דיירקשנית ;-)
סורייי שלא העלתי המוווון זמן! לאב יו ❤

אהבה צעירה -פרק 5- (וואן דיירקשן)

דיירקשנית ;-) 28/10/2013 1784 צפיות 3 תגובות
סורייי שלא העלתי המוווון זמן! לאב יו ❤

נקודת מבט של סטייסי:
הגענו למוזיאון בובות השעווה. נכנסנו והיצתלמנו עם כל מיני בובות שעווה. 
״OMG! וואן דיירקשן! אני חייבת תמונה איתם!״ צרחה לירון ורצה לעבר הבובות. הוא כלכך דומה להארי..  כמו שתי טיפות מים. אני נישבעת שראיתי אותו זז! לירון עמדה בינהם. לחצתי על כפתור המצלמה ותוך שניות הם זזו! הם לא בובות! 
אני לא מאמינה. עמדתי שם קפואה לחלוטין ועיני על הארי. 
הארי. 
הוא ראה את לירון ושאר הבנים מסתכלים עלי בבילבול והיסתובב לעברי. עמדנו במקום קפואים לחלוטין מביטים אחד בשני.
״הארי..״ הצלחתי להגיד. לא יכולתי להיתאפק וקפצתי עליו בחיבוקים ונשיקות. הוא הוריד אותי ממנו ובחן אותי בעיניו. 
״סטייסי.. התגעגעתי.״ אמר.
הדמועות זלגו על לחיי. הבנים ולירון עדיין בהלם. 
״גם אני. אתה לא יודע כמה.״ אמרתי.
״מה את עושה פה?״ שאל.
"לאחותי לירון יש יומולדת 12 שזה בת מיצווה ביהדות והיא מעריצה אז היא רצתה לטוס לפה וללכת להופעה שהייתה אתמול.״ עניתי. 
״אתם מוכנים להסביר לנו מה קורה פה??״ שאלו הבנים ולירון ביחד. 
״לפני שנה בערך למדנו באותו בית הספר פה בלונדון. היינו החברים הכי טובים עד ש..״ הארי אמר. 
״עד שהייתי צריכה לחזור לישראל..״ הוספתי לדבריו של הארי והשפלתי את ראשי. 

״מה. זה. היה. ?״ שאלה לירון שיצאנו מהמוזיאון. סיפרתי לה על זה שאני והארי למדנו באותו בית הספר והיינו חברים מאוד טובים ולא שמרנו על קשר שעזבתי. 
היא לא עקלה את מה שקרה. שהיא הבינה שהכרתי את הארי ושהיא ראתה אותם יום אחרי יום. 
 – 
ישבתי על כיסא המחשב, פתחתי את המחשב הנייד וניכנסתי לטוויטר. ניכנסתי לפרופיל של הארי והיו 13 מיליון עוקבים! וואו. 
׳@harry_styles היי הארי! אתה כניראה החלפת מספר פלאפון בנייד מאז.. אתה יכול לשלוח לי בהודעות את החדש?(:' 
צייצתי לו בציוץ האחרון שלו. 
׳@staysi_roas ברור! כבר שולח(;׳ 
צייץ לי בחזרה לאחר מספר דקות. ראיתי איך מספר העוקבים שלי עולה באלפים. הוא עד כדי כך מפורסם?? הראה לי על הודעה חדשה בפרופיל. 
׳תתקשרי למספר הזה; $\^%#?!&@09׳ 
מהארי. 
׳אני מחייגת. טוב?:)׳
׳מחכהה!׳ 
הקשתי את הספרות והתקשרתי. 
״סטייסי! את לא מאמינה כמה התגעגעתי. ר-״ קטעתי אותו. 
״למה נאלמת לי?״ שאלתי בקצת אכזבה בקולי. 
״נפגש ואני יסביר לך הכל. טוב?״ שאל. 
״אוקי, מתי?״ 
״אמממ.. עוד שעה בדבליו מנדוויל, זוכרת?" שאל. 
״איך אני אשכח אותך בסינר, מטאטא ומתחיל עם בנות?״ גחחתי והוא איתי.
״אז עוד שעה תהי שם בכניסה. אני אחכה לך שם. ביי״ אמר וניתק. 
עשיתי מקלחת זריזה ולבשתי טייץ חלק שחור וארוך, גולצה לבנה מכופתרת רופפת ומגפי גומי כמעט עד הברך. תכשיטים בושם ותיק עם דברים הכרחים. 
תפסתי מונית וניכנסתי לתוכה. 
״לדבליו מנדוויל בבקשה.״ הודעתי לנהג שניראה ב20+ שנים לחייו.  

יצאתי מהמונית וראיתי את הארי יושב בשולחן העגול שנימצא במאפיה הקטנה ואוכל טוסט. פתחתי את הדלת וקפצתי עליו בחיבוק ונשיקה בלחי. 
״האריי הגעתי!״ קראתי.
״לקח לך דיי מהר יחסית לפעמים הקודמות..״ מלמל וגיחח. 
התיישבתי בכיסא מול הארי. 
״תתחיל לספר.״ אמרתי בנחמדות.  
הוא התחיל לספר לי על האודישן באקס פקטור ועל הרעיון של להרכיב את הלהקה. הם היו מקום שלישי אבל החתימו אותם בחוזה. וכך העניין התגלגל. 
״וואו.." הצלחתי להגיד. הוא הנהן וצחקק. 
מדי פעם בקשו ממנו חתימה ותמונה. 
״יש לי ידיד סלב, הא?״ אמרתי וקרצתי. 
״מסתבר..״ צחקק. ״רוצה טוסט? אני מכין.״ הוסיף. 
״אם אתה מכין אז כן.״ עניתי בחיוך. 


תגובות (3)

תמשיכי

28/10/2013 06:51

תמשיכיייי מהר רק עכשיו שמתי לב שהעלת פרקים והשלמתי את הכוללללל

28/10/2013 07:09

תמשיכייי
דחופ
עכשיו
או
שאני
יביא
גזר
וירביץ
לך

28/10/2013 10:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך