לילוש4455
פרק עצוב... :-( :-(
תגובות וצמשיכה

אוקי? ……….. איך נושמים?!?! #53#

לילוש4455 11/08/2013 710 צפיות 3 תגובות
פרק עצוב... :-( :-(
תגובות וצמשיכה

נקודת מבט שר<<<<<
אני לא מאמינה! למה,,!? למה לואי עשה לי את זה?? נכנסתי בסערה הביתה.. כולם שמו לב..רצתי לחדר שלי ובכיתי לכרית… אני כל כך אהבתי אותו.!! ולמה!? אין סיבה!! ( אני נשבעת לכם יש לי דמעותת:'( ) צרחתי לתוך הכרית ורעדתי.. הייתי כל כך מיוסרת.. כאילו חתכו את הבשר שלי כשאני חייה.. אחותי נכנסה וישבה על המיטה..
אני:" לכי מי פה!!" אמרתי והדמעות בולעות את המילים..
כירס:" לא .. אני לא אעזוב אותך סיס.. מה קרה..?"
התרוממתי והסתכלתי על כריס ומבט מודאג ומפוחד על פנייה..
אני:" זה לואי….."
( יאוו מהטלוויזה מתנגנת מוזיקה עצובה כזאת איזה תאום אלוהים!!")
כריס:" מה.. הוא בגד.?"
אני:" לא.. הוא נפרד מימני..!"
כריס:" למה..?"
אני:" בלי סיבה ! הוא לא אמר לי! הוא הלך להתקלח חזר ונפרד..שאלתי אותו והוא אמר שצריך להפרד וזהו!"
כריס:" איזה מנייאק!"
אני נפלתי לכרית שוב.. " כריס.. אני רוצה להיות לבד עכשיו…"
כריס:" טוב.. אבל אל תעשי שטויות!!"
אני:" טוב.."
כריס:" אאא ו.. להגיד להורים? הם שאלו.."
אני:" לא… תגידי להם שנפלתי וקיבלתי מכה ואני במחזור.. אז שלא ייתקרבו"
כריס:" את המחזור?"
אני:" לא!!"
היא יצאה מהחדר…
לקחתי את התיק שלי והוצאתי את הפלאפון,.. חייגתי את המספר של לואי.. התפללתי שהוא לא יענה והוא לא ענה .. למזלי… כי רק רציתי לשים הודעה קולית..
אני:" לואי…" אמרתי והדמעות זולגות.. נירא לי הוא ישמע.. " חשבתי שאתה אוהב אותי.." " נגבתי את הדמעות ומשכתי באף.. ," לפחות אני אהבתי אותך!" אמרתי בקול יציב " אני לא יודעת למה עשית את זה.. אחרי כל מה שעברנו..! כל נשיקה וחיבוק.. זה היה בשבילי הכול! אתה! היית בשבילי הכל! תן לי רק סיבה אחת! לזה… שנפרדת מימני.. אם לא היה לך טוב איתי.. אני לא מבינה למה אבל יש לך בטח את הסיבות שלך… לואי.. אני מקווה שתשמע את זה.. ותבין.. מה איבדת… כי גם לי קשה לאבד אותך.." הדמעות זלגו שוב.." לואי… אני אוהבת אותך.."
שמעתי שוב את ההודעה.. ושלחתי..
נפלתי לכרית וצעקתי בכל הכח לתוכה.. כל כך כאב לי!


תגובות (3)

איזה מבאס הוא למה הוא עשה לה את זה

11/08/2013 13:53

חחחחח כדי שיהיה לזאין טובב
אבל זה עדיין לא מצדיקק
תמשיכי !!

11/08/2013 14:02

תמשיכי!!!

11/08/2013 17:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך