לילוש4455
זה קצת הרבה ארוך לא..?
תגידו תודה..
ותגיבו

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #14# עונה 2

לילוש4455 20/08/2013 826 צפיות 4 תגובות
זה קצת הרבה ארוך לא..?
תגידו תודה..
ותגיבו

נרדמתי… הרגשתי יד חמה סביבי.. ושערות בגב שלי ( של זאין O.O) וזה ממש דיגדג ובגלל זה התעוררתי..
אני:" זאין!!! אתה מדגדג!.."
זאין:" מה…?נמנמ"
אני:" לא משנה.. תישן חיימשלי.." הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו.. הוא נרדם.. איזה חתיך! איך לא שמתי לב לזה קודם..? הוא דומה למלאך.. שיחקתי לו בשערות והוא לא הרגיש..הייתה לי התראה באייפון.. לואי צייץ בטויטר :" אני פנוי… אהבתי אותך.." הוא תייג אותי.. הרבה בנות רשמו לי :" תמותי יכל*ה" את בוגדת בלואי יז*נה?!" יצאתי מהמיטה הלכתי למרפסת.. והתקשרתי לריאהנה.. השעה הייתה 21:00 אני מקווה שהיא לא ישנה..
ריאהנה:" הלו..?"
אני:" היי.. זאת שר.."
ריאהנה:" שר.. הי מה קורה..? ראיתי את הצייוצים עלייך עכשיו. את באמת אם זאין..?"
אני:" כן.. זה ממש מסובך.. חחחח יש לך שיר על זה..""
ריאהנה:" חח נכון Complicated .."
אני:" בגללך אני שונאת את כריס.. מה שהוא עשה לך.. אני נשבעת שאם אני אראה אותו אני אדפוק לו זפטה בראש.."
ריאהנה:" חחחחח לא צריך.. אני עדיין אוהבת אותו.."
אני:" ריאהנה אל תעשי את זה.. את רק תיפגעי בעצמך.."
ריאהנה:" אל דברי אליי בואי נדבר עלייך וזאין ולואי.. ואת כל הסיפור בבקשה.."
אני:" טוב…תקשיבי הייתי הכי בהתחלה חברה של זאין.. עוד בתיכון.. ואז גיליתי שלואי מאוהב בי.. ואני בו..
אחרי זה הייתי חברה של לואי.. יום אחד קרה לי משהו.. והלכתי לבית חולים ולא זכרתי כלום..
עברו 3 שנים ולא נפגשתי עם אף אחד מבנים.. (הארי לואי ליאם זאין נייל) פתאום הם באים אליי לסטודיו.. הכל חזר עליי… והייתי שוב חברה של לואי… ומאתמול את יודעת כן..?"
ריאהנה:" חחח ואו זה באמת מסובך.. וכן אני יודעת מאתמול.. את.. חייבת.. לראות מה רשמו עלייך בטוויטר.." לקחתי את האייפון והסתכלתי והיה רשום " יבת זו*ה את מנצלת את שניהם כדי לקבל פרסום! תמותי! שניהם אוהבים אותך ואת סתם כלבה שמנצלת!" הייתי בהלם.. לא חשבתי שעד כדי כך שונאים אותי.. מה אני עושה..? איך אני מתקנת את ה"תדמית " שלי.. למה חושבים עליי ככה..?
ריאהנה:" בייב אל תדאגי.. גם לי היו שונאים כאלה.. אל תעשי שטויות.. תשאירי את הראש פתוח.. הכל יהיה בסדר.. עוד כמה ימים הם ירגעו.."
זאין:" שר.. איפה את…"
אני:" ריאהנה תודה רבה.. נדבר מחר.. זאין קורא לי הוא התעורר.."
ריאהנה:" ביי" היא ניתקה..
הלכתי לחדר.. וראיתי את זאין שוכב על המיטה מנומנם.. שכבתי לידו.. " איפה היית?" הוא שאל בלחש..
אני:" במרפסת דיברתי עם ריאהנה.."
זאין:" טוב.. לילה טוב.." הוא נתן לי נשיקה.. והסתובב לצד השני של המיטה…
אני לא מבינה.. למה כל כך שונאים אותי?… עשיתי משהו עד כדי כך גרוע..?
לאט לאט נרדמתי..
~~~ למחרת בבוקר ~~
ראיתי שזאין עדיין ישן.. וחשבתי לעשות לו ארוחת בוקר חמה… כי הוא יתעורר ויהיה רעב כמו בהמה..
ירדתי בקלילות למטה הלכתי לכיוון המטבח.. עשיתי לו חביתה אם סלט ומיץ תפוזים..
ראיתי את זאין יורד במדרגות ומשפשף את העין.. השער שלו היה ממש פרוע..הוא התקרב עליי.." בוא תאכל ארוחת בוקר.." הוא נתן לי נשיקה קטנה.. וישב ליד השולחן..
הוא גמר הכל בכמה דקות… הוא היה ממש רעב.. הוא בא לת י נשיקה "עצור! לצחצח שיניים!" "טוב טוב בסדר.." לחש בקול מעוצבן.. הוא צחצח שיניים ( אני כבר צחצחתי..) הוא גמר ללצחצח והתקרב אליי.. הידיים שלו היו לי סביב המותניים..הוא התכופף אלי לנשיקה..הרמתי את הראש והשפתיים שלנו התנגשו..הנשיקה הייתה ממש לוהטת..


תגובות (4)

זה לא ארוך זה per-fect!!! תמשיכייי!!!

20/08/2013 01:21

חחחח
תמשיכי

20/08/2013 01:34

תמשיכי זה הכי כיף שזה ארוך..

20/08/2013 01:38

ארוך ומעולה תמשיכיייייייייייייי

20/08/2013 01:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך