מיקהMika
טוב אז הפעם קים באמת שכחה הכול כבר יש לי רעיון לפרק 16 אבל אני יעלה מחר כי העליתי היום 2 פרקים נו טוב אוהבת מיקה 3>

איך פגשתי את הארי פרק 15

מיקהMika 22/12/2013 755 צפיות 2 תגובות
טוב אז הפעם קים באמת שכחה הכול כבר יש לי רעיון לפרק 16 אבל אני יעלה מחר כי העליתי היום 2 פרקים נו טוב אוהבת מיקה 3>

״ואם זאין ישאל משהו?״ נלי שאלה בהיסוס והלכה קדימה ואחורה ״למה שהוא ישאל?״ שאלתי אותה בהגיון ״נקודה טובה״ היא ענתה ובלעה רוק בלחץ ״טוב אז אנחנו יוצאות?״ נלי שאלה והיתה ניראת רגועה כאילו שום דבר לא קרה ויצאנו ״היי״ אמרתי בהיסוס והארי היסתכל עליי,עייניו הכחולות היסתכלו עליי בכעס יש סיכוי שהוא שמע אותנו ״קים אני יכול לדבר איתך״ הוא אפילו לא שאל הוא פשוט לקח את ידי במהרה ״את חושבת שאני טיפש,מה אני לא מכיר אותך!״ הארי ניסה להיות רגועה ושקט ״מי אתה מה אתה רוצה מימני?!״ ניסיתי להישמעה מבוהלת מאוד ״את חושבת שאני לא זוכר את כיתה י׳״ הוא שאל בכעס ושתי ידיו היו על הקיר ואני בינהן ״את לא זוכרת את ההצגה הקטנה שלך בישביל להשיג את קווין לאוריבייקר?״ הוא שאל ונשם לרווחה ״בסדר אז אתה יודע יופי,רציתי לישכוח מה שקרה קודם רציתי שתהיה לי הזדמנות שנייה עם נייל,תודה שעכשיו אין לי אותו״ אמרתי ודמעות יצאו מעייני ״והכל בזכותך״ הוספתי והיתחלתי ליבכות הארי היתנתק מימני לאחר ששמע קול של נערה רגע פרודנס?!
״היי הארי״ פרודנס אמרה ונישקה אותו ״אתם לא ניפרדתם?!״ שאלתי מופתעת ״ברור שלא בסוף כולם ידעו שזה היה פוטושופ אנחנו כבר שבוע ביחד לא ידעת?״ פרודנס שאלה בגסות ״וואוו באמת את יודעת מה קרה היום חבר שלך החליט שזה יום ללא פרודנס והוא נישק אותי!״ אמרתי לה והיסתכלתי עלייה בשטניות ״הארי?!״ היא צעקה ונתנה לו כאפה ״למה את מאמינה לה?״ הוא שאל ונגע באזור האדום שעל הלחי שלו ״כי קים אף פעם לא שיקרה לי גם אם אני והיא אויבות״ היא אמרה ודמעות מילאו את עייניה ״תודה רבה קים״ הארי אמר בקול והוא היתקרב אליי ״והכל בזכותך״ הוא אמ וידו סטרה את הלחי שלי ״אני כל כך מיצטער לא היתכוונתי באמת!״ הוא הוסיף לאחר כמה שניות וברחתי לחדר של הארי שם היה נייל,כאשר הוא הבחין בי בוכה ועם לחי אדומה הוא בא עליי וחיבק אותי ופשוט התחלתי ליבכות ״אני מיצטערת לא היתכוונתי לא שככתי כלום״ אמרתי והיתחננתי לרחמים ״אני יודע נלי סיפרה לי״ הוא אמר בקול חמים ״מה?!״ אמרתי וגיחכתי הייתי מופתעת ופשוט היתנפלתי על נלי אבל שנייה ליפני זאין עצר אותי ״איך יכולת חשבתי שאת חברה שלי!״ צעקתי עלייה והיא הייתה בשוק ״את לא יודעת מה היה קורה אם לא הייתי מספרת התוצאות היו גרועות עוד יותר״ היא אמרה לי ברוגע ״או מיי גאד אני כל כך מיצטערת״ אמרתי ונפלתי על בירכיי ״עכשיו את מבינה אותי״ הארי אמר ופשוט שוב היתעלפתי ״קים״ נערה עם שיער חום קראה בשמי והיתעוררתי ״מי את תעזבי אותי״ אמרתי בבהלה לא ידעתי איפה אני ״קים זה לא מצחיק״ הנערה אמרה ומסביבה עמדו חמש בנים ועוד 2 נערות ״קים״ הנערה הבלונדינית נפלה על ברכיה והתחילה ליבכות ״היה בסדר אשלי״ אחד הנערים אמר וחיבק אותה ״דיי קים זה לא מצחיק״ הנערה עם השיער החום אמרה עוד פעם ״אני באמת מיצטערת אבל אני לא יודעת מי את״ ניסיתי להישמעה נחמדה למרות שאני לא יודעת איפה אני ומאיפה הם יודעים את השם שלי ״היתקשרתי לרופא״ נער מתולתל אמר ולידו עמדה עוד נערה בלונדינית ״קים בבקשה תיזכרי״ נער עם שיער צהוב (אני יודעת שהוא צבע) אמר והיתקרב עליי פתאום נפל לי האסימון אני יודעת מי הם…


תגובות (2)

תמשיכייייייי

22/12/2013 09:56

אז מה בואי נשמח ביחד לכבוד הפרק הבא שתעשי אותו עכשיוו פליזושששש למרות שהעלית שתי פרקים^·^

22/12/2013 10:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך