הילוש_הארי
סליחה שהפרק קצר אני חייבת ללכת אני אמשיך היום מבטיחה!!!!!!
שלוש תגובות וממשיכה..

איך התאהבתי בו (סיפור על ואן דיירקשן) פרק 11

הילוש_הארי 11/12/2012 2486 צפיות 3 תגובות
סליחה שהפרק קצר אני חייבת ללכת אני אמשיך היום מבטיחה!!!!!!
שלוש תגובות וממשיכה..

מנקודת המבט של עדי:
הארי הלך חזרה למלון. ניכסתי הביתה ועליתי לחדר. שמתי פיג׳מה והלכתי לישון, זה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות בינתיים!
בבוקר קמתי מהשעון המעורר של אור יצאתי לריצה החלטתי לשמור על הכושר קצת..
יצאתי בשמונה וחזרתי בתשע וחצי ניכסתי הביתה התקלחתי וישבתי פשוט ישבתי וחיכיתי. כנראה לטלפון מהארי!…
פתאום שמעתי צליל הודעה מהטלפון שלי פתחתי אותו מהר והארי רשם לי בו״ היי נסיכה, בוקר טוב מתגעגע אלייך כל כך!!! דברי איתי היום אני כרגע נחתתי בלונדון אוהב אותך!!״
רק חייכתי בלי לחשוב בלי להסמיק בלי כלום רק חייכתי! בחיים שלי לא הרגשתי את ההרגשה שאני מרגישה שאני לידו!. בטוחה רגועה מאוהבת… אני אוהבת את ההרגשה הזאת ואני מתכוונת לשמור אותה לעוד הרבה זמן!
אור ירדה למטה וראתה אותי תקועה מול הטלפון..
אור: עדי הכנת משהו לאכול?? עדי? עדי!!!!!
אני: אהה?…
אור: מה עובר עלייך !?
אני: הארי…..
אור: נו זה רק שבוע אתמול הייתם דבוקים אחד לשני!!! עוד שבוע תוכלי לחזור להיות איתו שוב דבוקים!..
אני: את מקנאה!
אור: לההה…! אני ועוד מיליוני בנות עכשיו! דרך אגב מיליוני בנות, מתי הארי תכנן להודות בזה שיש לו חברה חדשה?..
אני: אין לי מושג איך הולך כל הקטע הזה בבזנס עם החברות שלהם…
אור: טוב… איפה אבא?
אני: בעבודה כנראה או משהו, תגידי…
אור: מה??
אני: יש מצב שנייל הסתכל עלייך כל הערב אתמול??.

מנקודת המבט של אור:
עדי: יש מצב שנילי הסתכל עלייך כל הערב אתמול??…
אני: לא יודעת! אולי תגידי לי את למה כללללללללל הבנים הסתכלו עלייך אתמול????!!!!????
עדי: מה? על מה את מדברת?!
אני: על זה שנייל ולואי הסתכלו עלייך אתמול כל הערב וברגע שיצאת עם הארי הם עשו פרצוף כאילו את היית חברה שלהם!!!


תגובות (3)

גאש תמשיכי

11/12/2012 02:40

תמשיכיייייייייייי !

11/12/2012 03:01

גאדדד
מתוק!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!
אהבמתי באמת :-)

11/12/2012 10:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך