לילוש4455
חחחחחחחח סליחה על הפרק הקצר..
ואווו אני עכשיו מפנטזת על זה *~* על תכחו אישי...
חחח לאב לאב

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #55#

לילוש4455 12/08/2013 696 צפיות תגובה אחת
חחחחחחחח סליחה על הפרק הקצר..
ואווו אני עכשיו מפנטזת על זה *~* על תכחו אישי...
חחח לאב לאב

אני:" אני אוהב אותך!.."
שר:" גם אני.. אבל תן לי סיבה.. ששברת לי את הלב.."
אני:" אני מצטער.. אני הייתי אידיוט זה היה בשביל זאין.."
שר:" מה? בשביל זאין?! אתה יודע שאני אוהבת רק אותך! למה עשית לי את זה..?!"
אני:" הוא ממש היה מאוהב בך … אבל עכשיו הבנתי שזו הייתה טעות.. הייתי שבור בדיוק כמוך… אני אוהב אותך!.."
שר:" גם אני.." שמעתי אותה בוכה..
אני:" חימשלי אל תבכי.. אני אבוא לאסוף אותך עוד 10 דקות בסדר?"
שר:" טוב ..my lover.."
שר נתקה… כל כך התגעגעתי אליה! חיוך דפוק היה מרוח לי על הפנים בזמן הנסיעה לבית שלה..
צפרתי צפירה מהירה.. והיא יצאה..היא הייתה כל כך יפה.. כמו תמיד.. יצאתי אליה.. היא רצה וקפצה עליי.. היה לה רח כל כך טוב..
אני:" חיימשלי! אני התגעגעתי!.."
שר:"גם אני!"
פתחתי לה את הדל כמו ג'נטלמן היא חייכה עלי את החיוך המדהים שלה..נכנסנו למכונית ונסענו.
היא שמה את הראש שלה על הכתף שלי ואני שמתי לה את היד על הירך.. הגענו הביתה נכנסנו יד ביד..שר ראתה את זאין… היא באה עליו.. שר:" מה נירא לך בכלל!? " היא נתנה לו סטירה והלכה לחדר שלי.. הלכתי אחריה.. נכנסנו לחדר סגרתי את הדלת.. והצמדתי את שר לקיר… והיא חיבקה את הצוואר שלי.. ואני הרמתי את הרגליים שלה על המותניים שלי ( אם הבנתם אני לא מוצאת תמונה *~*) היא נשמה עליי.. הנשימות שלה כל כך מתוקות.. הלב שלי דפק ממש מהר! רק שלא תשמע!..
המצחים שלנו נצמדו.. התקרבתי אליה.. והשפתיים שלנו נצמדו.. זה היה כל כך מושלם.. הנשיקה הפכה ללוהטת ועוצמתית יותר לא רציתי שתפסק לעולם!..


תגובות (1)

וואיי מהמםםם יייאייייי הם חזרווווו תמשיכיייייייייייייייי

12/08/2013 08:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך