דרייקשנית300
פרק שאני לא אוהבת אבל חייבת להעלות .
תודה לכול מי שקורא :*
ממני
דרייקשנית300

אהבה בריטית – פרק 7 חלק א' (1D)

דרייקשנית300 13/12/2012 837 צפיות 6 תגובות
פרק שאני לא אוהבת אבל חייבת להעלות .
תודה לכול מי שקורא :*
ממני
דרייקשנית300

הגעתי לקניון ונודע לי ששכחתי את הפלאפון בבית אז התקשרתי לנייל מהפלאפון של קייסי . 
״ הלו ? ״ נייל נשמע כעוס . 
״ הלו נייל … ״ 
״ גל אני כועס עלייך .״ הוא צעק לתוך הפלאפון . 
״ מה עשיתי ? ״ 
״תבואי הביתה ונדבר על זה .״ אמר וניתק .

המשכתי להיות עם קייסי וג'סיקה , אבל לא הפסקתי לחשוב על מה שנייל אמר , המילים שלו חזרו שוב ושוב במוחי .

חזרתי הביתה מלאה בשקיות , באחת השקיות הייתה מתנה לנייל . נכנסתי לחדר של נייל היה נראה כי הוא ישן , הסתובבתי והתכוונתי לצאת מהחדרו .
" לא לא לא תחזרי לפה . " נייל קרא .
" טוב אני חוזרת ." אמרתי ללא רצון .
" גל אני מאוכזב ממך ." אמר .
" אני לא מבינה מה עשיתי ."
" אני יספר לך : אני ישנתי , השעון מעורר שלך העיר אותי וראיתי שהלכת לקניון עם קייסי וג'סיקה . אחרי שקראתי את הפתק נשמע צלצול הודעה מהפלאפון שלך היה כתוב בהודעה : ' תתלבשי יפה כי אנחנו הולכים לחגוג .' ."
" באיזה זכות אתה נוגע לי בפלאפון ?" שאלתי ותוך כדי צעקתי . " קייסי רשמה לי את זה מהפלאפון של חבר שלה שהיא יצאה איתו מההדירה אז היא רשמה לי בפלאפון ' אהוב ליבי (של קייסי) ג'סטין ' ."
" מצטער . " אמר בלחש .
" אין לך על מה להצטער , כבר רבנו על היום הראשון ? בשביל מה זה ? " המשכתי בשלי .
הוא שתק וזה הטריף אותי רק יותר .
יצאתי מהחדר . כשחזרתי ראיתי שהוא נרדם , לא יכולתי לישון אז רשמתי לו פתק: ' יצאתי לבחוץ ואם לא חזרתי עד הבוקר זה אומר שישנתי במקום אחר , ♥ , גל .'

יצאתי לבחוץ והסתובבתי . נעשיתי רעבה אז החלטתי ללכת לבית קפה הזמנתי לי קפה ומאפה . בדרך חזרה נעצרה לידי משאית .
" את עולה ? " הנהג שאל .
" לא למה נראה לך ?"
הנהג יצא מהמשאית והתקרב כדי להכריח אותי לעלות .
" תעזוב אותה " נשמע קול מוכר אבל לא מוכר .
זה היה __________________ . ( לא וזה לא נייל … )


תגובות (6)

פרק מהמם!!
המשךךךךך

13/12/2012 12:46

תמשיכייייייייי !!

13/12/2012 12:53

תמשיכי!!

13/12/2012 12:59

תמשיכי

13/12/2012 17:16

אני ימשיך עוד מעט :)

14/12/2012 11:36

נו בבקשה תמשיכי אני חייבת לקרוא את ההמשך!

14/12/2012 12:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך