לאב לאב לאב אני רוצה לקרוא עוד כמה פרקים מהסיפורים שלכם אז אני יעלה במהלך היום עוד כמה פרקים.

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 12

18/06/2013 1163 צפיות 3 תגובות
לאב לאב לאב אני רוצה לקרוא עוד כמה פרקים מהסיפורים שלכם אז אני יעלה במהלך היום עוד כמה פרקים.

~~פרק 12~~
–נ'ק מבט של טדי–
הסרט התחיל זה היה הסרט שאני הכי אוהבת:"שוב בן 17" עם זאק אפרון(חיימשלי).
כל הסרט לא הפסקתי להסתכל על זאק ונראה לי שלואי קצת קינא.
בסוף הסרט כשיש את בסצנה שמת'יו פרי ולזלי מאן מתנשקים הסתכלתי באולם וראיתי שכל הזוגות מתנשקים ואז הסתכלתי על לואי והוא עליי ואז גם אנחנו התנשקנו.
כשיצאנו מהסרט שמתי לב שגם זאיין עם בחורה ניגשנו אליהם והוא הכיר לנו אותהף, קראו לה נוי(שם יפה).
חזרנו לבית וראינו שמסביב הבניין שלנו יש מלא צלמים לא הבנו למה כי לא שמענו שום סיפור או שמועה שיצאה על הבנים. פתאום שמעתי צעקות:"ג'סטין… ג'סטין אפשר דקה?" ואז ראינו אותו הוא ניגש אלינו ושאל איפה נייל שבנתיים ניסה להכנס לבניין בלי להפגע.
בהתחלה לא הבנו מה ג'סטין עושה פתאום בלונדון ואז שמתי לב שהתאריך של היום זה ה-12 לספטמבר, זאת אומרת שמחר יש לנייל יומולדת.
יצאנו לחניה שלשם אין גישה לאף אחד חוץ מהדיירים וג'סטין הראה לנו את המתנה שהוא קנה בשביל נייל.
זה היה אוטו הכי יפה שראיתי בחים שלי וכנראה שגם נייל כל כך אהב אותו שהוא לא רצה לצאת מהאוטו עד שהדר ניגשה אליו ואמרה לו משהו באוזן. הוא קם מהר מהאוטו סגר אותו ונישק את הדר.
עלינו לדערה ואז ג'סטין הסתכל עלינו ואמר:"וואי בנים מאיפה הבאתם אותן הן כל כך יפות" הסמקנו כולם וג'סטין צחק על זה.
ערכנו אתץ השולחן וישבנו לאכול. אחרי כמה דקות שהכלנו ג'סטין פתאום קפץ ואמר:"יש לי גם בשביל הבנות מתנה", הוא קם מהשולחן וקרא לנייל שיבוא לעזור לו.
הם חזרו אחרי שתי דקות ובידיים שלהם 10 קופסאות יחסית קטנות.
הם חילקו לכל אחת שתי קופסאות כאלה כשפתחנו ראינו שיש שם בושם בצורה מעלפת ואז הגיע הרגע שלא רציתי לעזוב את הבושם הריח פשוט היפנט אותי. רצתי אל ג'סטין ונתתי לו נשיקה על הלחי.
וככה כל הבנות.
ישבנו וצחקנו ככה מחובקות עם הבשמים בערך עד 2 בלילה.
לא היה לנו כוח לעבורר לדירה שלנו אז נשארנו לישון עם הבנים כל אחת עם הבן זוג שלה.
בבוקר כשקמתי ראיתי את ג'סטין…….


תגובות (3)

תמשיכי

18/06/2013 03:46

מדהים תמשיכייי

18/06/2013 04:08

גסטיןןןןןןןןןןןןןןןןן<3

12/07/2013 02:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך