לילוש4455
אומייגזרררררררררררררררררר גררררררררררררררררררררררררררררר

וואי המוזיקה מהזה עוזרת לי לכתוב בכיף.. היא נותנת לי השראה..
תגיבו

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #10# עונה 2

לילוש4455 19/08/2013 761 צפיות 4 תגובות
אומייגזרררררררררררררררררר גררררררררררררררררררררררררררררר

וואי המוזיקה מהזה עוזרת לי לכתוב בכיף.. היא נותנת לי השראה..
תגיבו

קמתי מהמיטה והלכתי במסדרון.. אחזתי את המעקה של המדרגות כדי לא להתעלף… ירדתי לאט.. ראיתי את לואי עומד.. עמדתי ליד המדרגות.. לואי ניגש אליי..וחיבק אותי..הדמעות שלי התחילו לזלוג.. לואי תפס את הפנים שלי וניגב לי את הדמעות.. " סליחה.." לחשתי… " זה לא אשמתך.." הוא אמר ונישק אותי.. הנשיקה הייתה ממש עדינה.. כאילו פחדנו זה מי זו..
לואי:" את אכלת משהו בכלל..?"
אני:" לא.. נירא לי.."
לואי תפס לי ביד והלכנו למכונית.. " לאן אנחנו נוסעים..?" שאלתי
לואי:" מסעדה..:" כעבור כמה דקות הגענו.. מלא צלמים צילמו " את בגדת בלואי?.." זה נכון שבגדת בלואי עם זאין..?" את אוהבת את זאין…?" לואי עצר ואמר..:" לא זה לא נכון.." צלמו אותנו.. נכנסנו למסעדה והזמנו אוכל.." ככה אתה סובל את זה כל הזמן..?" לואי:" כן… מתרגלים.." הוא חייך..
גמרנו לאכול.. הזמנתי אייס קפה "לקחת" (חח) יצאנו.. ואני ולואי הלכו יד ביד.. למכונית..
"רוצה שלוק…?" הוא הנהן.. נתתי לו את האייס קפה והוא שתה..
"אני אוהבת אותך.."
לואי:" גם אני אבל זה כבר משעמם להגיד..אני אוהב אותך.. בואי נעשה ככה: גרררר"
אני:" זה דפוק!"
לואי:" גרררר את חייבת לענות לי עכשיו.."
אני:" חחחח גררר.. "
לואי:" חחחחחחחחח גררר.." אני:" אוי ואבוי.."
הגענו הביתה.. יצאנו מהמכונית… פתחתי את הבית וראיתי הכל הרוס! כל הרהיטים קרועים! כל הדברים שבורים! הכל בבאלגן!
היה כתוב על הפתק על המקרר " אני שונא אותך! מזאין.."


תגובות (4)

תמשיכי

19/08/2013 03:54

יואו איזה חמוד זאייןןן
מסכן, כואב לו ):

19/08/2013 03:59

לאלאלאלאלאאלאלאלאלא זאייןןןן אתה גררררר אותהההה!!!! ~לקשיי הבנה זה אוהב אותה~ תמשיכיייייייי!!!!!!!!

19/08/2013 04:08

תמשיכיייייי

19/08/2013 04:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך