לילוש4455
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תגובותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

אוקי?….. איך נושמים?! פרק #72#

לילוש4455 15/08/2013 739 צפיות 2 תגובות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תגובותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

נקודת מבט שר.
באנו ביתה התקלחנו התלבשנו.. ופתאןם דפיקה בדלת..
הייתה דפיקה בדלת..הלכתי לפתוח…פתחתי ולא האמנתי למראה עיניי.. אלה היו ההורים שלי ואחותי..
אבא:" אפשר להכנס?"
הנהנתי.. אחותי חבקה אותי.. "תראי להם מה זה "היא לחשה..חייכתי עלייה.. התגעגעתי אליה!!
ההורים שלי ישבו על הספה ועמדתי מולם..
אני:" אמא….. מצאתי גבר… שאוהב אותי ומבין.. אבא.. הוא ממש גבר..הוא מת עליי.. הוא המעריץ הכי גדול שלי.. ואל תבין לא נכון אני יודעת שהוא לא מושלם בעינייך..אבל איכשהו הוא מושלם אצלי ואתה יכול להגיד לי לרוץ עכשיו אבל אני לא יכולה אנחנו יותר מידי עמוק בבור..הוא נתפס בנשמה שלי..אז אני מנחשת שאני טיפשה.. טיפשה מאהבה..אבל אני מוכנה להשאר כאן ולהתענג בתפארת של הלב שלו…. אמא.. אל תשפטי אותי עכשיו.. אני לא מנסה לפגוע בך אני יודעת שזה לא יעשה אותך גאה..אבא…. האם אכזבתי אותך…? אתה מתבייש איך הילדה הקטנה שלך יצאה? אתה רואה מפלצת אני רואה חיוך אתה אומר שזה סכנה ואני בהכחשה..אבל איכשהו אני מרגישה כל כך בטוחה עכשיו..תבינו אני אוהבת אותו ואני לא מוכנה לוותר.." ( כן כן זה קטע מהשיר Rihanna – fool in love )
אמא:" אני באתי לבקש סליחה על מה שקרה עם כריס.."
אני:" זה בסדר.."
אמא:" אני לא מתנגדת שתהיה אם לואי.. איפה הוא יש לו היום יום הולדת לא?.."
אני:" כן.. לואי?"
לואי ירד במדרגות…
לואי:" היי.."
אמא:" מזל טוב היית צריך לשמוע את הרצאה שהיא נתנה לנו פה עלייך.."
לואי:" שמעתי.."
אמא שלי חיבקה את לואי… ואני הסמקתי על זה שהוא שמע.
לואי:" אתם רעבים..?"
אמא:" לא.. אנחנו צריכים ללכת.." אמא שלי חיבקה אותי ואני אותה..
אמא:" ביי… אויי לואי כמעט שחכתי.. קח את המתנה שלך.." היא נתנהלו קופסא קטנה נופפה לנו לשלום והלכה..
אני:" אומייגד אתה שמעת..??"
לואי:" כן… זה היה ממש חמוד.."
אני:" חחח הסמקתי.."
לואי:" דארלינג.. (חיימשלי ) (יש בנות שלא מתאים להם!!!) " הוא התקרב אליי לקח ביד אחת את הראש שלי וביד השנייה את המותן..
השפתים שלנו נצמדו וזה זרם לנשיקה להוטת..
גמרו להתנשק אני:" תפתח את המתנה.."
לואי פתח וראה שם שעון.. לואי:" תמסרי לאמא שלך תודה רבה.."
הנהנתי.. תשאר פה!!" צעקתי בזמן שאני עולה במדרגות לקחת את המתנה של לואי..
חזרתי ונתתי ללואי קופסא.. הוא פתח והיה שם בושם..לואי הריח.. ( לא כמו של זאין) לואי:" ממ איזה ריח טוב תודה חיימשלי.."(אאא סליחה דארלינג..)"


תגובות (2)

חיימשלי יותר מתאים לסיפור,עזבי ת׳דרלינג הזה,אם משהי לא מתאים לה חיימשלי אז היא לא חייבת לקרוא…
חחח
תמשיכי

15/08/2013 03:42

חחח הדארלינג קרע אותיייי!!!

תמשיכי מושלמת שלי ♥♥

15/08/2013 03:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך