מייק וזווסקי
זה מונולוג שכתבתי בשביל אודישן P: ועלי לומר שהבוחנים ממש אהבו אותו וצחקו מכול רגע..! (עשיית המונולוג באמת דורשת ללבוש תחתונים מעל המכנס!) בבקשה לכם D:

סופר גיבור על – מונולוג

מייק וזווסקי 09/08/2014 3300 צפיות 2 תגובות
זה מונולוג שכתבתי בשביל אודישן P: ועלי לומר שהבוחנים ממש אהבו אותו וצחקו מכול רגע..! (עשיית המונולוג באמת דורשת ללבוש תחתונים מעל המכנס!) בבקשה לכם D:

זהו. אני כבר לא רוצה יותר… העבודה הזו לא בשבילי… זאת אומרת, מי לעזאזל יעבוד בעבודה כזו?
טוב, פיטר פארקר זו לא דוגמא טובה! … אין שום דוגמא טובה! אבל אני פשוט לא אוהב להיות "סופר הירו". זו לא חוויה מיוחדת. טוב, אומנם בהתחלה יש בזה משהו כיף… אבל זה כבר לא כיף!
מי לעזאזל צריך לקום מוקדם בבוקר, לא רגע, לא לישון בכלל כי יש פשעים על ימין ועל שמאל?
מי לא יכול לאכול בזמנו החופשי? מי לא יכול להדליק את הטלוויזיה על התוכנית של אופרה?
נחש מי? אני! ולמה? כי אני סופר הירו!
אוי, עוד משהו! יש גם את כול הנושא של "הנבלים". אם אני כבר סופר הירו, אז שיתנו לי נבל נורמאלי! כול הסופר הירוז האחרים קיבלו נבלים טובים. לספיידרמן היה את "הגובלין" "אלקטרו" "ונום". לבאטמן היה את "הג'וקר" "ביין" "פויזן אייוי". לסופרמן היה את "ברייניאק" "אטלס" ו"טויי-מן".
ואת מי לעזאזל אני קיבלתי? קפטן ג'י. מי זה לעזאזל קפטן ג'י? אפילו אני לא יודע. ואני גם בטוח שהוא לא יודע! כי מי עושה שוד לבנק בשעות היום וגם מחכה בתור לחשבונאית? ואז גם צורח את התוכנית השטנית שלו בקול רם כך שכול הבנק ואשתו שומעים אותו? נחש מי? קפטן ג'י! ולמה? כי הוא נבל עלוב!
אה, ושלא לדבר על החלק הכי מטופש שיש. החליפה. כן, החליפה. לכול סופר הירו יש חליפה מגניבה, עם צבעים מגניבים, עיצוב מגניב, אפילו גלימה! ומה יש לי? ג'ינס, חולצת רחוב, והכי גרוע, אוי… הכי גרוע זה שאני לובש תחתונים מעל המכנסיים! כי מי לעזאזל לובש תחתונים מעל המכנסיים? נחש מי? אני! ולמה? כי ככה סופר הירו מתלבש!
רגע… אבל… למה לפרוש…? זאת אומרת… כול עוד אני מציל את המצב, בין אם ואני נלחם על סף העייפות, או נגד נבל עלוב, או עם חליפה מגוחכת, אני עדיין מקבל את הכבוד הראוי לי.
אני אומנם סופר הירו, אבל אני האמיתי, זה רק עוד תושב חנון, השואף לתשומת לב. ובזכות הכוחות שלי, והלחימה בנבלים, וגם ה… חליפה הזו, אני זוכה לכבוד הראוי שלי…! כן…!
יודע מה. אין שום טעם לוותר. אף גיבור אינו מוותר!
אני הוא איי-מן! המגן של העיר שלי! של המדינה שלי! ושל העולם שלי!
ודבר אחד…! איי-מן.
מה?
רק גבר אמיתי ילבש את התחתונים שלו מעל המכנס…!


תגובות (2)

חחח אני מבינה את הבוחנים גם אני מתתי מצחוק!

09/08/2014 14:06

חחחחחחחחחחחחחח קורע!!!!

18/08/2014 13:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך