הטוסט של נייל (:
מצחיק?? חחחחחח

צחוק מהחיים המצחיקים שלי-פרק 1

הטוסט של נייל (: 28/01/2014 816 צפיות 2 תגובות
מצחיק?? חחחחחח

התעוררתי בבוקר לצלילי המנגינה המלבלבים של השעון המעורר.
מתוך שינה דפקתי את השעון המעורר וחזרתי לישון.
אחרי כמה דקות נזכרתי ששמתי שעון מעורר באייפון, פתחתי בשניה את עיני וראיתי אותו מנופץ על הרצפה.
״סאמקקק״ מלמלתי. דחפתי את שברירי הזכוכית מתחת למיטה, והלכתי לעשות אני הדבר שאני הכי אוהבת. להתעלל באחותי.
״היי דפקט״ צחקתי לעברה.
מתוך שינה קמה ומלמלה משהו בשפה נראלי משהו כמו גרמנית, ומיד חזרה לישון.
ירדתי במדרגות ולמטבח בתקווה שיש עוד משהו במקרר חוץ מעלה גמור של חסה כחולה.
כן. חלומי התגשם. מצאתי במקפיא את האולסטאר הורודות שלי כשהן במצב מוצק למדי.
ניסיתי להפשיר אותן במיקרו, בזמן שזה הפשיר חזרתי לחדרה של אחותי ודפקתי לה שתי סטירות.
״אחחח למה עשית את זה?!״ קראה בכאבים. ״תחזרי תחזרי להיות מורדמת יא גרמניה״ התעצבנתי.
פתאום קלטתי שבעוד שלוש דקות מתחילים הלימודים ואני עוד בתחתונים. פלטתי קללה באנגלית כך שאפילו דוד המלך הצליח לשמוע, מיהרתי לזרוק על עצמי חולצה לבנה של בית ספר ובסירוק אחד קל סידרתי את שיערי, בלי לחשוב יצאתי מהבית עם התיק שמלא במערכת של שלשום, עברתי כבישים והגעתי לבצפר. כן, עשיתי את כל זה וקיללתי את אחותי בלב, רציתי להכנס והשער היה נעול, התחלתי לאכול סרט שהמנהלת תהרוג אותי, וכל זה כדי לגלות שהיום שבת.


תגובות (2)

כן, מצחיקקק

14/02/2014 13:24

מי שם שעון מעורר בשבת?,O.O
אבל כן,זה מצחיק ^-^

19/02/2014 13:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך