שקד אן הורן
סיימתי לתרגם את הפרק הראשון! קולולולולו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מקווה שאהבתן כמו שאני אהבתי.. ממשיכה אחרי חמש תגובות3>

אחותו הקטנה של נייל הורן

שקד אן הורן 11/03/2014 988 צפיות 5 תגובות
סיימתי לתרגם את הפרק הראשון! קולולולולו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מקווה שאהבתן כמו שאני אהבתי.. ממשיכה אחרי חמש תגובות3>

היי אני לילי הורן! כן לפני שאתם שואלים אני אחותו של הנייל הורן, אני בת 18 ואני לא נראית או עושה כלום כמו נייל. אנחנו היינו מאוד קרובים לפני שהוא התקבל לאקס פקטור ונכנס לתוך להקה יחד עם הארי- האחד הפלרטטן, חמוד, בעל השיער המתולתל ועיניים ירוקות.
זאין- האחד השקט, הלוהט, שיער מדהים ועיניים חומות.
לואי- האחד המשוגע, אוהב גזרים, נחמד, עיניים ירוקות כחולות ושיער חום.
וליאם- האחד החמוד, עיניים חומות שוקולד, שיער חום ומפחד מכפיות.
אני שונאת כל אחד מהם (בלבד לו שהוא כמו BFF\אח שלי) הם קראו נייל ואני בנפרד רבנו הרבה מאז שיש לו את הלהקה בכל מקרה בחזרה לעכשיו.
"נייל אני יוצאת החוצה" צעקתי למעלה לנייל.
"תחזרי עד 5 ותזכרי- בלי בנים!" הוא צעק, אבל, כן אנחנו התווכחנו אבל הוא עדיין מגונן יתר על המידה כמו האח הגדול שהוא צריך להיות.
"אוקיי נראה אותך ב-5 ביי" צעקתי אליו חזרה במעלה המדרגות.
רצתי למחוץ לדלת כדי לראות את ג'סיקה מחוץ לביתי בלמבורג'יני האדומה שלה (סוג מכונית- הערת המתרגמת).
"היי ג'ס" אמרתי.
"הו היי לילס אני רק מסמסת לטיילר לראות בעוד כמה זמן אנחנו מתאמנים." הו אם לא אמרתי לכם שאני בלהקה ואנחנו רוצים ללכת לאקס פקטור, אבל אף אחד לא יודע שאני בזה אפילו לא נייל כי הוא היה משתגע אם הוא היה יודע שיש בנים בזה.
"אז באיזה שעה?" שאלתי את ג'ס.
"הוא אמר שהוא יהיה אצלי בבית עוד עשר דקות." היא ענתה.
"אוקיי אז אנחנו צריכות לחזור לבית שלך?"
"כמובן אוי וטיילר מביא את ג'ייק וג'רי" היא אמרה מודאגת מהתגובה שלי.
"יואווווווו את והוא יודעים שאני שונאת את ג'רי, הוא כל הזמן מפלרטט והוא גרוע בזה."
"רק לפלרטט חזרה ולהוביל אותו ובסוף לזרוק את התחת שלו" (מצטערת על השפה ה'גסה', פשוט ככה הכותבת כתבה- הערת המתרגמת)היא אמרה בחיוך מרושע.
קפצנו לתוך המכונית וחזרנו לביתה של ג'ס.


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייייי!

11/03/2014 19:46

אני צריכה שיהיו חמישה תגובות לא כולל זאת כדי להמשיך, אז תנסי לשכנע משתמשים באתר לקרוא ולהגיב..

11/03/2014 19:49

תמשיכיייייי דחווףףף

11/03/2014 19:50

תמשיייכי

11/03/2014 21:42

עוד שתי תגובות ואני ממשיכה!

11/03/2014 22:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך