סיפור לבן
זה הסיפור הראשון שלי!!! בבקשה תכתבו תגובה!

שלגיה 2

סיפור לבן 25/11/2014 1314 צפיות 5 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי!!! בבקשה תכתבו תגובה!

יום אחד כמה שלגיה בבוקר והלכה לטייל בגן הפרחים. בזמן שהיא טיילה, האמא החורגת שלה אמרה לציד ששלגיה חיבבה לקחת אותה ליער ושם להרוג אותה. הצייד לקח את שלגיה ליער ואמר לה: "אמא שלך שלחה אותי להרוג אותך, תתחבאי ביער כדי שהיא לא תגלה שאת חיה!" שלגיה התחבאה ביער במשך כמה ימים, האמא החורגת שלה גילתה שהיא חיה ביער. האמא לבשה תחפושת של זקנה ולקחה איתה תפח מורעל, היא הלכה לשלגיה ושאלה אותה :"את רוצה את התפוח הזה?" שלגיה היתה מאוד רעבה וקיבלה את התפוח בשמחה. היא נגסה בו והתעלפה. אחרי כמה ימים היא התעוררה ואמרה לעצמה "עוד לא גמרתי את התפוח?!" היא גמרה את התפוח והתעלפה שוב. אחרי כמה שעות בה נסיך ונישק אותה. היא נעמדה וצעקה עליו:" למה אתה חושב שאתה יכול לנשק כל בן אדם שאתה רואה?! עוד מעט תנשק חמוס ואז נראה מה הוא יעשה לך!"
הנסיך רץ משם בפחד. בהתחלה שלגיה רדפה אחריו ואז היא הפסיקה. הנסיך חזר לארמון שלו ונשבע שאף פעם הוא לא נכנס ליער הזה יותר.


תגובות (5)

נחמד אבל יש הרבה מה ללמוד!!
אל תכעסי עלי על זה שאני מתקנת, אני פשוט רוצה לעזור.
אהבתי את הסיפור וצחקתי מאוד אבל את צריכה לשפר כמה דברים קודם כל תפרטי קצת, ספרי על צבע בגדים, על הסביבה, תתארי מה היא מרגישה.
תימשכי את העלילה, תאריכי אותה, איפה שבעת הגמדים?
הנה דוגמא: "בזמן ששלגיה טיילה בגינת הפרחים הצבעונית אימא החורגת רקחה מזימות מרושעות כלפיה." הוספתי כמה מילים, למשל "צבעונית" ו "מרושעות"
ואת יכולה להוסיף עוד מלא דברים מצחיקים על הסיפורים.
אני בתחילת דרכי פה הייתי גרועה אבל השתנתי לטובה

25/11/2014 15:27

    מקבלת…
    אני לא ישנה את הסיפור הזה אבל אני כותבת עוד סיפור עכשיו וזה מאוד עוזר לי!
    תודה!

    06/12/2014 15:24

סיפור יפה

25/11/2014 17:10

ממש תודה על התגובות היפות!

06/12/2014 15:23

סיפר מאוד נחמד לא רוצה להיות מעצבנת אבל תזכרי רק שכמה זה מלשון כמות ואת ממה שהבנתי רצית לרשום קמה מלשון לקום בבוקר (: אהבתי את הסוף שעשית לסיפור הוא מצחיק ולא ציפיתי לו :) מזל טוב על הסיפור הראשון שלך (:

06/12/2014 16:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך