מיקהMika
קווין:http://m.weheartit.com/entry/22995586/via/MCuriano
אני היחידה שראיתי בפייסבוק את התחתונים המרנינים של נייל חח אני חברה שלהם ^^
אוהבת מיקה 3>

איך פגשתי את הארי פרק 16 כי אני נחמדה ^^

מיקהMika 22/12/2013 624 צפיות 3 תגובות
קווין:http://m.weheartit.com/entry/22995586/via/MCuriano
אני היחידה שראיתי בפייסבוק את התחתונים המרנינים של נייל חח אני חברה שלהם ^^
אוהבת מיקה 3>

״אני לא מאמינה עאעאעאעאע אתם וואן דירקשיין אני מעריצה מספר אחת שלכם״ אני צרחתי בהיתרגשות וניתפלתי על הארי בחיבוק ״ואני הכי מעריצה אותך״ אמרתי וחיבקתי אותו ״אני אולכת״ הנערה שעמדה לידו אמרה בכעס אך הארי לא עצר אותה ״קים סטיילס״ לחשתי לעצמי ״קים״ הארי אמר ובלע רוק ״סטיילס?!״ הארי הוסיף והיה מוטרד ״או אני מיצטערת הפנטזיות שלי חי חי״ אמרתי ונשמעו דפיקות בדלת ״ד״ר לאוריבייקר כאן״ קול מבוגר נישמע מאחורי הדלת הצרה ״תיכנס״ נייל אמר במהירות ״שלום לכם זה העוזר שלי״ הדוקטור המוזר אמר אך הארי קטע אותו ״קווין!״ הארי אמר בתדהמה ״קווין?!״ שאלתי גם ״רגע גם נלי פרודנס מייק וכל החברה״ צעקתי ניזכרתי בכל זה שיש לי חברים טובים ״רגע הארי אתה הייתה בחבורה רגע או מיי גאד״ צרחתי בהיתרגשות והיתנפלתי עליו עוד פעם ״היי״ קווין אמר בביוש אך הוא פנה אל נלי,היא רק היסתכלה עליו בכעס ״היי״ היא לחשה ותפסה במהירות את ידו של זאין ״נלי למה את עצבנית על קווין?אתם הרי ביחד? ולמה את נוגעת בזאין?רגע את עם זאין?לא הבנתי..״מיליון שאלות הוצפו בראשי בכלל איך הגעתי לפה?! ״קים אל תידאגי את רק שכחת״ נלי אמרה והיסתכלה על הקיר ״מה שכחתי?״ שאלתי ולא הבנתי ״גברת ריברס עם אוכל לבידוק אותך״ אבא של קווין אמר וכולם יצאו רק אני נישארתי עם הרופא והוא התחיל לשאול אותי שאלות ומה אני זוכרת ומה לא וכאלה…
נקד׳ מבט כללית-
״נלי אני יכול לדבר איתך?״ קווין היתקרב אל נלי וזאין וחייך חיוך כובש ״זה בסדר״ זאין אמר וחייך חיוך מזויף,כאשר שניהם היתקרבו לפינה קווין נאנח ״אני אף פעם לא הפסקתי לחשוב אלייך״ קווין אמר והיסתכל אל הרצפה ״פטתי מה אתה חושב שאני יסמין שכל שנייה חוזרת אלייך אתה לא מרגיש אליי כלום זה כתוב לך במצח בסדר יופי ביי!״ נלי אמרה והיתקרבה אל הדלת ״ואת חושבת שהוא ישאר איתך?את יודעת הוא התארס עם מישהיא שקוראים לה פרי ואז ניפרד ממנה״ קווין אמר ללא שום רגש אך נלי כבר לא הייתה שם ״אני לא אוותר״ קווין אמר והסתכל על הדלת…״אני לא יסלח לך״ פרודנס אמרה והיסתכלה על הארי ״זה קרה בטעות היא הייתה על הרצפה רציתי להיתכופף ולשאול מה קרה ובטעות נפלתי״ הארי אמר ופרודנס הייתה ניראת מאושרת הוא יודע שזה לא נכון אבל כל עוד היא תאמין ״ידעתי״ פרודנס אמרה ונישקה את הארי ״טוב אז היא…״ הפעם קטעו את אבא של קווין שוב ״אני כל כך דפוקה לואי זאין לא סיימנו את החדר״ נלי אמרה וסטרה לעצמה חלושות ״כן,אז הנה התרופה והיא תזכור הכל טוב קווין בוא נלך״ אדון לאוריבייקר אמרו קווין קרץ לנלי ״אלוואי וישרף״ נלי אמרה בכעס וזאין נישק אותה ״את חמודה שאת עצבנית אבל כשאת שמחה את חמודה יותר״ הוא אמר והיא חיבקה אותו.
נק׳ מבט קים-
״אני שונאת אותך״ אמרתי אחרי שיצאתי מהחדר והבנתי את כל מה שקרה ״אני כזאת מפגרת״ אמרתי לעצמי והיתחלתי ליבכות ״ובאמת חשבתי שאזכה לחיים מאושרים״ אמרתי לעצמי ונייל נישק אותי לא ראיתי שהוא ליידי ״לא אני טיפש״ נייל אמר בחיוך ״אני היתכוונתי לעכביש שהיה בחדר אבל נייל הורן נישק אותי מיי גאד״ צרחתי ונייל נהיה אדום מאוד…אבל מאוד…


תגובות (3)

עאעאעאעא המשכת עוד פרק יאיייי

22/12/2013 12:04

כן רק שהוא יצא מטומטם כי בנתיים קים מטומטמת ….

22/12/2013 12:09

תמשיכי!!!!
~קוראת חדשה~

22/12/2013 13:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך