מייק וזווסקי
מי שראה את הטריילר הראשון... טוב... אני החלטתי לשנות קצת... כך שזה יתחבר יותר אליכם ^^
(למה, מקודם זה היה מבוסס על משחק... XD)

City On Fire – טריילר [מחודש ומעודקן!!!]

מייק וזווסקי 13/03/2013 730 צפיות אין תגובות
מי שראה את הטריילר הראשון... טוב... אני החלטתי לשנות קצת... כך שזה יתחבר יותר אליכם ^^
(למה, מקודם זה היה מבוסס על משחק... XD)

מסמך מספר 1-

שם: ריצ'רד מאנדי
מוטו: "אם אתה לא נותן, אז אני נותן, ובגדול!"
מוצא: אוסטרליה
מידע נוסף: ריצ'רד, או איך שהוא אוהב שקוראים לו, מאנדי, חיי באוסטרליה, ונהיה אחד הציידים הגדולים שם. בגיל 18 הוא עבר לעיר "דזרט ג'וב", שם הוא עבד בתור בר-מן. הכול השתנה עד שהמקרא הגיע.

מסמך מספר 2-

שם: בוב קיד
מוטו: "שאריות של פיצה היא ברחה מאלוהים"
מוצא: אפריקה
מידע נוסף: קיד, שהיה בעל נחס גדול, אהב את תחום ההישרדות והסכנה. לאחד שהוא הלך לשנה של הישרדות באיים הקאריביים, הוא חזר לביתו כאשר הכול נגנב. כיום הוא חיי באשפתות, והפעם זה האתגר האמיתי שלו להישרדות. הכול השתנה אחרי המקרא.

מסמך מספר 3-

שם: גולי ג'ייב
מוטו: "להיות או לא להיות. זו בכלל לא שאלה!"
מוצא: ארצות הברית
מידע נוסף: גולי, היה אחד האנשים המפחידים ביותר באזור, עם העזרה של המאפיה הגדולה שלו. גולי היה גם אחד האנשים החכמים ביותר באזור, הוא ניצח באחד הטורנירים לחכמים בעולם, ולאחר מכן, הרס את האזור ושדד את הקופה. גולי הוא לא בהכרח אדם רע, הוא גם אדם ממש נחמד עם האנשים הנכונים. הכול השתנה אחרי שהמקרא היה.

טוב, שלושת אלה הם בהחלט אנשים משעממים… איך לעזאזל הם יעזרו לנו?! ז"א, תראה אותנו! העיר שלנו עולה באש, והם? הם יעזרו לנו?! ברצינות!
כן… אבל אתה יודע שהם היחידים עם יכולת לעצור את זה…
"הם היחידים עם בלה בלה בלה…"! אתה צוחק עלי?!
אם הייתי צוחק. איך זה היה ניראה?
… טוב אתה לא צוחק…
תגיד…
מה?
מתי תפסיק לדבר לעצמך?
… לא יודע… עדיין, צריכים את האנשים האלה! כי העיר שלנו עולה באש! למה, אחרי זה כולנו נהפוך לנקניקיות-אדם!

City On Fire
!The strangest comedy you will ever see!
(…Or something like that…)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך