קציצות אהבה.

בס"ד

קציצות אהבה-

המצרכים: 2 כוסות פתיתים, קצת אורז, תפוח אדמה גדול, גזר אחד, קישוא אחד, בצל גדול, רוטב צ'ילי. 2 כוסות מים רותחים. תבנית חד פעמית. סיר, פומפייה, קערת פלסטיק גדולה. חלב.
אופן ההכנה: ראשית לשטוף ידיים עם סבון, כי כשעובדים עם אוכל צריך לשמור על ידיים נקיות מאוד וסטריליות, אחרת האוכל יצא מגעיל ואנחנו לא רוצים אוכל עם חיידקים, נכון??? בכל אופן לוקחים קערת פלסטיק גדולה ולתוכה מגרדים בפומפייה את תפוח האדמה ואת הגזר ואת הקישוא למיקס נעים של ירקות מגורדים. לאחר הגירודים בפומפייה קוצצים את הבצל דק דק ואז מגיע זמנן של הפתיתים ושל הקצת אורז: מרתיחים מים, ושופכים את הפתיתים אחד אחרי השני לתוך הסיר תוך כדי תשומת לב לכל גרגיר וגרגיר. לאחר שהפתיתים מוכנים והקצת אורז שופכים את הכל לתוך קערת הפלסטיק עם מיקס הירקות המגורדים, ואז מוסיפים בנדיבות צ'ילי ותבלינים לפי הטעם!!!, מערבבים עם כף עץ עד לעיסה אחידה!! ואז מגיע תורה של התבנית החד פעמית, מניחים אותה לפנינו ומתמזגים עם התבנית, מרגישים אותה ובעדינות ובמקצועיות מכינים קציצות (או כמו שקראנו להן בגן "קובות") מהעיסה האחידה שמחכה לנו בקערה. ואז מניחים בתבנית קציצה אחר קציצה. ואז מגיע תורו של החלב (מו…), שופכים חלב לתוך קערה ומוסיפים לו פלפל שחור, מלח, וקצת צ'ילי, מערבבים את הכל לתוך החלב ויוצקים את החלב לתוך התבנית שיתפזר לו בין הקציצות וייצור בריכה לבנה בתחתית התבנית, בריכה חלומית שאם יכולנו היינו מכניסים גם ברבורים קטנים שישכשכו להם בתוך החלב אך אנחנו לא מכינים פרגיות ברבור, נכון???. בכל אופן מכסים את התבנית במעטה של נייר כסף, רצוי מכסף טהור, כי בכל זאת לקציצות שלנו יש דרישות… ואז על 200 מעלות למשך 200 דקות, (או קצת פחות) ובתיאבון!!!!!!!!!!


תגובות (1)

בס"ד
ממש חמוד..זה מתכון אמיתי?
יום טוב!

08/06/2015 12:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך