אחד הימים השווים של חיי ;))))))))))

פאדיחה וזה (;

29/01/2013 688 צפיות 5 תגובות
אחד הימים השווים של חיי ;))))))))))

אתמול אני וחברה שלי (נקרא לה ע') נסענו לעזריאלי.
הקיצר אחנו הולכות לנו לתומינו ועברנו ליד בית קפה שיש שם וישבו שם זוג והתנשקו והיא כבר התנשקה (מלא פעמים…) ואני לא (שתקו!) אז הקיצר היא כולה כזה עושה לי : "יא רום תראי איזה חמודים הם"
אני: "שתקי"
ע:"אוי שכחתי.. הנה תסתכלי עליהם ותלמדי אם אי פעם תתנשקי בכלל"
אני: "אני מזהירה אותך!!"
ע:"מה עשיתי?" (וצחקה כמו פוסטמההההה)
אני:"פשוט שתקי"
ע:"אל תדאגי את תתנשקי מתישהו" ואת זה היא צעקה!
אני (קיללתי אותה אז אני אחסוך ממכם) ופתאום קלטנו שצעקנו וכולם הסתכלו עלינו וצחקו!
לא פשוט מוות מה שאני עברתי אתמול!!!
__________________________________________________

עוד פאדיחה מאתמול..
יש שם מכונת צילום כזאת אז נכנסנו להצטלם (כי אנחנו מפגרות) ואז רציתי לראות את התמונות והם היו אצל חברה שלי ביד אז לקחתי לה אותן ואז היא חטפה אותן ממני והקיצר שעה אנחנו רבות ככה על התמונות והן נפלו לנו לקומה מתחת אז הלכנו לכיוון המדרגות נעות כדי לרדת להביא את התמונות וראינו שמישהו מרים אותן והוא הייה עם עוד איזה מישהו והוא עושה לו:"קבל את המכוערות האלה" כי עשינו וזות מכוערות וזה בשביל הצחוקים ופתאום חברה שלי באה ביציאה: "מה נראלך ימכוער(קללות וזה..)" והוא התחיל לצעוק עליה ושעה הם רבו וקיללו אחד את השני כמו שני סתומים עד שהגעתי למצב שהייתי צריכה למשוך משם את חברה שלי ואז שתינו נפלנו על הרצפה כי היא פוסטמה והיא התנגדה לי ואז הם פשוט עמדו שם וצחקו עלינו!! אמממממאאאא !!!
_________________________________________________

ועוד אחת!!
היו שם כמה אנשים בקומה העליונה (שיש שם נופים וזה..)
והם היו בקורס צילום וחברה שלי חולה על מצלמות וצילום וכל הקטע הזה שאינלי בו מושג (המצלמה של הגלאקסי המושלממי שלי מספיקה) והיא רצתה לשמוע את ההרצאה שהייתה להם ולא היה לי כוח כי אני גם ככה לא מבינה בזה!!
אז הייתי צריכה למשוך אותה (שוב) למעלית ועד שכבר הגענו למעלית (דרך קשה יש לציין כשחברה שלך מתנגדת לך והיא חזקה יותר מאבא שלך ואת ביחד!!) היא עוד פעם הצליחה לחמוק ממני אז רצתי להביא אותה ושטפו שם ליד את הרצפה ושוב פעם שתינו החלקנו אבל מזה חליקה!! חחחחחחחחחח זה היה מצחיק אבל כואב..
כולם פשוט צחקו! לא היה אחד בקניון שלא צחק עליינו :\

היה נחמד בסך הכלD;


תגובות (5)

חחחחחחחחח יא הזויה XD

29/01/2013 05:22

חחחחחחחחחח אומיגד, כמה פאדיחות ביום אחד.. XD
העיקר שנהנת :)

29/01/2013 05:24

חוח
איזו פדיחה

29/01/2013 05:27

חחחחחחחח היו עוד פאדיחות פשוט הייתי צריכה ללכת אז לא הספקתי לכתוב הכל חחח ;)))

29/01/2013 06:42

חעחעחע בלונדי יפה שלי אני מתה פהההה

29/01/2013 07:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך