noyatar123
עשיתי את זה הפעם יותר ארוך סורי אם יצא טיפה משעמם אהבתם את הדמות החדשה יובל? תנו לי רעיונות לסיפור אחר ומעניין
40 צפיות ואני ימשיך :)

איך מכולם דווקא אני(סיפור כל וואן דיירקשן פרק 5)

noyatar123 20/03/2013 780 צפיות 2 תגובות
עשיתי את זה הפעם יותר ארוך סורי אם יצא טיפה משעמם אהבתם את הדמות החדשה יובל? תנו לי רעיונות לסיפור אחר ומעניין
40 צפיות ואני ימשיך :)

(הפרק הזה מוקדש ליובל אהובתי)
״הלו?אמא?״עניתי בלחש היא אמרה לי ״למה את לא עונה לי כשאני אומרת הלו הלו??״ עניתי ״אאה לא שמעתי אותך ואת שמעת אותי? ״לא מה הייתי צריכה לשמוע״ היא שאלה ״אאה כלום״ עניתי ״רצית משהו?״עניתי בכעס(כי זכרתי שכעסתי עלייה) ״כן שתחזרי לבית״ היא אמרה עם רוך בדיבור ״למה שתרחיקי אותי מעוד אנשים ?״עניתי בכעס ״לא אני רק רוצה שתחזרי״ היא אמרה מיתחננת ״טוב נו עוד כמה שעות אני חוזרת אל תידאגי לי״ עניתי יותר ברוגע ״טוב״ היא ענתה וניתקה ופתאום הארי אומר לי ״אז איפה היינו?״ אמרתי לו ״הארי אני מצטערת אבל זה לא הזמן גם אני מחבבת אותך אבל….
מנקודת מבט של הארי:
״עד שהיה לי את האומץ לנשק אותה היא מיתרחקת היא כזאת יפה אני חייב לכבוש אותה״ טוב אני הולכת היא אמרה והלכה ואני בנתיים הלכתי לזאין.
מנקודת מבט של זאין:
״אוף פרי עזבה אותי אני לא יכול יותר ככה מיקודם הארי בא אליי עוד הפעם לחפור על נוי אני לא יודע מה לעשות כבר אני יודע אני ילך לבר להישתכר קצת וככה לשכוח מכל״
*********(הליכה לבר)
״ברמנית תביאי לי 2 כוסות של השתייה הכי משכרת שלכם״ פתאום ראיתי אותה היא הייתה כזאת יפה גבוהה כזאת שיער שחור עניים ירוקות והיא אמרה ״בשביל חתיך כמוך הכל״ וחייכה ״הקול שלה היה כזה רך קראו לה יובל שאלתי אותה ״תגידי יובל את באה לפה הרבה? כשניראה שזה לא עבד עלייה אבל מאז הכרתי אותה והיתאהבנו….
חזרה לנקודת מבט שלי:
הלכתי ללירון והיתקשרתי למאי שתבוא וסיפרתי להם שהארי נישק אותי אז מאי אמרה״מה את סתומה את לא רוצה״ וציחקקה אמרתי לה״תקשיבי זה לא שאני לא רוצה זה שאני מפחדת שאחר כך המעריצות שלו ישנאו אותו בגללי לירון אמרה לי״זה כל כך מתוק שאת עושה לו את זה אבל למה את לא אומרת לו שזה בגלל זה הוא חושב שאת לא רוצה אותו״ ״אני כבר לא יודעת מה לעשות״אמרתי טוב תישני על זה קצת לילה טוב!!!!
בבוקר הלכתי לזאין ופתאום פגשתי את יובל (חברה שלי מהעיר הקודמת) יובל?זאת את? שאלתי
נוי?היא אמרה בחיוך דק (אהההההההה) צרחנו מה את עושה פה? שאלתי אותה ״אני עברתי לגור פה ועבדתי בבר והכרתי את זאין דיברנו קצת היתאהבנו וזהו אני פה״ חיבקתי אותה חזק חזק והיא אמרה ״שששששש זאין יושן״ סליחה אמרתי והלכתי פתאום בחוץ באו אליי 3 נערים שיכורים עם סכין ״היי מותק לאן את הולכת בורחת מימנו״ אאמ..אאמ.. תעזבו אותי או שאני יצרח ״תיצרחי אף אחד לא ישמע אותך פה״ פתאום שמעתי קול אומר״תעזבו אותה מיד זה היה…..


תגובות (2)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/03/2013 14:07

תמשיכייייי !!

20/03/2013 16:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך