לילוש4455
קוללוללולוללולולולולללולולוללולוולולווללוולולוללוול
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה
מוקדש ללירון <3

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #28# עונה 2

לילוש4455 25/08/2013 792 צפיות 4 תגובות
קוללוללולוללולולולולללולולוללולוולולווללוולולוללוול
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה
מוקדש ללירון <3

לואי:" בואי לבית שלי.. ניקח בגדים.."
הנהנתי..
נקודת מבט לירון..
אני וניילוש שלי היינו בקניון.. נייל הלך שנייה למשהו..
איש בא :" היי מה השעה..":
אני:" מממ.. 16:00 " ( זה כמה שעות לפני האקס פקטור..)
איש..:" תודה… אתתאתת לא חברה של נייל מוואן דיירקשן..?"
אני:" יאפ!"
איש:" אפשר לצלם אותך..?"
אני:" אמ.. ברור!.." הסמקתי..השענתי את הראש על הכתף.. ( רציתי לצאת חמודה חח) הוא צילם..
נייל:" ל..ליירון..?! " הוא בא מאחורי.. הסתובבתי.." את הת..נשקת איתו..?!"
הוא לחש.. בהלם.. האיש הלך.. "לא אתה לא מבין..! זה לא מה שאתה חושב!" אמרתי בפאניקה..
נייל:" אני חושב מה שאני רואה.." הוא הסתובב.. והלך.. יצאתי מהקניון ונכנסתי למונית ונסעתי לים..
ישבתי על הסלע.. הסתכלתי על האופק…. דמעה ירדה לי.. ואחריה עוד אחת.. ניסיתי להתקשר ולהסביר.. הוא לא ענה..
נקודת מבט נייל..
נסעתי לים.. ישבתי על הספסל.. ירדה לי דמעה.. אני רציתי להציע לה נישואים..! אני לא מאמין!..
קברתי את הפנים שלי בידיים..
כעבור כמה שעות.. נסעתי הביתה..
נקודת מבט לירון..
כעבור כמה שעות נסעתי לבית של הבנים..
נקודת מבט נייל..
הלכתי לחדר הסתגרתי.. התקשרתי לשר.. הייתי צריך לדבר עם מישהו.. ( הוא ושר -רק- אחים ידידים טובים!!)
שר:" הלו ניילר אני באה לבית שלכם לואי צריך לקחת בגדים נדבר עוד דקה בלייף.. טוב..?" היא ניתקה
כעבור דק שמעתי דפיקה בדלת שלי.. פתחתי ושר נכנסה..
שר:" נייל..? מה קרה למה אתה בוכה..?"\
נייל:" לירון בגדה בי! רציתי להציע לה נישואים!"
שר:" מ..מה.? לירון!? אני אדבר איתה.."
נקודת מבט שר..
ירדתי למטה לדבר עם לירון ישבתי ליידה וירדו לה דמעות.. "מה קרה ביינך לנייל?"
לירון:" .. איש שאל אותי עם הוא יכול לצלם אותי.. הוא עמד מולי וצילם.. ונייל בא מאחורה וחשב שאנחנו מתנשקים! אני בחיים לא הייתי בוגדת בנייל אני אוהבת אותו!"
נייל:" זה נכון..?"
לירון קמה.." בחיים לא הייתי בוגדת בך! באמת..!
נייל התקרב ללירון.. הוא קרא ברך " לירון.. אני מבטיח להוקיר ולאהוב.. לחזק בעושר ובעוני.. לעשות אותך מאושרת.. האם תיתני לי את הכבוד… ותינשאי לי..?"
נקודת מבט לירון..
הלב שלי דפק כל כך חזק! הוא אמר את המילים! " כן!" צרחתי! קפצתי על ניייל וחיבקתי אותו! הוא נישק אותי! הייתי כל כך שמחה! עמדנו ככה מתנשקים! אני לא מאמינה! אני מאורסת לנייל הורן!
שר ניגבה דמעה הבנים צרחו !…
שר חיבקה אותי… נייל:" מהיום את לירון הורן"


תגובות (4)

לא נכון מיום החתונה היא לירון הורן עד אז היא לירון מה שלא היה השם משפחה שלה…
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחחחעחעחעחעחעחעחעח
תמשיכי

25/08/2013 07:06

מזל טוב לזוג המאושר! תמשיכי!

25/08/2013 07:13

יואוווווו אני לירון הורןןןןןןןןןןןןן הלוואיייייייייייי:)
תודה תמשיכיייייייייייייייייייייי

25/08/2013 07:58

תמשיכי!!

29/08/2013 11:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך