Sleepy
אני יודעת שלא יצא משהו אז פליז תפרגנו זו רק הקדמה

אהבתי הראשונה הקדמה

Sleepy 19/08/2013 923 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שלא יצא משהו אז פליז תפרגנו זו רק הקדמה

היי קוראים לי ליאל
אני בת 19 אני גרה בישראל בית למשפחה ענייה אנחנו כמעט איבדנו הכל עד שגילינו שיש לנו קרוב משפחה עשיר בלונדון ומאז הכל התחיל.


תגובות (6)

אפשר להצטרף עם נייל או ליאם או מי שפנוי? הנה תיאור :

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

19/08/2013 14:28

אפשר עם הארולד?
נשמע יפה!!!

19/08/2013 14:28

אם אני עם הארי אז הנה תיאור:
שם:קת'רין
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום חלק,עיניים ירוקות,רזה וגבוהה.
תיאור פנימי:שקטה וביישנית ליד אנשים שהיא לא מכירה,ידעת תמיד מה לעשות ומתי,יכולת מופלאה (!) להיכנס לצרות,נחמדה,בדיוק ההפך!!!!מבד גירל,שקטה,אוהבת לצחוק,נאמנה,היא תמיד שומרת הכול בבטן ולא אומרת לאף אחד מה שהיא באמת חושבת גם אם זה יפגע בה.אפשר להיות בריטית???פליזזז???
מקווה שתכניסי אותי:)

19/08/2013 14:31

נשמע ממש יפה ואת יכולה לצרף אותי בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של הארי?
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חלק גלי בצבע חום , עיניים חומות , חכמה , כל החיים שלה היא רוקדת והיא רקדנית ראשית בלהקת ריקוד שלה , היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם שלה שבגד בה אבל היא חברותית , מצחיקה ויודעת הכל – חכמה..
וגם היא וחברה של זאיין שונאות אחת את השנייה וכל הזמן רבות בגלל שתמיד זאיין שמר עליה וגונן עליה ואהב אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי … אבל בסוף היא מבינה את זה שזאיין תמיד ישמור עליה ויאהב אותה והיא הופכת להיות החברה הכי טובה שלה..
אני ממש רוצה להיות אחותו התאומה שהיא ממש קשורה אליו בנפש והוא דמות לחיקוי בשבילה והוא תמיד מגן עליה…
תגידי לי אם אני יכולה.. ואם אחד הבנים פנוי אז אני רוצה להיות איתו או להיות החברה הכי טובה של מישהי ..
וגם.. היא חולת מתיחות.. אם מישהו רוצה למתוח מישהו הוא פונה אליה והיא גם יודעת לעקוץ אנשים שמעצבנים אותה באותו הרגע.. תגידי לי בבקשה אם אני מצטרפתתת

19/08/2013 14:31

אהה סורי אני רואה שהארי תפוס אז אפשר עם ליאם או הארי או לואי? לא אכפת לי מי

19/08/2013 14:32

אני אשתדל לסדר מקומות
;)

19/08/2013 14:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך