דירקשנית
זה הוואן שוט הארוווךךך שלי לאמנדה! :)
איך היה??
ואני ישמח לתגובות xx

איך העיתון יכול להרוס הכל.. – וואן שוט הארי ואמנדה

דירקשנית 25/02/2013 1485 צפיות 18 תגובות
זה הוואן שוט הארוווךךך שלי לאמנדה! :)
איך היה??
ואני ישמח לתגובות xx

*נקודת המבט של הארי*
העיתון… איך הוא יכול להרוס הכל… הוא הדבר הכי אכזרי שיכול להיות… הוא הורס את כל החיים שלך בתמונה אחת, ובכתבה אחת…
בגלל העיתון הזה… איבדתי את אהבת חיי. אהבת חיי היחידה. אמנדה.
היינו כל כך מאושרים ביחד… ואז בא צלם והרס הכל.
– איך הכל התחיל-
הלכתי למכולת כדי לקנות לאהובתי פרחים ושוקולדים. שיצאתי עם הפרחים והשוקולדים מהמכולת ראיתי את הידידיה הכי טובה שלי. שני.
"היי שני, מה קורה?" שאלתי אותה. "היי, הכל בסדר! למי הפרחים והשוקולדים?" היא שאלה. "לאהבת חיי, אמנדה" אמרתי. "אהה, יפה לכם!" היא אמרה וחייכה. "תודה" אמרתי וחייכתי גם. "אפשר להחזיק אותם?" היא שאלה בנימוס. "בטח" אמרתי. "תודה" היא אמרה והחזיקה את הפרחים. "החברה שלך תיהיה ממש מאושרת… מגיע לך מישהו כמוך" היא אמרה. "חח תודה" אמרתי שאני מחייך. "טוב, אני צריכה ללכת.. נתראה" היא אמרה והחזירה לי את הפרחים ואת השוקולדים. "נתראה" אמרתי והתקדמתי לכיוון הבית של אמנדה. שהגעתי לביתה דפקתי על הדלת. "מי זה?" שמעתי את קולה היפה. אבל הפעם, הוא לא נשמע נעים ורך כמו תמיד…
"הארי" אמרתי. אחרי דקה היא פתחה את הדלת וראיתי אותה. היא בכתה, האיפור שלה נמרח… אפילו שהיא נראת ככה היא מדהימה. "מה קרה לך?" שאלתי בדאגה. "כאילו שאתה לא יודע" היא אמרה והתיישבה על הספה בסלון שלה. נכנסתי לביתה וסגרתי את הדלת אחרי. "אני לא יודע.. באמת… תסבירי לי.." מלמלתי. "אז אני גם צריכה להסביר לך?! לא מספיק שאתה לא זוכר מה קרה, אני גם צריכה להסביר לך?!" היא צעקה. אף פעם לא ראיתי אותה ככה…
בבקשה… אני לא יודע.." מלמלתי שאני מנסה לחשוב מה עשיתי..
*מנקודת המבט של אמנדה*
הוא באמת לא יודע מה הוא עשה!
"אולי תנסה לחשוב??" שאלתי בעצבנות. "תתני לי רמז.." הוא מלמל. הצבעתי על הפרחים והשוקולדים שהוא הביא איתו. "הבאתי אותם במיוחד בשבילך… כי אני אוהב אותך…" הוא אמר. "אם אתה אוהב אותי, אז למה נתת אותם לכלבה הזאת?!" צעקתי. "שני?!" הוא שאל. "כן! איך שלא קוראים לה!" צעקתי.
*נקודת המבט של הארי*
"שני?!" שאלתי אותה. "כן! איך שלא קוראים לה!" היא צעקה. "לא הבאתי לה אותם! היא עברה ברחוב והתחלנו לדבר והיא ביקשה מני להחזיק את הפרחים כדי לראות אותם!" אמרתי. "כן, אני גם מאמינה לך!" היא אמרה ועלתה לחדר שלה.
היא השאירה את האייפון של על הספה וראיתי שהיא ראתה איזושהי תמונה וכתבה. לקחתי את האייפון וקראתי את הכתבה.
"הארי בוגד!" היה רשום בכותרת והייתה תמונה שלי ושל שני שהיא מחזיקה את הפרחים שקניתי לאמנדה ומחייכת.
התחלתי לקרוא את הכתבה ואז ראיתי את המשפט :"סוף סוף גילינו את הארי האמיתי..". המשפט הזה לא יצא לי מהראש גם שהמשכתי לקרוא את כל הכתבה.
"אני לא מבין למה הם עושים את זה.." מלמלתי שהתחלתי לבכות.
ישר עליתי לחדר של אמנדה. "אמנדה" אמרתי שנכנסתי לחדרה. "מה אתה רוצה?" היא שאלה שהיא שוטפת את פניה היפות.
"אתה חייבת להאמין לי שלא קרה כלום… אני בחיים לא יבגוד בך! אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחד בעולם!" אמרתי והתקרבתי אליה.
"זה שהיא הידידה הכי טובה שלי לא אומר שקרה בינינו משהו!" צעקתי.
היא לא ענתה ויישבה על מיטתה.
ישבתי צמוד ליידה. "באמת שלא קרה כלום… את חייבת להאמין לי… אני בחיים לא הייתי בוגד בך…אחרי שנתיים ביחד ניראה לך שאני יבגוד בך?" הסברתי לה
*נקודת המבט של אמנדה*
"אחרי שנתיים ביחד ניראה לך שאני יבגוד בך?" הוא שאל.
"כן.." אמרתי.
"מה?.. אם ככה את חושבת…" הוא מלמל
"זה פשוט שכל בחורה מצליחה להתאהב בך… ואני מפחדת שאתה תבגוד בי מתישהו.." מלמלתי.
"אמנדה.. תביני שאני בחיים לא יבגוד בך! את כל העולם שלי…" הוא אמר.
"תני לי סיבה אחת שאני יבגוד בך" הוא אמר.
"אמ… אין לי ממש סיבה בראש…" אמרתי.
"אז גם לי אין סיבה לבגוד בך…" הוא אמר.
"אני לא יודעת… אני חייבת לדבר עם שני הזאת ולברר את העיניינים" אמרתי.
"בואי, אני יסיע אותך לבית שלה" הארי ואמר ויצאנו מהבית. נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע. כל הנסיעה הייתה שתיקה ואף אחד מאיתנו לא הוציא צליל.
"הגענו" הארי אמר ושנינו יצאנו מהמכונית והתקדמנו לעבר ביתה.
הארי דפק על הדלת.
שני פתחה את הדלת ושנינו נכנסנו.
*נקודת המבט של הארי*
אמנדה ושני התחילו לדבר ואני ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה. מאחר שהיא הידידה הכי טובה שלי אני מרגיש אצלה כמו בבית.
אחרי 10 דקות שמעתי את אמנדה צועקת "הארי בוא רגע".
"כן?" שאלתי.
"לא קרה בינינו כלום, נכון?" שני שאלה אותי.
"כלום" אמרתי.
"טוב, בסדר" אמנדה אמרה ויצאה מהבית.
"מצטער לגבי כל זה.." אמרתי.
"הכל בסדר" היא אמרה וחייכה.
"יאללה, אני צריך ללכת, ביי" אמרתי ויצאתי.
"ביי" היא אמרה וסגרה את דלת ביתה.
"הארי" שמעתי את אמנדה אומרת והתקרבתי אליה.
"אני מצטערת… באמת…" היא אמרה.
"אני שמח שהבנת שאני בחיים שלא יבגוד בך.. אני אוהב אותך הכי בעולם.." אמרתי. "גם אני אוהבת אותך.." היא מלמלה.
הרשתי לעצמי לשים את ידיי על מותניה ולקרב אותה קרוב אליי.
ראיתי שהיא הסמיקה. "את חמודה שאת מסמיקה" אמרתי כדי לנסות להצחיק אותה.
"חח תודה, גם אתה מאוד חמוד" היא אמרה.
רכנתי לעברה ואז הצמדתי את שפתיי לשפתיה. הם זזו בהתאם לשלי.. זה הרגיש כל כך נכון…
אני בחיים לא יעזוב אותה, אני בחיים לא יבגוד בה.. אני רוצה שהיא תישאר לידי.. כל הזמן הזה..


תגובות (18)

שימי את זה בסיפורי מפורסמים בבקשה, זה ההסכם,
כל סיפור של מפורסם ( כלל וואן שוט עם מפורסם ) יהיה בז'אנר סיפורי מפורסמים ..

25/02/2013 03:47

אפשר גם ואן שוט עם הארי זה מושלם (:

25/02/2013 03:48

תוודה (: וכן.. רק תאמרי לי בקצרה מה את רוצה שיהיה בו.. סיפור עצוב או טוב?

25/02/2013 03:50

איזה מעלף!!!!
אפשר עם ליאם?
אני רוצה התחלה קצת עצובה אבל סוף שמח (כמו פה בעצם)
ולא בא לי על השם שלי (גאיה) אז יקראו לה אבריל

25/02/2013 07:09

חחח בסדר (: אני ירשום לילדה שבקשה מקודם ואחר כך אני ירשום לך (:

25/02/2013 08:27

יששששששששששששששש
יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש
מחכה:)) (חוחע סנטר כפול)

25/02/2013 08:31

OMG!!! זה כזה מושלם!!! את מוכשרת ברמות קשות!!! תודהתודהתודה!!! : ))))))
IM HAPPY : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
אופפ :/ הלוואי שלי היה כזה כישרון… ואפעם אינלי רעיונות מקוריים לוונשוטים…
וסורי שרק עכשיו אני מגיבה…

25/02/2013 09:04

זה מהמםםםםםםםםםם^-^
אחד הנדירים….

25/02/2013 09:09

חח גאיה בבקשה (: אני יכתוב בימים הקרובים (: וסיגלית? תווודהה רבהה! באמת שזה משמח אותי <3
ואמנדהה? (: חחחח שמחה מאוווד שאהבת! עבדתי עלזה ממלא זמן חח (: וישלך כישרון!!
פשוט תמציאי רעיונות… תמציאי רעיונות מהחיים ביום יום.. תמציאי רעיונות מוגזמים חח של בגידה.. של אונס.. כל מיני דברים חח ותחשבי על זה הרבההה..
קחי עצה:
קחי לך מחברת.. מחברת סודית שתיהי רק שלך.. תכתבי בה סיפורים.. כל לילה.. זמן הפנוי שלך..
זה מה שאני עושה..
הוואן שוט הראשון שכתבתי במחברת שלי היה ארוווךך מאוד ומשעמם… ומשם התקדמתי..
אז תעבדי עלזה (: חח ואני רוצה לראות שיפור! xxxx (: לאאביו <3

25/02/2013 09:15

חחחח פשש איזה עצות אני גם יממש אותה
ובכיף נסיכה חח רק שקוראים לי שובל:)
ואם את קוראת את הסיפור שלי העלתי פרק את מוזמנת לקרוא…

25/02/2013 09:21

אהה סליחה שובל (: חח מה לעשות אני מחלקת עצות כמו שאני נושמת חח וברווררר שאני יקרא! בטח זה סיפור ממש יפה! על מי??? (:

25/02/2013 09:26

חחח העצות שלך מעולות אני ינסה ויגיד לך תוצאות
והסיפור על וואן דיירקשן המושלמים:)
ואת חדשה פה נכון? חח איך קוראים לך?

25/02/2013 09:33

כע אני חדשה (: קוראים לי שני חח
כתבתי על הארי אמדנה ושני בגלל שהארי הוא גם הפייבוריט שלי (:

25/02/2013 09:53

חח תודה! זה רעיון מגניב! : * תני כיף!!!! הארי הוא ה…..
באמת עדיף שאני לא אתחיל לחפור על זה כי זה לא ייגמר ואני רצינית…
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי…. : )

25/02/2013 09:58

היי שני ברוכה הבאה:)

25/02/2013 10:07

אין בעיה, אני אקרא! והעלתי עוד וואן שוט על ליאם (: בבקשה תקראו..
ושובל? תודה נסיייכה

25/02/2013 10:13

מושלםם

25/02/2013 13:23

תווודהה

25/02/2013 13:51
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך