דניאל סטיילס
מקווה שאהבתם

סיפור קצר ומצחיק על תום והמכונית

דניאל סטיילס 26/09/2013 940 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם

פעם אחת יצא תום מהבית וראה ליד זקנה אחת עומדת מכונית – (פורשה) , ואז תום בעט בזקנה וגנב ממנה את המכונית והזקנה מתה , ותום ברח אם המכונית תום נסע לחיפה ואז בני הבריון עצר אותו תום אמר זוז מדרכי , ובני אמר לא רוצה לזוז בני פתח את הדלת של תום הרים את תום ושם אותו בתוך המטען שברכב שלו , ונסע אם האוטו של תום לשדה התעופה , בשדה התעופה בני הזמין מטוס , המטוס הגיע בני הוציא את תום מהאוטו ושם אותו בתוך המטען של המטוס , וטס מישראל לבולגריה , כשהגיע בני לבולגריה בני יצא מהמטוס אבל שכח את תום בתוך המטען של המטוס שלו ואז בני לקח אופנוע ונסע לעשות טיול בבולגריה , ותום הצליח לצאת מהטען של המטוס פתח את המטוס וראה שבני שכח את המפתח בתוך , החריץ של המטוס התניע את המטוס וטס בחזרה לישראל נחת בשדה התעופה , ושם ראה את גרי הבריון וגרי שאל את תום איפה אח שלו בני , ותום אמר לו שאח שלו נמצא בבולגריה וגרי אמר לו טטיס אותי לבולגריה , ותום אמר שהוא לא רוצה וגרי אמר לו אם לטטיס אותי לבולגריה אני יהרוג אותך , ותום הסכים גאי ותום נכנסו לתוך המטוס ותום הכניס את המפתח לחיץ התניע את המטוס וטס לבולגריה , תום וגרי הגיעו לבולגריה תוך שעתיים ואז גרי קם מהמטוס לקח אופנוע ונסע לחפש את בני , ותום נכנס לתוך המטוס נעל את דלת המטוס ונרדם בתוך המטוס , וגרי מצא את בני ושאל אותו למה הגעת לבולגריה ולא אמרת לי ואז גרי הביא בעיטה לבני , ובני התעלף גרי לקח את האופנוע שלו ונסע לשדה התעופה ושם ראה את תום שבר את דלת המטוס והרג את תום עם סכין יפני , ותום מת ואז הגיע שוטר ועצר את גרי על רצח שם עליו אזיקים ונעל ונסע איתו לתחנת המשטרה ושם אותו בכלא והיה שמח שהצליח לעצור מישהו על רצח מוות של בני אדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך