נוני love
מצטערת שזה יחסית קצר ומשעמם
אבל אני וcaty cat הלכנו לישון בשתיים בלילה וקמנו בשמונה...
אווההבתתת!!!
תגובות ו*היא* ממשיכה
הפרק הבא עולה אצלה!
לא אצלי!

אחות של מפורסם = חברה של מפורסם 1D פרק 3

נוני love 18/09/2013 705 צפיות 6 תגובות
מצטערת שזה יחסית קצר ומשעמם
אבל אני וcaty cat הלכנו לישון בשתיים בלילה וקמנו בשמונה...
אווההבתתת!!!
תגובות ו*היא* ממשיכה
הפרק הבא עולה אצלה!
לא אצלי!

~נקודת מבט לונה~

שעתיים אחריי שעברנו כבר את הטינה ועכשיו אנחנו בצלצול. .
ליבי פעם בחוזקה, הרגשתי איך האדרנלין שלי זרם, אני אוהבת סרטי אימה, אך פשוט אני פספסתי את החלק הזה בסרט.
קברתי את ראשי בחזהו של אחד הבנים שהתברר לי כזאין.
הוא צחקק וליטף את גבי בעוד אני מכסה את עיניי.
״זה נגמר, את יכולה להסתכל,״ קולו הנעים של זאין נשמע קרוב לאוזניי, הבל פיו החמים נירגש על פניי, הרמתי את ראשי, אך מבלי ששמתי לב שפתיו נתקעו בשפתיי, הוא לא נרתע, אלא להפך, הוא העמיק את הנשיקה, שפתיו כאילו נדבקו לשפתיי.
״תמצאו חדר!״ נשמעה צעקה ואני וזאין התנתקנו.
מצחקקים בעוד נייל מסתכל עלינו במבט נגעל.
״אני הולכת לשתות….״ מלמלתי בעוד אני יוצאת מחיבוקו החמים של זאין ויורדת למטבח, לא מופתעת לראות שם את ג׳ולי ״באנו לטחון?״ שאלתי/אמרתי ״באנו לטחון״ ענתה.
לקחתי שתי כוסות ומילתי בהן קולה בעוד ג׳ולין מוציאה שתי חפיסות ביסלי אחת בטעם גריל והשנייה בצל.
הוצאתי מהמקרר גלידה ושתי כוסיות, התחלתי למלא אותן, עד שראיתי משהו נוזל מלמעלה.
הבטתי למעלה, משלבת את ידיי, ״על מה אתם מסתכלים?!״ צעקתי, ג׳ולי הרימה את מבטה, היא ניראתה רגוזה -בדיוק כמוני.
״ממתי אתן אוכלות בלילה?״ שאל לואי שנראה כאילו קם מהשינה. ״תגיד לואי מתי התעוררת?״ שאלה אותי ג׳ולין, ״ברגע שהלכת.״ הוא אמר בחיוך.
היא גלגלה את עינייה והתחילה להכין ארבעה סנדוויצ׳ים עם נוטלה.
הוצאתי עוגת בראוניז שהכנתי אתמול ולמזלי -שון לא ראה. (בכל זאת בנים טוחנים! -הערת הכותבות )
חתכתי אותה לחתיכות ואת השאר הכנסתי למקרר.
״יוצאים מחר לחדר כושר?״ שאלתי, ממשיכה לחתוך את סלט הפרות.
״כן,״ ענתה ג׳ולי מהצד השני של המטבח.
הסתובבתי, זאין עמד צמוד אלי, אפשר להגיד שלא היה לי ממש לאן לזוז.
הוא הים את סנטרי עם אצבעו והצמיד את שפתינו, גורם לתחושת חמימות להתפשט בגופי, ידיו מצו את מותניי בקלות, הרמתי את ידי לעורפו, מתענגת על שפתיו הבשרניות והמלאות שלו, השפתיים שלו נגעו טיפה בשפתיי בעוד הוא הצמיד את מצחינו ונשך מעט את שפתי התחתונה.
"ושוב, תמצאו חדר. " נייל עמד לידנו וסרק את המטבח, זאין לא עזב את מותניי, דווקא ההפך הנכון – הוא הצמיג את עגנו ולעגני והמשיך לנשק את שפתיי.
"תקשיבו, תעלו למעלה ואנחנו נבוא בעוד חצי שעה, עשריים דקות. " אמרתי וג'ולי, שכפי שיכולתי ליראות ראשה הי. קבור רבחזהו של לואי – היא הנהנה קלות בעוד זאיו חוטף ממני עוד נשיקה.
הבנים עלו למעלה ונעלמו בחדרו של שון.

חזרתי למיטה לאחר חצי שעה של טחינה כהרגליבואז צחצחתי שיניים.
זאין היה במיטה, הוא ניראה ישן ושלו.
נכנסתי מתחת ךשמיכה, מחממת מעט את גופי. "סוף סוף! " לחישתו של זאין הקפיצה אותי.
הוא כרך את זרועותיו השריריות סביב גופי וחיבק אותי חזק, שפתיו נשקו לעורפי וצווארי, מלטף את גבי עם ידו.
"תגיד, מה אנחנו?" שאלתי, "אתה יכולה לראות אותנו זוג? " הוא שאל בתקווה. "אם אתה יכול אז אני יכולה, " אמרתי בחיוך, "אז אנחנו זוג. " הוא אמר וליטף את לחיי, מנשק את שפתיי קלות.
"אני רוצה לישון, " פיהקתי, הוא נאנח, נושק ללחיי ומכרבל אותי בין זרועותיו מתחת לשמיכה.
״אני אוהב אותך..״ הוא לחש, מנשק את קוד קודי.
״תגיד, איך זה שהכרנו רק היום ואנחנו כבר זוג?״ שאלתי בשקט, ״קוראים לזה אהבה ממבט ראשון.״
חייכתי לעברו, ״תגידי, איך זה שאת לא מתרגשת כמנהל שאני מפורסם?״ הוא שאל לפתע, ״יד לי אח מפורסם, אני יצאתי עם מפורסם ואפילו אחרי רודפים מעריצים..״ אמרתי מפהקת, ״אז אני לא ממש מתרגשת, מפורסם או לא מפורסם זה רק בן אדם עם כישרון.״ אמרתי.
הוא חייך.
״תגידי, למה יש עליך בושם?״ הוא שאל לפתע, ״אה, ג׳ולי לחצה עלי לצאת עם איזה ילד שמציק שאני אצא איתו אמרתי בפיהוק, גופו התקשח, ״ו..את אוהבת אותו?״ הוא שאל, ״הוא חמוד אבל עם האגו בעננים, הוא יותר מדי חושב את עצמו, הוא כרס ונודניק.״ אמרתי, נאנח ואז ממשיכה, נהנתי אבל הוא חפר יותר ממישהי חופרת!״ אמרתי והוא צחק, מלטף את ראשי ונושק לשפתיי.
״אני אוהב אותך..״ הוא לחש.


תגובות (6)

תמשיכו!!!!

18/09/2013 03:55

הינה תגובה(:
והיא ממשיכה מהר!!

18/09/2013 04:17

מושלםםםםםםםם המשךךך!!

18/09/2013 04:33

אני פשוט מתה על הסיפור הזה!!!!
המשךךךך!!

18/09/2013 06:23

מושלמי תמשיכי דחוף

18/09/2013 10:32

וואי מהמממםםםםםם
קראתי הכל והתאהבתייי
תמשיכווווווווווו

20/09/2013 13:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך