Someone Like You
אויייי מסכנה קטשוופפ חחחח D: תגובות וכאלה יתקבלו בברכה 3:

עוגת גירושין (פרק 5)

Someone Like You 17/07/2012 760 צפיות תגובה אחת
אויייי מסכנה קטשוופפ חחחח D: תגובות וכאלה יתקבלו בברכה 3:

יצאתי מהחדר וראיתי את רינה ושאר העובדים.
"היי רינה! מה קורה?"
"חחח בסדר, את נראית כמו קטשופ ככה! את יודעת, עם השמלה והקשת… אגב, את לא קצת מבוגרת מד לשים קשת??" אמרה רינה וכולם מסביבה צחקו.
"אם אני לא מבוגרת מדי להשתמש בסמיילים אני לא מבוגרת להשתמש בקשת!!!" אמרתי ורצתי לחדר שלי. איזה פאדיחות! היה עדיף שתזרוק עליי עוגה…
הייתי צריכה חומר ניקוי לדלת! אין מצב שהיא 'סתם' חשבה על זה! בטח כולם ראו את הדלת הזאת כבר! אבל קודם אני צריכה להוריד את הקשת הדפוקה הזאת'י…
לפני שהספקתי לחשוב בהיגיון קיבלתי שיחת טלפון מהבוס 'אוחחח מה הוא רוצה ממני ע כ ש י ו . . ' חשבתי לעצמי ועניתי.
"הלו?"
"היי שרה, את זוכרת שאני את אלונה ויובל מילאנו טופס של לוטו ?"
"כן.. נו?"
"אז ניצחנו!!! זה החדשות הטובות שרציתי לומר לך כבר מקודם אבל רציתי לתת לך להתבשל קצת .. הסכום היה על 2 מיליון שקלים חדשים מה שאומר שכל אחד מאיתנו מקבל 500,000 ש"ח! אני כבר פדיתי את הכסף והבאתי את החלקים של יובל ואלונה, אני רק צריך להעביר לך את הכסף , אז תבואי לכאן"
"א..אין בעיה!!!" סופסוף קרן שמש בחיים שלי! חח איזה קרן שמש.. כל השמש בא אליי לידיים!! (:
"אהה, ו.. יובל השאיר לך טפסים.. הוא הביא לי מעטפה , וכתב עליה :'בשביל קטשופ' . זה הכינוי חיבה שלך ? חחח " אמר והתחיל לצחוק. סגרתי עליו את הטלפון ורצתי למשרד שלו.
רצתי לשם ונכנסתי בלי לדפוק בדלת אפילו. "איפה המעטפה????" שאלתי. לא עיניין אותי הכסף! יותר מעניינת העובדה שאולי הוא הגיש טופס גירושים וחתם!
"הנה, היא ממש פה.." חטפתי לו את המעטפה מהידיים.
התחלתי לקרוא.
קראתי.
סיימתי לקרוא. "הוא שלח לי זימון…"
"מה?" אמר ג'ק.
"קיבלתי צו לבית משפט..מחר! אני צריכה להיות שם מחר!"


תגובות (1)

באמת מסכנה…

19/07/2012 07:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך