dragon
לא הכי מוצלח אבל הבא בתור על כוחות...
אם יש לכם נושאים ורעיונות אני יותר מאשמח לקרא...
:)
נ.ב
תאכלו לפחות תפוח ביום לזכר אותו מעשה נורא של התפוח ()-< (זה היה אמור להיות סוג של תפוח)

פיזיקה- איך הכל התחיל 2

dragon 02/07/2012 1052 צפיות תגובה אחת
לא הכי מוצלח אבל הבא בתור על כוחות...
אם יש לכם נושאים ורעיונות אני יותר מאשמח לקרא...
:)
נ.ב
תאכלו לפחות תפוח ביום לזכר אותו מעשה נורא של התפוח ()-< (זה היה אמור להיות סוג של תפוח)

המשך סיפורי העיתונאי שהלך לגלות את האמת…את כל האמת ורק את האמת
………………………………………………………………………………………………………………..
אז, ככה היום נעסוק בעילוי. העילוי למי שלא יודע (כי הוא נרדם באותו זמן או סתם כי זה לא עיניין אותו מעולם) הוא הסיבה שבגללה (או בזכותה) אנו צפים במים (או כמעט בכל נוזל ולפעמים גז).
העילוי בעצם מתנגד לכח הכבידה וכתוצאה ישירה מכך גם לתפוח…

במהלך השבוע המשכתי במסעי ה"מופלא" אל היסטוריית הפיזיקה ולפי הפרק הזה אני חושב שניתן להתחיל מסקנות על התפוח (האפל ואו מרושע ואו נורא ואו הכל ביחד). כן, כן גם בתעלומת העילוי שב התפוח האחראי לכח הכובד להרוס את איכות חיינו.
העילוי או כח העילוי מתנגד בעצם לכח המשיכה ומצליח במקרים מסויימים (כמו ציפה בבריכה) אך אל תטעו! התפוח אמנם הפסיד בקרב אך ניצח במלחמה! אנו עודינו על האדמה.חסרי יכולת לעוף, לעופף או "לשחות" באוויר הפתוח…
והכל בגלל אותו תפוח.
אותו תפוח אפל ונורא
שלצערינו בדרכו של ניוטון נקרה.
………………………………………………………………………………………………………………….
מבוקש!
התפוח גייס לעזרתו אדם מסויים העונה לשם אייזיק ניוטון, כל המוצא את התפוח או את האדם המדובר מתבקש להסגירם אל רללנל"מ
(הרשות הלאומית לביטחון נוער לומד ומשתעמם)

תודה ובהצלחה,
רללנל"מ


תגובות (1)

הלכתי לאכול תפוח אדום!! סתם.. אהבתי.

03/07/2012 10:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך