shahaf
מקווה שאהבתם..
מיש הנה את!!!!!!!
חיחי :))
לוב יו אוללללל!! 3>

אולי זאת אהבה? (1D) פרק 3..:)

shahaf 26/01/2013 953 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם..
מיש הנה את!!!!!!!
חיחי :))
לוב יו אוללללל!! 3>

"אככמ.. גברת פלס, אני אשמח אם תשמרי את הפגנות האהבה עם החבר שלך למעונות, ותיכנסי כרגע לשיעור המוזיקה שיש לך, ואני מניח שאתה מר הוראן, גם צריך להיות נוכח בשיעור זה.." קולו של לואי קטע את הרגע המושלם שהיה לי ולנייל..
לפעמים בא לי להרוג אותו..
"הוו בובייר, כמה נחמד מצדך!! רק שאם היה אכפת לי מהשיעור יותר מהחברה שלי, כנראה הייתי שם ולא פה.. עכשיו תעוף.." נייל אמר והדביק לי נשיקה על הלחי, מחייך..
"ניילר!!! התגעגעתי אלייך!!!!" לואי צעק וקפץ על נייל, מפיל אוי ביחד איתו לרצפה..
"לווו!!!!! יש לי שיעור ואתה מדביק לי את התלמידים לרצפה!!! אני יראה אותך בהפסקה, עכשיו תעוף!!" נועה ציחקקה והארי מאחוריה, אור צוחקת בזרועותיו, ורום רצה אלינו, מקימה אותי..
"איפה זאיין שאת מנסה לעשות רושם טוב??" שאלתי מצחקקת צחוק קל שמיד נגמר בגבי נחבט שוב ברצפה..
"אאוץ!!" צעקתי ונייל מיד קם אליי, מרים אותי בשתי ידיו..
"רום!!!! למה הפלת אותה??" לואי נועה ונייל קראו ביחד..
"כי היא התחילה שוב עם הבדיחות על זאיין.." היא אמרה וציחקקה..
"אני אוהבת אותך, אבל אם תעשי לי את זה שוב את תמצאי את הפרצוף היפה שלך עמוק בתוך האסלה.." אמרתי וחיבקתי אותה, והיא קפצה עליי בחיבוק..
אור מיד רצה להצטרף אליו, ונועה מיד אחריה..
"גם אני רוצה חיבוק!!!!!!" הארי צרח ותוך שתי שניות כולם היו דבוקים בכדור אנושי אחד גדול..
אחרי שנגמרה המהומה, כולם נכנסו לשיעור..
טוב כולם חוץ ממני, נועה שיחררה אותי להחליף בגדים..
לעזאזל, הורוד הזה באמת מסנוור..
רצתי מהר למעונות ועשיתי מקלחת קצרה, לובשת עליי את זה: http://www.polyvore.com/%D7%A9%D7%97%D7%A3/set?id=69985226
חזרתי בדיוק בזמן לשיעור ספרות אנגלית, היום השותפה החדשה של אור, וגם הבוסית שלי, מישל, מצטרפת אלינו לשיעור, היא התחילה ללמוד ספרות אנגלית על מלגה…
אני מקווה שלפחות היום, זאיין ורום לא יראו יותר מידיי ברורים עם המבטים הממושכים של בו ולהפך..
התיישבתי במקום שלי, מחייכת שנייל התיישב לידי, מנחית נשיקה קטנה על שפתיי..
"אז אני החברה שלך??" שאלתי משלימה את מה שרציתי לשאול מקודם ולא הספקתי..
"אם את רוצה.." הוא אמר בחצי חיוך..
"ברור שכן.." אמרתי והנחתתי את שפתי על שלו לנשיקה מתוקה..
"אני רואה שהסתדרת.." מישל חייכה אליי חיוך גדול ורחב, הפוני נופל על פניה..
חייכתי למראה הבוסית הכי מדהימה בעולם..
היא לבשה http://www.polyvore.com/%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%9C_%D7%A4%D7%A8%D7%A7/set?id=69284770 מה שגרם לליאם לקפוץ עליה כמעט במיידי, אויי הילד הזה מאוהב בבאטמן..
הם ניהלו שיחה על מה הסרט הכי טוב של באטמן בערך עד שזאיין נכנס, כולו מחייך ושיערו מעט פרוע, לא כבדרך כלל, ורום מיד אחריו, סומק בלחייה ושיערה מעט פרוע, קצוות בלונדיניים פרועים מתחת לכובע המבריק..
השיעור התחיל, ובקושי הקשבתי..
בהיתי בעיניו הכחולות של נייל
השפתיים הנפוחות שלו..
החיוך שלו
הדרך שבה הוא נושך את שפתיו ונראה כל כך סקסי אך כל כך מתוק בו זמנית..
הדרך בה הוא בוחן את מבטיהם הברורים כל כך של רום וזאיין
והדרך בה הוא מסמיק כשהוא שם לב שבהיתי בו..
שיט!!
הוא שם לב..
"אוהבת את מה שאת רואה??" הוא לחש באוזני והתרחק שוב, מוסיף קריצה..
"אם לא היית כזה חתיך לא הייתי בוהה, זאת אשמתך.." אמרתי מסמיקה וקורצת אליו..
"מודה באשמה.." הוא החזיר ונשק לי קלות על שפתיי..
"הוראן, פלס, ריכוז לפה!!" שמעתי את זאיין קורא מהקצה השני של הכיתה…
"פאק איט מאליק!! תן לי לנשק את החבר שלי בשקט!!" החזרתי ונייל חייך, מדביק לי נשיקה..
"אני יתעלם מזה הפעם פלס, פעם הבאה שניכם בחוץ!!" זאיין הזהיר בחצי חיוך..
"נו באמת מאליק, כולנו יודעים מה קורה בחדר אומנות בלילות נכון??" אמרתי עם קריצה והוא הפך כולו לאדום..
"פלס, פשוט תסתמי ותקשיבי, אל תתסעקי עם החבר שלך לפחות עד שתגיעו למעונות, הוא יתפוצץ אם תתעללי בו ככה עד אז.." הוא אמר וחייך חיוך גדול..
"מה שתגיד מאליק.." החזרתי מנשקת את נייל שוב..
"יש לך גישה… אני אוהב את זה.." נייל לחש באוזני מחייך..
השיעור עבר די מהר, בהתחשב בעובדה שכל שלוש שניות הפריעו, אבל עדין, השיעור עבר מהר..
נתתי לזאיין חיבוק כשיצאתי מהכיתה, רק כדי לקבל מבט כועס מכל הבנות שמקנאות בעובדה שאני גם רבה עם המורה החתיך, וגם אחר כך מקבלת חיבוק..
זאיין הפך להיות חבר קרוב שלי, כמו אח של ממש..
כך גם לואי ונועה, וגם מישל..
אפשר להגיד שאני מסתדרת מצויין עם כל מי שגדול ממני, אומנם לא בהרבה..
יצאתי מהכיתה, יד ביד עם נייל..
הפסקה..


תגובות (7)

שחףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אני מאוהבת בך !! יואאאו אהבתי את הפרק הזה כלכך !! אבל מזה זה את ככה צועקת על חבר שלי?! זה לא עניינך מה שהולך בחדר אומנות בלילות ! ((;
תממממשייככיי!!

26/01/2013 11:46

ממש יפה :) תמשיכי

26/01/2013 11:51

גאד זה קרע אותי לגבי חדר האומנות בלילה XD
יש הכנסתוש אותי עם ליאמומי הנסיך יפה חתיך חיים שלי יפה תואר!!!!
חעחע תמשיכי מושלמת!!!!

26/01/2013 12:17

תמשייייייייייכייייייי ומהרררררררר !!!!!!!! ((((((==

26/01/2013 13:23

חחחחחחחחחחחחחחחחח יואווווו זה מושללם את חייבת להמשיייך

26/01/2013 13:59

תמשיכייייי((:

28/01/2013 13:08

אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל אבל תמשיכי כבר!!! ♥♥

30/01/2013 13:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך