אביגיל מאליק ס'ההה
אל תשימו לב לז'אנר

אהבה חשוכה פרק 4

אל תשימו לב לז'אנר

התקשרתי לאלינור היי אמרתי בלי חשק "היי" החזירה "מה קרה?" שאלה "נו את יודעת כבר" עניתי "מה?" "הנושא של הבנים הבנת?" "הא הבנתי אבל את לא עם אף אחד!" אמרה "אמ.. סתם דיברתי עם זאין" ואווווווווווווווווו ענתה לי בקול מוגזם "מה ואוווווו לא קלטתי!" "את עם החתיך לא יאמן" "חחחחח ממש מצחיק את לא מבינה אני נקרעת פה מצחוק" אמרתי בקול ממש לא שמח "מה יש לך תירגעי" "הא מה עם לואי את לא רוצה לדבר איתו מתי שהוא ?" שאלתי כדי להעביר נושא "מה, מה מאיפה את יודעת את זה?" שאלה "אני אמ..ביום הראשון ראינו איך את והוא החזרתם אחד לשנייה 'מבט מאוהב'" "טוב נו אני 'נדלקתי' עליו אז.." השיחה נמשכה ונמשכה…. עד שנגמרה….
"מה קורה?" נשלחה הודעה לטלפוני זה היה זאין "חרא" שלחתי בחזרה למה "מה קרה?" שאל "כמו שקרה לך גם לי זה קרה!" עניתי "מכיר ת'הרגשה" דיברנו….
יום למחרת :
"אלינור" נשמעה צעקה בהפסקה זה היה לואי "כן" שאלה אלינור "אמ.. רציתי לשאול אמ.. רוצה לצאת?" שאל לואי את אלינור ואלינור הסמיקה נייל למד משהוא ואזר אומץ ושאל קרני אם יש מצב שהם יצאו ואלינור הסכימה וגם קרני ורק הארי נשאר בבעיה ופתאום גם אנה אזרה אומץ ושאלה מהארי וכולם הסתדרו חחחח
הגיע יום המבחן לאקס ספקטור (הכל קרה כמו שקרה באקס ספקטור)
הבנים מתפרסמים והכל…..
כעבור שבוע, כעבור שבועיים, בקיצור כעבור חצי שנה. (*הערת הסופר לא היה לי כוח לתעד כל דבר! אבל ברור שהיו מריבות עם ההורים של זאין ושל אביגיל)
הלהקה התפרסמה כמעט כולם יודעים מי זאת הלהקה וואן דיירקשן
הבנים החליטו לעבור יחד בתור שותפים לכל אחד היה חדר כל אחד ואחד היה מסודר הבנים קנו את הדירה וגרו בה.
בבית הספר:
"אביגיל, אביגיל" נשמעו קריאות אמה וקרני רצו אלי לבשר בשורה "מה?" למה אתן רצות?" שאלתי "קראי לכל הבנות מיד" "טוב שנייה אני אקרא" אמה קראה לאנה אני לאלינור וקרני כחתה לנו שם כולן התאספו "טוב יש לי בשורה משמחתתת" אמרה בהתלהבות אמה "טוב נוווווווו" אמרתי בלי סבלנות "תקשיבו ההורים שלנו הסכימו לנו לעבור לדירה משלנו בגלל שאנחנו גדולות וכל זה בלה, בלה בלה…." אז… אנחנו שותפות בדירה משלנו ב^$#@$$46*^%@!~%755 יש… צעקנו כולנו ורציתי להוסיף אמרה קרני זה קרוב לבית של הבנים זה ממש 2 רחובות מהבית שלהם! "ומתי עוברים" שאלה אנה בלי סבלנות "עוברים עוד 4 ימים ואנחנו שם :)" "ואואואואואואואואווא יש" צעקה אלינור ואנחנו אמרנו "תרגיעי עוד ישעהו אותך בגלל הצרחות האלה" פתאום הבנים הגיעו "מה כל הצרחות האלה?" שאל הארי "מה כ'פת לך?" אמרה אנה "את מסתירה ממני דברים תתביישי לך" חחחחח כולנו צחקנו "נו ספרו" אמר נייל "טוב אז….. " "אחלה" אמר לואי "אז מתי אתן עוברות שאל אותי זאין "אמ… עוד 4 ימים" וזאין חייך נשמע הצלצול התחיל השיעור..
כעבור 4 ימים
עברנו לבית החדש באותו היום התרגשנו מאוד זה היה יום שבת לא למדנו כי יום חופש המובילים הגיעו והביאו את החפצים של כולם כל הבנות היו בבית והבנים אמרו שיבואו עוד שעה שעתיים ואנו הינו צריכות לסדר את הבית היו 3 חדרים אמה אני ואנה הינו באותו חדר וקרני ואורטל היו בחדר אחר החדר השלישי היה מין "חדר עבודה"
~כעבור שעה וחצי~
הבנים הגיעו ראו את הבית וממש התפעלו הבית היה מסודר אמה, אמה קרא ליאם לאמה כדי שתבוא ותגיד לו איפה היא ישנה ואמה הייתה למעלה ארגנה את הדברים וירדה היי אמרה לליאם ושניהם הלכו לחדר זאיין רצה לדעת איפו אני ישנה אז נכנסתי לחדר בטעות וראיתי את ליאם ואמה מתנשקים ואז הם התרחקו וסגרתי את החדר בביישנות…. קצת התביישתי מאמה אבל זה בסבבה הם יצאו מהחדר ואז אמה לחשה לי חכי ,חכי עם יד מנדנדת נורא "פחדתי" בקיצור הבנים הלכו נשארנו בבית כל אחת התעסקה בדברים שלה אני ישבתי בחדר ושיחקתי במחשב אמה ישבה במיטה שלה ודיברה בוואטזאפ עם ליאם אליה כמו תמיד צילמה את עצמה אנה ואורטל ראו טלוויזיה אפשר להגיד שהיה ממש משעמם.


תגובות (3)

תמשיכיייי

28/03/2013 07:45

סורי בטעות רשמתי את השמות של הבנות האמיתיים ולא של הסיפור אז אורטל-אלינור אליה-קרני אז סורי…

28/03/2013 09:39

תמשיכיייי!!!!!!!!!

28/03/2013 09:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך