גם אבותיו של הסיפור הזה היה קומיקס, עם הרבה צבע אדום!

סיפורי חיפושיות- כדור הגומי האדום של ריצ'ארד

25/08/2010 1255 צפיות תגובה אחת
גם אבותיו של הסיפור הזה היה קומיקס, עם הרבה צבע אדום!

אאאההה…איזה בוקר שלו ונינוח בביתם של ארבעת המופלאים. ג'ון מנסה להרכיב קוביה הונגרית, פול קורא עיתון וג'ורג' צופה בטלויזיה.
רק הציפורים צייצו בחוץ ושום דבר בעולם, כך היה נראה, יפריע את השלווה ששררה בבית.
אך לפתע משהו כן הרס את השלווה. היה זה צליל קופצני ומעצבן שנשמע כמו "בוינג!" "בוינג!" ואז נכנס לתוך הסלון ריצ'ארד וידו האחת בתוך הכיס וידו האחרת מקפיצה את המוקד לרעש באותו הבוקר.
ריצ'ארד המשיך להקפיץ את הכדור שלו שהיה כדור גומי קטן ואדום ובטעות העיף אותו רחוק מידי והכדור פילח את העיתון של פול, שבר את הקוביה של ג'ון ולבסוף נחת על אחת האנטנות של הטלויזיה והקליטה השתבשה.
"אופס…" מלמל ריצ'ארד אבל זה לא ממש עזר.. שלושת הבחורים הכועסים נעמדו מולו והצביעו על הדלת.
אוו…ריצ'ארד המסכן..
הוא גורש לחצר. נו טוב! בוא נוציא את המירב מזה!
* * * *
אה…כן, כמעט שכחתי להציג לפניכם את הדמות בסיפור שהיא לא אחרת מהדמות שבלעדיה אין לסיפור תפנית. נא להכיר את מר רוברט השכן שלא רק יום שבת עבורו הוא יום של שקט, אלא כל השבוע!
והוא גזם את הגדר החיה שלו באופן ישר ומסודר והכל נראה מושלם עד שלפתע קולות טורדניים הגיעו לאוזניו..
או או…
הוא ראה את ריצ'ארד ממבט עינו משחק עם הכדור שלו בגינה וכחכח בגרונו באופק מוגזם ומובהק.
ריצ'ארד הפסיק להקפיץ את הכדור ופנה אל שכנו "או! שלום לך מר רוברט!"
"האם ההסכם שלנו לא היה ברור?" הוא שאל את ריצ'ארד בלי לברך אותו קודם.
"אההה…לא לנגן בגיטרה בין שתיים לארבע?"
"לא! לא! לא להרעיש! ובייחוד לא בחצר!"
"אבל הכדור שלי לא עושה רעש!" הצתדק ריצ'ארד.
"הכדור שלך הוא הדבר הכי רועש שאי פעם שמעתי! יותר מהמוזיקה שלכם! ואין לי ברירה אלא להחרים אותו!!"
"לא!!" ריצ'ארד הגן על הכדור אבל מר רוברט הצליח לתפוס אותו והשניים ניהלו מלחמת משיכות על כדור גומי אומלל.
הם עשו כל כך הרבה רעש ומשכו כל כך הרבה צומת לב שג'ון, ג'ורג' ופול יצאו מהבית בריצה.
"רוברט! ריצ'ארד! תפסיקו!"
זה לא עזר!
זוג השכנים המשיכו להילחם על הכדור עד שלבסוף!
האחיזה של שניהם התרופפה!
שניהם עפו אחורה!
ואילו הכדור עף למעלה..
הם הביטו בכדור הצונח מטה מטה וקמו על רגליהם בהילוך איטי וזינקו כמו שחקני כדורסל על הכדור כשהם מושיטים ידיים בניסיון לתפוס אותו!
בום!!!!
הם התנגשו אחד בשני והכדור נחת על הרצפה ומשם קפץ והתרחק במורד הרחוב.
ריצ'ארד קם ומיד החל לחפש את הכדור שלו. הוא ראה אותו בורח באופק.
"לאא!!! הכדור שלי!!" הוא קרא בעצב.
ג'ון וג'ורג' עזרו לו לקום "אין דבר ריצ'י, זה בסך הכל היה כדור!"
לפתע נשמעו רישרושי עלים ומתוך גדר חיה שנהרסה לגמרי כי מר רוברט נחת עליה, קם לו השכן הנרגן וצעק "אתם חוליגנים!!! אני אתלונן למשטרה!! אני אדאג שאתם תקנו לי גדר חיה חדשה!!! ושאחר כך תסתלקו מהשכונה הזאת!!!"
"בואו נלך…" מלמל פול ודחף את כולם ללכת ולהשאיר את השכן צועק בתיסכול על העולם.
* * * *
"אל תהיה עצוב ריצ'ארד, אנחנו יכולים להזמין פיצה לארוחת ערב! פיצה היא עגולה!"
"אתם לא צריכים להמשיך לנחם אותי חברים, אני כבר מצאתי לעצמי משהו חדש!" אמר ריצ'ארד והוציא מהחדר שלו מכונית עם שלט רחוק.
"גדול! אתם לא חושבים!"

!The End


תגובות (1)

אני אשמח אם תוסיפו תגובות [=

18/09/2010 13:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך