תכבדו את מי שאת מכירה שאוהבים זמרים שאת לא אוהבת כמו שאמרתי ,

פשוט תכבדו וזה הכל !

מה יש לכם נגד וואן דיירקשן?!?!?

01/03/2014 814 צפיות 8 תגובות
תכבדו את מי שאת מכירה שאוהבים זמרים שאת לא אוהבת כמו שאמרתי ,

פשוט תכבדו וזה הכל !

מה יש לכם נגד וואן דיירקשן ,באמת מה ???

קללו אותכם??? זה לא יכול להיות ,אתם לא מכירים אותם באמת!

וואן דיירקשן משמחים את מעריצת שלהם כמוני אבל אני לא צורחת כמו מעריצות ,

אני אוהבת אותם כמו כל מעריצה רגילה של זמרות או זמרים כמו סלינה גומז או גסטין ביבר!

באמת זה אותו דבר רק במפורסמים אחרים ,פשוט תפסיקו לומר זה לא אותו דבר!

זה כן אותו דבר רק בסגנון אחר ……….אז מה ,כן מה ????

פשוט תפסיקו ,וקבלו כל ילד או ילדה במי שהם מעריצים!

תתחשבו ,אתם לא חייבים לאוהב אותם רק פשוט אל תשנאו אותם פשוט זה הכל !

אתם באמת לא חייבים לאוהב אותם כמו שאמרתי ,

רק אל תשנאו ופשוט עם חברה שלך או חבר שלך אוהבים זמר או זמרת כלשהו ,

תגיבו בצורה נחמדה ולא רעה כמו "אני שונאת אותם ,הם מגעילים כמו לא יודעת מה…." זה לא .

מה שכן כדי כמו " אני לא כלכך אוהבת אותם ,אבל בשבילך אני יבוא איתך להופעה שלהם ,שתהיא

שמחה " זה כן כדי לומר לחברה.


תגובות (8)

Hiiiii אני דירקשנית וסלינטורים ולובאטואית ומיקסרית וכו… ואני חושבת שבשבילי הם לא סתם להקה הם כול החיים שלי הם משמחים אותי שאני עצובה בזכותם אני לא חותכת ופוגעת בעצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/03/2014 07:35

היי סיון 25,בגלל זה אני כותבת כי אני דירקשנית ויש עוד מלא …..

01/03/2014 07:55

אני לא שונא את וואן דיירקשן. אני שונא את העובדה שהופכים חמישה נערים לאלילים. זה מטופש. בשביל מה הם צריכים את כל זה? בשביל מה הם צריכים שהתהילה תעלה להם למוח ותקלקל אותם? להוציא בושם? ברצינות?
אני לא אוהב את הדרך שבה מפרסמים אותם, ומנסים להוציא אותם הטרוגניים בשביל להיות "פוליטקלי קורקט".
חוץ מזה, אין לי בעיה עם השירים שלהם. זה שאני לא שומע אותם, לא אומר שהם זוועתיים, אלא שזה רק לא הסגנון שאני שומע, ומי שנהנה לשמוע אותם – שיהנה. אני לא מתערב במה שאחרים שומעים.

01/03/2014 08:01

אין לי שום דבר נגדם, סתם חופרים ועושים עליהם סיפורים, ספרים וסרטים כול הזמן.
אתן יכולות להיות דיירקשניות, סלינטוריות או איך שאתן לא קוראות לזה, אבל יש אנשים שפשוט צריכים לשנוא אנשים אחרים.
מבלד זה שאני מסכימה עם Estonian. זה ממש מעצבן שהם הפכו ל"אלילים". כאילו, אשר לחשוב מה הם?
הם כולה שרים כי הם אוהבים את זה. זה מתחיל מזה ואז…
טוב, ראיתם מה קרה לג'סטין ביבר לא?

01/03/2014 08:28

אני דירקשנית
ואת צודקת אין להם שום זכות לקלל אותם אני מתה אלייהם

01/03/2014 08:32

כמה דברים:
1- אני נורא אוהב את השירים שלהם ואני חושב שהם שרים ממש טוב.
2- אני חושב שההערצה הזאת אליהם מוגזמת כבר. אתם לא באמת מכירים אותם …
3- אני מציע שתמחקי את זה, כי זה לא באמת סיפור אלא סתם סטטוס. סטטוסים=פייסבוק , סיפורים= כאן.

01/03/2014 08:36

מי שאומר שאנחנו הופכות אותם לאלילים זה ממש לא נכון! לא אני ולא החברות שלי הדיירקשנית אומרות שהם אלילים! ואם מישהו יגיד שהערצה הזאת אליהם היא מוגזמת ולא מגיעה להם שכל-כך יעריצו אותם אז הוא טועה! גם אם הם נוצרו בתוכנית ריאליטי הם עדיין עבדו קשה כדי להשיג את כל מה שהם השיגו! הם הרבה יותר מפורסמים מהמנצח של אותה עונה!

02/03/2014 05:17

אוקי קודם כל אני לא כל כך מעריצה מטורפת שצועקת על כל דבר שאני רואה עליהם!!!.
תבינו שאני מתכוונת " מה יש לכם נגד וואן דיירקשן", זה שיש כאלה שאומרים איזה מוזרים ,וכל מיני קללות שלא כדי לדעת הם באמת שונאים אותם ,פשוט עושים הכל כדי לאומר שהם שונאים אותם!!!!!!!!!!.
זה לא כמו שאמרתם "אלילים" באמת או משהו אחר .
נ.ב. תבינו שיש כאלה שקשה להם וזה עוזר להם לשמוע שיריים שלהם ,שממש רוצים לא יודעת לתאבד……..

02/03/2014 07:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך