החופש התחילללללל סוף סוף.
יאללה עוד מעט אני עולה לכיתה ט' איזה כיף. בסוף כיתה ט' צריך לבחור לאיזה מגמה ללכת מה אתם אומרים אולי אני ילך לספרות..... סתםםם
לאבבב יוווווו

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 17

21/06/2013 978 צפיות 3 תגובות
החופש התחילללללל סוף סוף.
יאללה עוד מעט אני עולה לכיתה ט' איזה כיף. בסוף כיתה ט' צריך לבחור לאיזה מגמה ללכת מה אתם אומרים אולי אני ילך לספרות..... סתםםם
לאבבב יוווווו

~~ פרק 17~~
נ'ק מבט של נייל:
אני והדר החלטנו ללכת לטייל קצת. הלכנו לים וממש ניהננו שם דיברנו, צחקנו ושרנו הרבה לפני שחזרנו לבית הדר סיפרה לי קצת על המשפחה שלה ולפי הסיפורים שלה ממש בא לי לפגוש את ההורים שלה.
כשחזרנו לבית ראיתי שליאם שוכב על הספה ובוכה.
שאלתי אותו מה יש לו הוא אמר שכנראה הוא ומאיה היפרדו.
ההיתי בשוק לא רציתי לחשוב על האפשרות הזאת הם זוג כלכך יפה שאין מצב שהם יפרדו.
שאלתי את ליאם מה זאת אומרת יכול ליהיות והוא ענה:" מאיה עדין אוהבת את האקס שלה ואני לא רוצה להחזיק אותה כי אני לא רוצה שיהיה לה רע אני רוצה שתיהיה עם האחד שהיא רוצה, אני מפחד שאותו האחד זה בדיוק הזאק הזה, היא הייתה חברה שלו מלא זמן והם מכירים יותר." והוא המשיך לבכות.
לאט לאט כל הבנים התאספו בסלון וניסו לנחם את ליאם.
הבאנו לו אוכל ושתיה שהוא לא נגע בהם.
אחרי 3 ימים לא ידענו כבר מה לעשות אז הלכנו אל הבנות שיש להן כבר את הניסיון במצב הזה.
הבנות אמרו לנו שפשוט צריך להביא לו להוציא את כל הדמעות ושנניח לו.
הסתובבנו עוד קצת לידו כי קיווינו שאולי הוא יאכל משהו ואז הדלת נפתחה וראינו את מאיה עם המזוודות
עומדת והבנו שאנחנו צריכים ללכת.

נ'ק מבט של ליאם:
אחרי שדיברתי עם מאיה לא יכולתי לחשוב על האפשרות שאני ומאיה לא ניהיה ביחד זה היה מבחינתי לא הגיוני לא היה טעם לחיים שלי בלעדיה, אם היא תחזור לאקס שלה אני אתאבד.
3 ימים הבנים הסתובבו סביבי וניסו להביא לי לאכול אבל לא יכולתי לאכול ולא לשתות פשוט נשכבתי על הספה ובכיתי.
כעבור 3 ימים מאיה נכנסה אלינו לבית שלנו ההיתי בשוק שהיא בכלל רוצה לראות אותי.
לא יכולתי לחשוב על זה שיש מצב שהיא הבינה שהיא אוהבת אותי. יותר נכון לא רציתי לחשוב על אפשרות כזאת לא רציתי להפגע.
אחרי שמאיה ניסתה להרגיע אותי וניגבה לי את הדמעות מאיה סיפרה לי שבאמת אוהבת אותי זאק סתם היה מישהו שנישאר עוד קצת בלב שלה אבל הוא עבר לה אחרי שראתה את החברה החדשה שלו.
לא ידעתי איך להגיב לזה פשוט התחלתי לנשק אותה ולא עזבתי אותה בערך חמש דקות.
אמרתי לה שאני תכף חוזר ושהיא תלך להתלבש ותגיד לבנות להתלבש.
עליתי למקלחת ובדרך אמרתי לבנים להתלבש.
אחרי שעה ההינו כבר במסעדה הכי טובה בלונדון.
רציתי לעשות את כל הדברים הכי כיפים כדי להוכיח לה כמה אני אוהב אותה.


תגובות (3)

תמשיכיייייייי

21/06/2013 08:45

אני ממשיכה(:

21/06/2013 08:45

ממש ממש יפהה!!!!!

22/06/2013 06:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך