מילנה פינחסוב
ל:דרקשנית בסתר. אני אוסיף אותך בפרק 6 כי לא ממש יצא לי הפעם אבל אל תידאגי אני אוסיף אותך מבטיחה....

אהבה לא שקרית פרק 5

ל:דרקשנית בסתר. אני אוסיף אותך בפרק 6 כי לא ממש יצא לי הפעם אבל אל תידאגי אני אוסיף אותך מבטיחה....

~נקודת מבט של קטרין~
" קייטי בואי מחר חוזרים ל"היי סקול" נגמרה החופשה"אמרתי לה והלכנו לכיוון היציאה של הבית חולים הסתובבתי ושלחתי להם נשיקה וקרצתי וחייכתי חיוך ממזרי ורשע..
~לילה~
אני וקייטי התלבשנו כפריקיות אמיתיות עם שרשראות ארוכות, פסים בשיער, לק שחור, ג'ינס שחור גבוהה, איפור חזק וחולצה שרשום עלייה "שנאה" באנגלית ועקב גבוהה ויצאנו לכיוון מועדון חדש בקצה השכונה "רוק קלאב". וכרגיל זאין וכולם עמדו ונועצים בי מבטים ובקייטי. התקרבנו ומישהו תפס בידינו..
"קטרין"? זאין שאל אותי
"מה קרה"?
"אני אוהב אותך למה את משחקת ברגשות שלי?"
" אני? התחלתי לצחוק
אתה לא יכול לאהוב אותי אני אדם מוזר לא? שאלתי ..
" לא את לא! אני אוהב אותך איך שאת!"
"אוקיי אז תמשיך לחלום כי אני לא אהיה שלך אז ביי"
"קייטי את באה?" שאלתי אותה.
"כן, יש לי משהו לתת לך לואי"
" מה?"
~נקודת מבט של קייטי~
התקרבתי ונתתי לו נשיקה עמוקה..
"את זה"…….
"נו באמת, קייטי בואי מחכים לנו במועדון"
"מי מחכה לכם"? שאל זאין….
"דה וונטד" מכירים? אני בטוחה שכן!" אמרה קטרין..
קטרין שמה לב שזאין מתעצבן היא התקרבה ואמרה לו":אתה משגע אותי במבטים האלה ואני אוהבת את זה"..
זאין התקרב ונישק אותה וכולם היו בהלם ממה שקרה עכשיו עם קטרין…..
~נקודת מבט של קטרין~
" טוב אני חושבת שסיימנו פה" אז נישקתי אותו עוד נשיקה מפתה והוא בא אחרי ואחרי קייטי למועדון..
~שעה שתיים בלילה~
" קטרין בואי יש מחר מקיף נו בואי"…… אמרה לי קייטי.
"טוב נו עוד לגימה ואני באה" הייתי שיכורה לגמרי לא יכלתי ללכת ונפלתי על הארי והוא הרים אותי
ולקח אותי לכיוון הבית… הגענו הביתה וקייטי אמרה לכולם:" תודה בנים עזרתם לי מאוד מחר אנחנו הולכות למקיף אז אם בא לכם ניפגש שם(הם גם לומדים שם בכיתות גבוהות יותר).."
"טוב איפה אתם לומדות?שאל אותי זאין.."
"ב"היי סקול", מאחורי הבית" עניתי….
"איזה קטע גם אנחנו לומדים שם" אמר לואי..
"אז בטוח ניפגש מחר" אמרתי לזאין.
"לילה טוב" אמרתי
"לילה טוב" אמרו כולם..
~בוקר~
~המשך יבוא~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך