סורי שלא העליתי מלא זמן, הייתה לי בעיה במחשב וזה מחק לי כמה פעמים.
סורי שיצא וואנשוט קצר.
בגלל שלא העליתי מלא זמן אני אעלה היום מלא מלא פרקים.
מקווה שאהבתן :)

אביה וזאיין- וואנשוט

20/04/2013 601 צפיות 3 תגובות
סורי שלא העליתי מלא זמן, הייתה לי בעיה במחשב וזה מחק לי כמה פעמים.
סורי שיצא וואנשוט קצר.
בגלל שלא העליתי מלא זמן אני אעלה היום מלא מלא פרקים.
מקווה שאהבתן :)

היי, אני אביה, בת 19. יש לי שיער שחור, חלק וארוך, בקצוות מחומצן לבלונדיני, עיניים חומות, גובה ממוצע, רזה, קעקוע של אות סינית על מפרק כף היד שהפירוש שלו זה: SEXY (סקסי). אני מצחיקה, רגישה, ילדותית בקטע החמוד, מנגנת על גיטרה אקוסטית, אוהבת לשיר, מכורה לאייפון, חולה על שופינג, מתה על לקים ועקבים, יש לי אח גדול בן 21 וקוראים לו לואי.
חזרתי מחברה שלי וכשנכנסתי הבייתה ראיתי 4 בנים בבית עם לואי , שכחתי לציין שהוא בלהקה וקוראים לה: "וואן דיירקשן", אז בטח הם החברים שלו מהלהקה, אמרתי להם: היי והם החזירו לי בהיי.
"תקשיבי זה חברים מהלהקה שלי:זאיין, נייל,ליאם והארי. אנחנו עושים חזרות פה, זה לא מפריע לך נכון?" לואי שאל אותי.
"כן, בטח אני גם ככה עולה לחדר" אמרתי לו.
אחרי בערך שעה שאני שומעת אותם שרים שם ומנגנים וצוחקים שמעתי דפיקה בדלת וכשפתחתי אותה ראיתי שם את זאיין.
"היי, מה אתה עושה פה? אתה צריך משהו?" שאלתי אותו.
"אממ, הבנים יצאו לקנות כמה דברים ולא היה לי כח לצאת אז נשארתי בבית ומשעמם לבד בבית בקומה למטה אז באתי אלייך". הוא אמר לי.
"אוו קיי, רצה לראות סרט?" שאלתי אותו.
"סבבה". הוא ענה לי.
"איזה סרט אתה רוצה לראות?" שאלתי.
"סרט אימה" הוא אמר לי.
"סבבה" אמרתי לו.
התחלנו לראות את הסרט וזה היה סרט ממש מפחיד, ישבנו ביחד על הפופים ופתאום יה שם קטע ממש מפחיד שידעתי שעם אני אראה אותו אז יהיו לי סיוטים אז סובבתי את הראש אל זאיין ויצא מצב שאנחנו פנים מול פנים, ממש קרובים, הוא הסתכל לי בעיניים ואני הסתכלתי לו בעיניים, התנשקנו. זאת הייתה הנשיקה הכי מדהימה שיש.
" אני אוהב אותך, את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים" . הוא אמר לי.
"אני גם אוהבת אותך, אתה הדבר הכי מדהים שקרה לי אי פעם" עניתי לו והתנשקנו שוב.


תגובות (3)

זהההה מושלםםםםםםםםם !!!!
תודה חייים שליייי ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

20/04/2013 03:20

חח בבקשה אני מעלה עכשיו פרק :)

20/04/2013 03:59

תמשיכי!!!!

21/04/2013 05:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך