לוליטה
היי
רק רציתי להגיד שאני כותבת חדשה , ואשמח אם תביעו את דעתכם- כדאי לי להמשיך?
אם כן- 2 תגובות ממשיכה :-)

אהבה ממבט ראשון (פרק 1)

לוליטה 20/12/2013 934 צפיות 4 תגובות
היי
רק רציתי להגיד שאני כותבת חדשה , ואשמח אם תביעו את דעתכם- כדאי לי להמשיך?
אם כן- 2 תגובות ממשיכה :-)

"ליליאן!!!!!!!!!!!!" צרחה אחותי
"את לא מאמינה מה קרה!?!? וואן דירקשן מגיעים לישראל!!!!"
"אז מה" אמרתי " בין כה וכה אין לנו כסף בשביל לשלם על הכרטיס"
"אבל בבקשה לילי אני חייבת ללכת- הם הדבר שאני הכי רוצה לפגוש בעולם ואני מבטיחה לך שאם נלך אני יעשה את כל מטלות הבית למשך חודש!! אני מבטיחה!"
"יולי אני מצטערת אין לנו מספיק כסף! בזה נגמר הדיון!!" צעקתי
היא הלכה למקומה ובכתה.
לא היה לי כל כך מה לעשות. מאז שאמא שלי נטשה אותנו ואבי מת אני ואחותי גרות לבד בבית- טוב זה לא כל כך בית, זה יותר מרתף בבית של אנשים מגעילים.
אני עוד יומיים יהיה בת 18 . מגיל 13 אחרי שאבי נפטר, אני התחלתי לעבוד בחנות קיוסקים ואני מקבלת 100$ לחודש. איך שהוא אני מצליחה לפרנס אותי ואת אחותי.
לעולם לא עליתי לכיתה ט' בגלל שלא היה לי כסף- אני ואחותי לא לומדות בבית ספר, למזלי סיימתי כיתה ח' והיא ז'.
~~~
עבר חודש מאז שיולי חפרה לי על הכרטיס של וואן דירקשן ובגלל שהייתה לי חברה שלאבא שלה היה חבר שהיה חבר של חברה של חבר של אבא שלה- הצלחתי להשיג 2 כרטיסים להופעה.
לעולם לא אהבתי ולא לא אהבתי את וואן דירקשן, אז החלטתי לתת להם צ'אנס.
כשהבאתי ליולי את הכרטיסים היא צרחה מרוב אושר וכמעט התעלפה- עשיתי את המאמצים הרבים האלו רק בשביל שהיא תעשה את כל מטלות הבית.. חחח
" יואוווווו לילי את האחות הכי טובה בעולם!!" היא אמרה כשראתה את הכרטיס.
"עשיתי את זה רק כדי שתעשי את כל המטלות בבית" אמרתי לה.
" לא אכפת לי!!!!!!" היא צרחה ורצה לרחוב. שמעתי אותה צועקת ברחוב" אני הולכת להופעה ואתם לא!!!!!" חייכתי חיוך קטן.
מאז שהורי הלכו, לא צחקתי ובקושי חייכתי. כל הזמן הייתי מרוגזת וצעקתי כל הזמן על אחותי.
"ליליאן!!!!!!!!!!" שמעתי אותה צורחת לייד הדלת שלי. מתחתי במרירות את הדלת.
"מה" אמרתי ברוגז.
" כשקנית את הכרטיסים- חשבת להסתכל למתי הם?!" היא אמרה.
" לא למה? שחכתי- זה בטח עוד הרבה זמן" אמרתי ונשכבתי במיטה.
"ליליאן, ההופעה היום! בעוד שעתים!!"


תגובות (4)

היי שחכתי להוסיף שאני יודעת שהשם של הסיפור לא נשמע כל כך טוב אבל בבקשה תנסו לקרוא – אני באמת רוצה שאנשים ייהנו מהסיפורים שאני כותבת.. אז בבקשה תגידו שאהבתם….

20/12/2013 09:52

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

20/12/2013 09:54

כמו דידי תמשיכי

20/12/2013 10:27

המשכתי
תגידו מה דעתכן…

20/12/2013 11:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך