תנחשו.....
אוף יצא לי לא ארוך!

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 14

18/06/2013 1350 צפיות 7 תגובות
תנחשו.....
אוף יצא לי לא ארוך!

~~פרק 14~~
–נ'ק מבט של טדי–
אחרי הרבה שיכנועים נוי הסכימה לעבור לדירה שלי.
מן הסתם עזרנו לה להעביר את הדברים אבל כל זה קרה אחרי המסיבה.
=חזרה למסיבה=
"היי חברה הבאנו את כל מה שצריך למסיבה" אמרתי והנחתי את השקיות על השיש.
התחלתי לפזר את הקניות במקומות ואז נישמע דפיקה בדלת.
רצתי לפתוח את הדלת ואת מי ראיתי????
אוסטין מאהון!!!!!!!
"אני לא מאמינה" צעקתי! "ג'סטין אתה הזמנת גם את אוסטין?"
ג'סטין אמר שהוא כבר לא זוכר את מי הוא הזמין בגלל זה הוא לא יכול להגיד לי במאה אחוז!
"אוסטין אתה לא הולך עד שבפייס שלי אין לי 100 תמונות איתך" אמרתי לו וחיכיתי לראות את התגובה שלו.
"בסדר, מתי ואיפה את רוצה שנצטלם?" הוא אמר לי.
"קודם כל אתה מצטלם איתי בבית אחר כך נלך לים ואז לאיזה מסעדה ומשם כבר נראה."
לואי הסתכל עליי מופתע ואז אמרתי:"אבל לואי גם איתנו" ולחשתי לו באוזן:" כדי שלא תקנא!"
הוא ניגש אליי ואמר:"אין לי מה לקנא אוסטין חבר שלי אז אין לי בעיה אם זה" והוא הוציא לי לשון.
אחרי ששיגעתי את אוסטין ביקשתי ממנו שיחתום לי בגדול על הקיר של החדר ומן הסתם הוא עשה את זה.
לקראת הערב כשכל המפורסמים הדי מבוגרים שאני לא מכירה הלכו נישארה קבוצה יחסית קטנה של איזה 20 אנשים, הם עזרו לנו לנקות ואז עשינו מלא תמונות מצחיקות עם הכלי ניקיון.
אחרי שסיימנו לנקות הבנות המעתיקניות ביקשו מכולם שיחתמו להם על הקיר.
הם סיימו וכולם ניפרדו מאיתנו כל אחד השאיר לנייל מתנה קטנה ואיתנו הם יצטלמו.
אחרי שהם הלכו לקחנו את הבנים לבית שלנו הבאנו לכל אחד מהם טוש (כולן השאירו קיר אחד ריק בלי חתימות) וביקשנו מהם שיחתמו לנו.
אצלי לואי חתם ואת החתימה מיסגר בלב נורא חמוד.
היום היה מאוד עמוס בגלל זה הלכנו לישון ישר אחרי המקלחת.
הסתכלתי על הפוסטרים שלי ונירדמתי עם מחשבה על היום המיוחד הזה ועל לואי.
בבוקר קמנו התקלחנו התלבשנו והלכנו לדירה של נוי.
לא היו לה הרבה חפצים כי היא עברה לבד בלי אף חברה.
כשסיימנו להעביר את הדברים הלכנו אל בית הקפה והמלצר ניגש שאל אותנו מה ההינו רוצים להזמין.
לא האמנתי למה שראיתי המלצר היה…….


תגובות (7)

וואי מושלםםםםםם :)

18/06/2013 06:53

מושלם מושלם תמשיכייי

18/06/2013 07:09

תמשיכי

18/06/2013 07:24

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

18/06/2013 07:44

תמשיכי

18/06/2013 08:09

תמשיכי

18/06/2013 10:29

המשך ……….

18/06/2013 23:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך