The One That Got Away
זה לא סיפור כזה מצחיק, פשוט שום קטגוריה אחרת לא נראתה מתאימה, אתם תאלצו לסלוח לי.

42! -מוות לחופרים!!-

The One That Got Away 13/07/2014 1367 צפיות 12 תגובות
זה לא סיפור כזה מצחיק, פשוט שום קטגוריה אחרת לא נראתה מתאימה, אתם תאלצו לסלוח לי.

42. 42, זה התשובה, לא משנה מה השאלה:
-"מה קורה?"
~"42."
-"מה אתה עושה?"
~"42."
-"אתה בעד או נגד הכיבוש?"
~"42."
למעשה, 42 עונה גם על שאלות מדעיות ופילוסופיות:
-"למה אנשים מתים?"
~"42."
-"למה השמיים כחולים?"
~"42."
וגם על שאלות חופרות:
-"מה שלום אמא?"
~"42."
-"מה הצבע האהוב עליך?"
~"42."

42 אמור לעבוד בעיקר על אנשים חופרים ומציקים שאתה רוצה להוציא להורג, אבל לא תוציא כי לא נעים.
כי בתכלס, את מי זה בכלל מעניין מה באמת קורה לך? כולם שואלים את זה כדי שלא ירגישו לא נעים כשיחפרו לך על מה שקורה להם.
ולמעשה, אם אתה באמת רוצה לדעת למה השמיים כחולים, לך תברר, הרי ברשותך כלי המכיל את כל המידע שהאנושות אספה, ואתה בטימטומך משתמש בו כדי לפוצץ ממתקים, עזוב אותי בשקט, תמצא חיים, ראבק!

42 הוא התשובה האולטימטיבית, ה-"ככה" החדש. הרי בשביל מה בכלל המציאו את המילה "ככה"? כדי לנפנף את המפגרים עם השאלות המעצבנות:
-"למה?"
~"ככה."
אבל במרוצת השנים המפגרים התפתחו (=התפגרו עוד קצת) וגילו מה לענות:
-"ככה זה לא תשובה.", הם אומרים. אבל אנחנו בכל זאת מוצאים תשובה:
~"ולמה זה לא שאלה!", נגיד להם, רק שיש בעיה קטנה והיא ש"למה" זה אכן שאלה, לכן הכי בריא לעבור ל-"42", פה אין את כל הבלאגן, זה פשוט:
-"מה חדש?"
~"42."
וזהו, סגרת סיפור. הוא שאל שאלה, אתה השבת תשובה, פה זה אמור להגמר, אבל כמובן שמפגר אמיתי לא יניח לך וימשיך:
-"מה זה 42?", הוא בוודאי ישאל,
~"מספר יא נעל, 42 זה מספר, שחכת?", תענה לו,
זה אמור להוריד אותו ממך, אבל יכול להיות שהוא ימשיך ויוסיף,
-"ברור שזה מספר, אבל מה הקשר של זה לשאלה?!"
ואם הוא שואל אותך את זה, עזוב, תברח מהארץ, תחתוך וורידים, תנתק את הקשר איתו -מה שיותר נוח לך- כי זה סימן שהוא חופר ונודניק ולא כדאי שיהיו חברים כאלה, עדיף חברים פשוטים:
-"מה קורה?"
~"42."
-"היי גם אצלי, יא אח!"
אבל אין אנשים כאלה יותר, יש רק חופרים, דביקים, מפגרים, משועממים, מעצבנים, מעצבנים 2 (אלה שלא יודעים שהם מעצבנים, מה שאוטומאטית הופך אותם ליותר מעצבנים), אלה עם האידיאולוגיות בשקל, אלה שצריכים לקבל נאד לפרצוף (פשוט אין שום דרך אחרת לתאר אותם) ועוד המון סוגים של אנשים שאני יחסוך מכם את הגיגיי עליהם.

כי אני רוצה לחיות את החיים שלי בשקט, בלי לשתף אחרים עליי, אבל איכשהוא כולם תמיד משתפים אותי במה שקורה להם, שדרך אגב לא ממש מעניין אותי -ממש לא, אם תרצו לדייק- אני מאוד מצטערת שהסיפורי: 'נגמר לי הלק', 'התקלקל לי המטען', 'איחרתי לסרט' שלכם לא מעניינים/מרתקים/מצחיקים אותי.

כמובן שהסיפורים שלי נשארו במשך שנים על גבי שנים בתוכי, עד שהגיעו חופרים עד נפש ושיחררתי אותם, מה שהכניס להלם קל השואלים התמימים, שלא תיארו לעצמם שאני לא באתי לבצפר כי אני חולת סרטן, שאני תמיד עם מעיל בגלל צלקות על הזרועות, שאני יוצאת לשירותים פעמיים בשיעור בגלל תרופות על גבי תרופות ועוד המון תיאורי זוועה ממתחת לשטיח, שעכשיו אני משתדלת לטאטא שוב, דרך אגב.

אז זהו, אני גיליתי שמי שלא חולה סרטן, לא יבין חולה סרטן, גם אם הוא נורא יתאמץ, לכן אני יחסוך להם את הטרדה ומלכתחילה לא יערב אותם עם הבלאגן שלי.
ולגבי כל האנשים שכבר בפנים, אני כל כך מצטערת שסיפרתי לכם, הייתי תחת לחצים ולא שלטתי בעצמי, תתנחמו בזה שלא תשמעו ממני יותר לעולם.
אני מקווה שאיי פעם ייסלח לי על כך שלמשך זמן קצר מאוד הייתי חלק מאותם חופרי "מה קורה" היענו מתעניינים, לי יהיה קשה מאוד לסלוח לעצמי, אבל אני מתנחמת בעובדה שבמילא תיכף כולנו נמות, אם לא עם התאונות דרכים, הקרינה שבטלפון, או רעידות האדמה אז מטילים, פסיכופתים או אפילו נפילה במקלחת.
ואז זוטות כאלה לא ידגדגו לי את הלבלב.


תגובות (12)

תגידי לי שאין לך באמת סרטן. בבקשה? את נראת מגניבה עם הכתיבה וה42 [משמעות החיים] ועם ציור של מארק קרילי בפרופייל! בבקשה תגידי לי שאין לך סרטן ואת לא חותכת כי זה לא הוגן שהאוסומיים סובלים?
גם אם כן וגם אם לא; משמעות החיים יכולה להיות math
a1
b2
c3
d4
e5
f6
g7
h8
i9
j10
k11
l12
m13
n14
o15
p16
q17
r18
s19
t20
u21
v22
w23
x24
y25
z26
1+8+13+20=42
מתמטיקה=משמעות החיים

13/07/2014 18:07

    כןן אני חולת סרטן (כמה שאני שונאת להגיד את זה!!!) אבל זה לא סוג קלטני במיוחד, כלומר זה כן, אבל אני בפיקוח אז אני בסדר, אם שאלתם, לא ששאלתם.
    זה לא פייר כמובן, אני יודעת, וסורי, אני לא רוצה לבאס, אבל כלום לא פייר, לפי דעתי.
    שמחתי מאוד לשמוע שאני כותבת יפה.. רק בדרך אגב: גם אני אוהבת תכתיבה שלך…. :)
    וואו.. טוב אני כל כך לא מגניבה, אני אומרת בכנות, להיות מדוכאת ומיואשת מהחיים זה לא כזה מגניב!
    וחתכתי וורידים רק פעם אחת, ולא חתכתי כבר המון זמןן (אני עובדת על זה, כל הכבוד ליי :+)

    הקטע עם המתימטיקה שהראת היה חזקק! איפה ראית אתזה?
    אני בחרתי ב-42 להיוצ משמעות החיים מסיבה אחרת: בחרתי דווקא מספר ולא מילה, כי מספר הוא אוטומאטית בעמדה הרבה יותר נחותה ממילה, ובחרתי דווקא ב-42 כי הוא גם מספר יחסית "נטוש" שבדרך כלל לא משתמשים בו ואפחד לא זוכר אותו, בדיוק כמוני ;)
    זהו בסה"כ, רשמת המון דברים, מקווה שעניתי לך על הכלל!
    ובאמת תודה שהגבת :*
    אני מקווה שבכלל מבינים משוו :/

    13/07/2014 20:16

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………אין-לי-מילים………………………………………………………..

    13/07/2014 20:34

    זה מזכיר קצת בעיות הודיות (שאין לי מושג למה הן נקראות ככה). נניח SEND+MORE=MONEY וכאלה.
    ואני המומה כל פעם מחדש שאת חולת סרטן, כי אני יודעת שאם הייתי צריכה לעבור הליך רפואי שהוא יותר מזריקה הייתי רוצחת את אחד הרופאים ><
    אבל לא שמעתי בחיים שחתכת *הרמת גבה מופתעת*

    בכל מקרה, זה ממש מצחיק. אני בדרך כלל זו שמנסים לשאול אותה, ואז מצטערים על זה, כי אני עונה להם במשך שעות.
    אם ככה, 42 גם לך ;)

    30/07/2014 20:10

    חחחחחחחח
    42. חחח סתם.
    וזה קרה רק פעם אחת!!! (אני חייבת להפסיק לכתוב דברים כאלה!)
    תראי, הייתי במצב קשה (נפשי יעני) הוא בדיוק נפטר ולא חשבתי… אני לא רוצה לדכא יותר אז אני ישלח את התגובה הזאת ויכבה את האינטרנט עכשיו.

    30/07/2014 20:36

הסיפור הכי טוב שקראתי השבוע.
ממצא את האופי החופר, הסקרן שלא באמת מתעניין ושלא משנה כמה אתה מתעב אותו, תמצא אותו לפעמים גם בך.
42 את אומרת? אחלה תשובה.

13/07/2014 18:59

42? גם אני! ~כיף וירטואלי

13/07/2014 20:35

42 זה מהזה עם המדריך השלם לנוסע בגלקסיה או משהו, לא זוכרת איך קוראים לזה. ספר של גיקס, די מפורסם מסתבר. לא קראתי, שמתי שזה טוב ^^ *מחבקת אותך* את בן אדם אוסומי~~~ 3>

15/07/2014 16:17

    תאמת תמיד היה לי בראש את המשפט הזה:
    "התשובה למשמעות החיים היקום וכל השאר היא 42."
    ועכשיו הזכרת לי מאיפה שמעתי את זה! (תודה חח)
    זה טוב את אומרת? לקרוא?
    בחטאי הרבים לא קראתי הרבה ספרים בחיים שלי.. P: חוץ מכמה ספרים הזויים :0

    15/07/2014 16:52

אני עדיין אוכלת את עצמי על זה שאת חולת סרטן.
ודרך אגב, 42 זה לא רק משמעות החיים. זה גם הציון שלי במתמטיקה!
אהבתי את הקטע, מדרגת 5, ושתהי בריאה בעזרת השם❤️

30/07/2014 19:15

    יואוו לא הייתי צריכה לכתוב את זה בכלל! ):< ובכל מקרה אינלך מה להצטער היה עבר דייי… מה אין פה אף חולה סרטן :0? *מרגישה בודדה*
    הציון שליי חחחחחחח :)
    ותודה אני משתדלת :)

    30/07/2014 19:33

    חחחחחח יאו את בול כמוני!
    #ללא_רחמים_חיים_יותר

    30/07/2014 19:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך