יותר ממה שאת חושבת שאני יודעת ותאמיני לי שאת צריכה לפחד ממה שאני ידבר עלייך, מזל גדול יש לך שאני שותקת. תלכי לעזאזאל נג׳יבה, יאלהה תלכי תשבי בספסל,כמו מסכנה, מהבוקר עד הערב, וכל מי שעובר תדברי עליו ותמציאי עליו את הסיפורים שלך .
כרמלה רוחי, רוחי, תעשי טובה לעצמך, עדיף לך ככה, שתשתקי, לכי תעשי לעצמך איפור ותצבעי את השיער שלך כל יום במשהו אחר, ותתגנדרי, ומצידי תלכי כל יום עם גבר אחר. מצפצפים לך פיפ פיפ ילאלה תלכי ימגנונה.
נגיבה לא יפה ככה את מדברת לכרמלה אחותך הגדולה ומה את צועקת לא עושה חשבון, השכנים ישמעו מה יגידו עלינו? קצת חשומה אין לך נג׳יבה?
תעשי לי טובה נונה למה החיים שהיא חיה זה חיים? איפו ילדים נונה? איפו משפחה גבר לדאוג בשבילו, לכבס לו ולגהץ לו, לבשל לו תבשילים, לבשל הצחקת אותי, למה היא יודעת חביתה לא יודעת להכין, ולנקות? טפאק על על הנקיון שלה, אף פעם לא עוזרת, גם את החדר שלה לא מנקה.
מה אכפת לה יש את נג׳יבה ונונה, יסדרו וינקו בשבילה, למה לא פרינססה זאתי,מתגנדרת מסתדרת, גם טענות יש לה על החיים שלנו? מילה טובה אין לה אף פעם להגיד עלינו נונה? תעני לי? פעם הייתה יושבת איתנו בספסל ומפצחת גרעינים, משחקות קלפים, מה קרה פתחה את העיניים שלה? ורוצה שנלמד גם אנחנו מימנה?נונה את שומעת אותי או שאני מדברת לעצמי? מה יש לך נונה נונה? תתעוררי אני מדברת איתך.
נג׳יבה כרמלה צודקת במה שאומרת לנו, צריך לצאת ולחפש את המזל, הוא לא יבוא לבד אנחנו כבר לא צעירות, נגיבה יאלה זה הזמן, נחפש גבר, נאהב אותו, ונפנק אותו, ונבשל בשבילו, נרקוד בשבילו, ונעשה אותו מבסוט. אולי ירצה, נעשה חתונה אולי נוליד גם ילד ונצא מהבית של אמא.
פעם ראשונה שאני שומעת אותה,מה היא מתכוונת,תמיד דיברה איתנו, אף פעם לא הקשבנו לה.
תראי כמה מחזרים יש לה לכרמלה, היא צעירה ויודעת לעשות חיים, מה שאנחנו לא ידענו ולא עשינו. נג׳יבה יאלה בואי נלך נתגנדר קצת נסתדר, נלך במספרה, תביאי את כל הלירות שיש לך, תעשי גם את סוכר, אצל רוחה, נעשה צבע במספרה ונקנה שמלה בשוק.
בסדר נונה אני יביא גם את הגרעינים, אולי נתפוס איזה ספסל בדרך נשב עליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך