אם אהבתם את הסיפור תגידו כדי שאדע שמישהו קורא את הסיפורים שלי ואם אני צריכה לשפר משהו פשוט תגידו :)

בית ספר, בית וצרות פרק 1

28/01/2014 787 צפיות 6 תגובות
אם אהבתם את הסיפור תגידו כדי שאדע שמישהו קורא את הסיפורים שלי ואם אני צריכה לשפר משהו פשוט תגידו :)

שלום יומני היקר אני מאיה בת 14 כיתה ז' אתה לא מבין מה קרה, אני עוברת בית ספר!!
כך הייתה השיחה: מה?! אין סיכוי אני ממש לא עוברת בית ספר! אמרתי
מצטערת מתוקה אבל סתכלי כמה כסף גובים ועוד בשביל טיול. אני מצטערת אבל אני אבזבז את הכסף שלי על בגדים ואוכל ולא על בית ספר שחצי מהמורות בו ישנות ושהמנהלת עצלנית ואוכלת כל היום סופגניות!
אוי באמת זה כולה 4300 שקלים!
אז?! את יודעת כמה כסף זה?! עוד לשלם על דברים יקרים חשבון חשמל, מים, גז ולשלם על אוכל ובגדים ועוד דברים אז ניראה לך באמת שאני אבזבז 4300 בשביל זה?! וחוץ מזה עוד דברים יקרים שם. אימא אמרה
חחח מגיע לך אחות! אמרה אחותי הקטנה בת ה-10
אוי תסתמי כבר או שאשבור לך את הברבי המטומטמת שלך!
אוי תסתמו כבר! אי אפשר להעביר ערב אחד בלי שתריבו?! אמר אבא שלי
סליחה אבא.
סליחה אבא.
טוב אין לי כוח להמשיך לך לחפור לך על השיחה הזאת יומן. מילא מחר אני הולכת לבית הספר החדש שבטח יהיה גיהנום מהלך.
מאיה לכי לישון כבר! אמרה אימא
טוב, אני הולכת לישון! טוב, לילה טוב יומן.
~~בבוקר~~~
בוקר יומני היקר! היום אני צריכה לבוא לבית ספר החדש הזה! אוף!
בוקר טוב חמודות! הכנתי לכן ארוחת בוקר ואבא כבר יצא לעבודה.
וואו גילית לי את אמריקה! אמרתי
מתוקה די לכעוס יהיה לך מעולה בבית הספר. את יודעת הוא נבנה ב 1980 ועד היום נשאר.
יופי, אז הוא בטח גם מאוד ישן ומכוער.
את מכוערת וישנה חחחח אמרה אחותי
תסתמי אם את לא רוצה למות!
באותו זמן אחותי שתקה
טוב די לריב! תתלבשי מאיה ואסיע אותך (לאחותי יש אוטובוס ולי לא)
לבשתי את הבגדים הלא משהו ביכלל שלי עשיתי קוקו ויצאתי.
"יומני היקר אני נלחצת מאוד בטח אף אחד לא יאהב אותי שם אבל מה לעשות החלטה זאת החלטה.
הגעתי לבית הספר. תאמת העיצוב לא היה נורא כל כך. הלכתי למזכירה והיא אמרה לי שאני בכיתה
ז2'. הלכתי לכיתה ונכנסתי. כולם הסתכלו עלי כמו על איזה חייזר. התעלמתי מהם וישבתי באחד המקומות הפנויים. פתאום..


תגובות (6)

המשך

28/01/2014 04:44

מי לא יודע מה המשך הסיפור?
פתאום באה ילדה וצעקה עלי כי התיישבתי על המקום שלה

28/01/2014 06:07

וגם הילדה מתגלת כמקובלת
ויש לה חבר ומאיה מתאהבת בו וזה..
אני מכירה סיפורים כאלה

28/01/2014 06:08

אין סימני פיסוק. הסוף ברור מידי… טיפה משעמם. סליחה…

28/01/2014 07:45

מעולם לא התנסיתי בכתיבת יומן (ואם הייתי מנסה הוא היה מקריב את מיטב דפיו לשיממון) אבל לא נראה לי שכותבים 'חחח' ביומן, או 'לילה טוב אמרה אימא. לילה טוב יומן!'. כותבים משהו בסגנון 'אחותי צחקקה' ו'אימא כבר אמרה ללכת לישון…'
נכון, ביומן אמורים לשמור על שפה יום יומית כביכול. אבל אם הרמה ה'נורמטיבית' פוגעת בהבנה של הקורא אשמח לשמוע מילים גבוהות שאפילו מתרגמי שייקספיר לא מצליחים להגות.

28/01/2014 13:26

תמשיכי !!

08/02/2014 01:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך