הדבש השחור
מבוסס על סיפור אמיתי לחלוטין. האמת שזהמסוג הסיפורים שהיו יכולים להיות מצחיקים, מה שנקרא אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק... אבל בכל מקרה אשמח לשמוע מה אתם חושבים ולקרוא את התגובות שלכם פה למטה

ספרי לי על זה

הדבש השחור 26/08/2022 295 צפיות אין תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי לחלוטין. האמת שזהמסוג הסיפורים שהיו יכולים להיות מצחיקים, מה שנקרא אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק... אבל בכל מקרה אשמח לשמוע מה אתם חושבים ולקרוא את התגובות שלכם פה למטה

דמיות: מישהו על כיסא גלילים וחונכת מתלהבת
(על הבמה מישהו על כיסא גלגלים משחק בטלפון מתלהבת נכנסת בריצה עם דף תכנייה)
מתלהבת: וואי תראה מה יש בתוכנית להיום! הלכים לבריכה איזה מגניב! נעשה צוחקים ושטויות יש לי רובה מים בתיק!
מישהו על כיסא גלגלים: (באדישות) יש את הכיסא שיורד אותי למים?
מתלהבת: (ניכבת לשניה ואז נדלקת שוב והפעם ביותר התלהבות. היא מתחילה את הסצנה מתלהבת וכל פעם מגבירה בהדרגתיות) – לא הוא בדיוק התקלקל אבל תראה איזה מגניב! יש היום גם סדנת אוריגמי!
מישהו על כיסא גלגלים: (ציני ומדבר בזלזול) אה, כן בטח! ממש מתאים לי אני הכי טוב עם דברים קטנים ועדינים זו המומחיות שלי!
מתלהבת: (שוב ניכבת לשנייה ואז ההתלהבות מתגברת)
אה וואלה אבל הינה תראה איזה כיף! יש חדר בריחה מגניב לא?
מישהו על כיסא גלגלים: נגיש?
מתלהבת: יש מדרגה אחת אבל אני מבטיחה שהיה בסדר (עדין מתלהבת)
מישהו על כיסא גלגלים: לא (נחרץ קר ומאוכזב)
מתלהבת: אני אדאג לזה שירימו אותך. יש פה אנשים טובים!
מישהו על כיסא גלגלים: אה אה (הוא מסמן לא עם הראש הוא לא כועס רק מתוסכל)
מתלהבת: אז אתה לא יכול לעשות כלום (עדיין חיובית ומחייכת)
מישהו על כיסא גלגלים: ספרי לי על זה (ציני ומריר)
מתלהבת: אז מה אתה רוצה לעשות? (מדברת אליו כמו ילד קטן ולא מסתכלת אליו אלא על הקיר מאחוריו)
מישהו על כיסא גלגלים: לא יודע יש לי שתי אפשרויות. או לשבת פה בצד ולרחם על עצמי או ללכת להגיד שלום לחברים. נראה לי שאני אבחר בלהגיד שלום לאנשים מה את אומרת (מנסה להתחמק ממנה)
(יוצא מהר מהבמה ומסובב לה את הגב)
מתלהבת: חכה! חכה שניה!
(יוצאת חושך)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך