אור סטיילס מאליק
זה קצר מהרגיל ? לא יודעת...:/ חחחח האזה הזה ><
מקווה שאהבתןןןןןןן אני אשתדל להעלות פרקים מתי שאני יוכל (::::
לאאב יוווו

אהבה אסורה❤ על וואו די פרק 21(:

אור סטיילס מאליק 13/08/2013 1248 צפיות 9 תגובות
זה קצר מהרגיל ? לא יודעת...:/ חחחח האזה הזה ><
מקווה שאהבתןןןןןןן אני אשתדל להעלות פרקים מתי שאני יוכל (::::
לאאב יוווו

בפרק הקודם ~

אור חזרה ללונדון, ומצאה שאלי התקשרה לקרלוס וביקשה עזרה אבל אלי לא מוכנה לספר לאור מה קורה. לעומת זאת , אלי פותחת את הלב אל הארי ומגלה לו שהיא מחבבת אותו, אבל הארי מופתע ולא יודע מה להגיב. זאין הלך לברר מה קורה עם מייגן , ויצא משם עם מידע וכנראה גם חברה חדשה לחודש הקרוב. ולואי מנסה להתגבר על העזיבה של קיידי ומחליט לצאת עם ליאם למועדון.

נקודת מבטו של ליאם –

הגענו למועדון , אחד המועדונים הכי חמים בעיר. האמת שלא הייתי מופתע שלואי בחר לבוא דווקא למועדון הזה , הוא המועדף עליו.
״תהנה אחי , אבל תיזהר , אני זה שמחזיר אותך הביתה בסופו של דבר״ אמרתי מחייך אליו והוא הנהן. התיישבתי ליד הכיסאות הגבוהים מול הבר , מסתכל על המועדון שפרוש לפני; המון אנשים רוקדים ושותים , משהו שהיה קצת ברור מדי , ואת לואי רוקד עם נערה ברונטית עם עיניים חומות שהייתי דומה לו להפליא. מי יודע , אולי בסופו של דבר הוא יתגבר על העזיבה של קיידי, לפחות אני מקווה שכן.
״קולה בבקשה״ ביקשתי מהברמן והוא הסתכל עליי כאילו אני חייזר או משהו. אני מבין, בדרך כלל מי שבא למועדון שותה אלכוהול. טוב לא אני. חייכתי אליו כשהוא מסר לי את הבקבוק הקר ולגמתי ממנו באיטיות.
״ליאם ? זה אתה ?״שמעתי מבטא מוכר ומצאתי את ג׳ייד , נערה שפגשתי בפעם הראשונה שנבחנתי לאקס פקטור.
״ג׳ייד! שלום ! איך הולך?״ שאלתי מחייך.
״אני לגמרי בסדר ! אני מקוה שגם אתה !״ היא אמרה והתיישבה לידי , ובת אחת אחריה.
״אוקיי, זו פרי, היא איתי בלהקה״ היא אמר המחייכת , הסתכלתי עליה , הן נראו ממש טוב ביחד , אני בטוח שהמוזיקה שלהן גם לא רעה.
״הרבה זמן לא נפגשנו..! אני אשמח גם לפגוש את הבנים מתישהו״ היא אמרה מחייכת והנהנתי.
״ברור , אני חושב שאוכל לגרום להם לצאת מהבית מחר , לפחות לכמה מהם״ מלמלתי לעצמי . אני יודע שנייל ירצה להיות עם הדר , ושלהארי ואלי יש את הבעיות שלהם שהבנתי כשצותתי להם, כן גם אני יכול להיות רע ..! אל תיהיו כלכך מופתעים ! ככה שנשארתי עם לואי וזאין. אני מניח שלא יזיק לסחוב אותם איתי. תמיד כיף לפגוש חברים טובים מזמני האקס פקטור.
״מחר זה טוב?״ שאלתי והיא הנהנה.
״אז מחר יהיה !״ אמרת מחייך.

נקודת מבטו של זאין –

יצאתי מהבית של מייגן , ואז הבנתי למה היא בכלל קראה לי לבית שלה , כל הפפרצי קיבלו את הרושם שחזרנו. משהו שאני בטח צריך לעכל , לחודש הבא , אני ומייגן ביחד. הלכתי מהבית שלה , חזרה למלון, מתעלם מכל השאלות החטטניות של הפפרצי , נכנסתי לחדר שלנו, הדר ונייל בסלון עם מבטים דואגים , וכל מה שאפשר לשמוע זה הקולות של אלי והארי.
״מה קורה כאן ?״ שאלתי והתיישבתי על יד נייל בספה.
״טוב , עד עכשיו הבנו שאלי מחבבת את הארי , אבל הארי מחבב את אור , ושהארי לגמרי בשוק מזה״ הדר הסבירה והנהנתי. זה לא היה כלכך צפוי.
״מסכן האזה ..״ אמרתי והם הנהנו .
״מה נסגר בסוף עם מייגן ?״ נייל שאל. אוי לא .. מה אני אומר להם ? זה נחשב שחזרנו לא ?
״או.. אמ.. אנחנו חזרנו..״ מלמלתי. אחרי הכל , היא סיפרה לי את מה שרציתי לדעת , ואני צריך למלא את החלק שלי בעסקה.
״מה ???״ נייל צעק לא מאמין. הוא צודק ! איך בכלל הסכמתי לדבר הזה ?!
״כן , חזרנו , למה אתם כלכך מופתעים ?״ אמרתי הפעם ביותר ביטון , מבין שאין דרך חזרה מפה. גם אם זה אומר לשקר לבנים, אני חייב לעשות את זה.

נקודת מבטה של אלי –

״אין לך מה להגיד נכון ..? הייתי צריכה לשתוק״ אמרתי ותחבתי את הראש שלי בברכיי. הייתי צריכה לשתוק . אני כלכך טיפשה ופתטית !
״אני.. אלי.. אני לא ידעתי .. אני..וואו זה מסובך..״ הוא אמר מבולבל. ברור שהוא מבולבל ! הוא אוהב את החברה הכי טובה שלי!
״זה..זה בסדר הארי , לא ציפיתי שתחבב אותי , אתה מחבב את אור וזה לגמרי בסדר, אני פשוט מרגישה כמו טיפשה״ מלמלתי.
״אבל את לא ! אלי את לא מבינה , אי אפשר לבחור את מי לחבב ..!״ הוא אמר מהנהן עם ראשו , כאילו מנסה להעביר את המחשבות.
״אז מה ? אני מרגישה כמו..בוגדת״ אמרתי בגועל. גועל מעצמי. איך יכולתי סתם ככה להתאהב בהארי ?! איך לא חשבתי על החברה הכי טובה שלי?!
״לא ! אלי את לא ! א..אני ..״ הוא מלמל. יכולתי לראות בעיניים שלו שהוא מבולבל ושהוא לא יודע איך להמשיך את המשפט , למזלו , שמענו את הקול של נייל , צועק .

נקודת מבטו של הארי –

״מה ???״ שמעתי את הקול של נייל צועק. זה לגמרי הציל אותי . אני כלכך מבולבל ! מה אני אמור להגיד לה ?! אני לא מחבב אותה ! היא חברה ..! לא יותר ! אבל אני ממש לא רוצה לפגוע בה ! זה נראה שהיא מספיק כועסת על עצמה , אני לא צריך להוסיף לזה . הסתכלתי עליה במבט מצטער וירדנו ביחד למטה , לבדוק למה נייל צעק.
״כן , חזרנו , למה אתם כלכך מופתעים ?״ שמעתי את זאין כשהייתי בדרך לשם. מה ? ה..הם חזרו …? קפאת במקום. הם חזרו ? הם באמת חזרו.. אבל.. מ..מה איתי ?
״אוי לא״ שמעתי את אלי אומרת, ממש ממאחורי. היא כנראה שמעה את זה גם. אני לא מאמין למה שאני שומע פה.. זה לא אפשרי. הם לא היו חוזרים ! לא ! הם לא ! הם לא יכולים !! אני לא מאמין..
רצתי לחדר שלי ונעלי תא את הדלת , נשכב במיטה שלי, כשראשי על הכרית . מה אני עושה עכשיו ? זה פשוט לא נקלט. המוח שלי לא רוצה להאמין שזה מה שהוא שמע. הם לא יכולים לחזור . הם פשוט לא יכולים. אני לא יתן לזה לקרות ! לא אכפת לי , אני לא רוצה שזה יקרה ! הם.. הם לא !
לא אכפת לי , הם לא יחזרו. אני יעשה כל מה שצריך !
אור וזאין לא יחזרו.


תגובות (9)

אומייייגדדד!!!!
השלמתי עכשיו את כל הפרקים שלא קראתי… אומיייייגדד!!!
לאן זה התקדם!!!
אור וזאיין?!?!?!?! למה הם אומרים את זה אבל?!!?!?
והאזהההה אוהב את אוררר אבלללל ובאמת איך אלי יכולה לעשות את זה לחברה הכי טובה שלה?!?!?!!?

אעאעאעאע תמשיכייייייייי
אה, ולמקרה שלא ידעת, מתה עליך ואוהבת המונים 3> חחחחחחחחח

13/08/2013 12:28

למה הם לא אומרים ** חחחחחחח

13/08/2013 12:29

אור תמשיכי

13/08/2013 12:47

אוקעיייייי הארי יצא דיבילי חחחחח למה הוא לא שואל???
לאביוו תמשיכיי מהררר

13/08/2013 12:51

סעמקק התכוונתי מייגן וזאיין ולמה הם אומרים את זה !
חחחחחחח ככה זה שאת קוראת ומגיבה כשאת עייפה :D חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

13/08/2013 13:29

יייאאווו מוושללםםם תמשייכייי!! ♥♥

13/08/2013 17:29

תמשיכי

14/08/2013 09:58

ואווו!!!! תממשיכייי!!! ושהוא יסביר לו שהוא התכוון למייגןןןן!!!!
תתתתתתתתתמממממממשששששששיייייייככככככיייייי!!!!

14/08/2013 21:59

אני מתה לדעת למה מייגן מכריחה את זאיין להגיד שהם ביחד ואת לא ממשיכה!! תמשיכייייייייי

16/08/2013 10:08
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך