אחותו של טום פרקר בפרקים הבאים

נכנסתי לשירות ווכל הנראה ניכנסתי לשרותי הבנות
3 בנות :"אעאעאע" הם צרחו
טום:"סליחה תתעלמו ממני אני לא מצאותי "
בת 1:"יו רוני תראי איך אתם דומים "
בת2:"עדן את מדבר שטויות "
בת3:"לא רוני עדן צודקת תסתכלי !"
רוני:"אורי על תבלבלי לי במוח "
עדן +אורי:"אולי זה אח שלך הביולוגי ! "
ואז רוני הסתכלה במראה עליי שוב במראה ושוב עליי ו

כל המידע בפרק הבא של אחותו של טום פרקר


תגובות (2)

עכשיו פרק!!!!!!!!!! אי ואונט נאו!
וזה על דה וונטד ואני איכשהוא יכולה לסבול את זה! מסתבר שאת ממש טאלנטית אם הצלחת לעשות את זה!
גוד ביי (שמתם לב שאני נדבקת משרית רק בסטייל אחר ועדין יותר? שרית לאב יו חחח)
לאב

12/07/2013 16:59

אני לא חושב שאפשר ממש לקרוא לזה סיפור… כלומר, זה לא במבנה של סיפור, זה כמעט ולא מכיל מידע ואין בזה שום תיאור.
סיפור לעולם לא ייכתב בצורה של תסריט. בסיפור יש ציטוטים של דמויות בצורה הבאה:
"סליחה, תתעלמו ממני, אני לא מציאותי," אמר טום.
"יו, רוני, תראי איך אתם דומים!" אמרה הבת הראשונה.
וכך הלאה.

דבר שני, בסיפור חייבים סימני פיסוק, גם כאשר מצטטים דמות אחרת, אחרת, איך נדע מתי לקחת הפסקה בקריאה?

בנוסף לכך, הקורא לא נמצא בראש שלך. אולי כדאי גם לתאר? אי אפשר לקרוא למשהי "בת 1", כי כמו לכל בני האדם, גם לה יש שם, והיא רוצה שיכבדו את השם שלה!
בנוסף, צריכים לתאר את המקום, השטח, האנשים, המילים, אולי אפילו את הטון.
אפשר לכתוב:
"סליחה, תתעלמו ממני, אני לא מציאותי," מלמל טום.
או שאולי אפילו:
"סליחה, תתעלמו ממני, אני לא מציאותי," אמר טום בחיוך שובב.
אותם שני משפטים אבל הבעות שונות לגמרי, וההשפעה שונה לגמרי.

אני מקווה שאת לא נעלבת מהעצות האלו כי לרוב הרבה מאוד עושים את הטעויות האלו בהתחלה.
אני ממליץ לך בחום לקרוא ספרים, להסתכל על המבנה, הפיסוק והתיאורים ואז להתחיל להתאמן בכך. זה ישדרג את הסיפורים שלך וייתן להם גוון.

בהצלחה.

13/07/2013 02:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך