טוב יצא לי יחסית קצר(:

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 18

21/06/2013 955 צפיות 8 תגובות
טוב יצא לי יחסית קצר(:

~~פרק 18~~
נ'ק מבט של הדר:
חזרנו מהמסעדה שליאם לקח אותנו ופשוט נירדמתי.
כשקמתי בבוקר ראיתי שהבנות מתארגנות ללכת לשופינג אז גם התלבשתי והלכתי איתם.
בדרך היו מסביבנו מלא צלמי פאפרצי והם פנו אלינו מלא ובמיוחד אליי, הם שאלו אותי אם אני אותה חברה של נייל שאיתה הוא בגד.
ההיתי בשוק כששמעתי את זה והתקשרתי ישר לנייל כששאלתי אותו מה זאת השמועה הזאת הוא סיפר לי:" לפניך הייתה לי חברה שרצתה פרסום ולכל מקום היא נדחפה אלינו.
זה נורא עיצבן אותי אבל לא אמרתי לה כלום.
עם הזמן היא התנהגה אליי כאל עובד שלה אז נפרדתי ממנה.
היא הלכה לתיקשורת וסיפרה להם שעשתה הפלה של התינוק שלי אחרי שתפסה אותי בוגד בה עם מישהי.
ברור שניסיתי להגיד את האמת אבל את יודעת מה זה התקשורת."
טוב ניילוש נדבר בבית מאמי וניתקתי את השיחה.
שאלתי את הבנות אם מישהי שמעה פעם על זה וטדי שהיא מעריצה שלהם סיפרה שנייל ניסה להכחיש אבל התקשורת בקשה ממנו להגיד את מה שבאמת קרה והוא לא רצה לפגוע בותה האחת ולא סיפר את האמת ומזה התיקשורת לקחה שזה באמת מה שקרה שיש לו מישהי אחרת.
בגלל אותו סיפור לנייל לא הייתה חברה מלא זמן עד שהוא פגש אותי.
רציתי להגיד לכולם את האמת אז אמרתי להנהלה של הבנים שיגידו את האמת אבל לא היה להם כוח להתעסק עם זה והם אמרו לי שאם כל כך בא לי שאני ילך לאיזה תוכנית ויגיד להם את האמת.
שאלתי את נייל אם זה בסדר והוא אמר שלא איכפת לו.
אז הלכתי לאיזה תוכנית שמשדת שידור חי ואמרתי להם את כל האמת.
כשסיימתי ויצאתי מהאולפן התחלתי ללכת לכיוון של הבית ואז נעצרה לידי מכונית.
הנהג מהמכונית אמר לי שהוא מאוד אהב את הנאום שלי ושעכשיו הוא בטוח שלא יציקו לנו.
ברור שאותו הנהג היה נייל שלי כל כך אהבתי אותו באותו רגע.
כשחזרנו לבית נייל אמר לי שאני ישים בגד ים ונסענו לים.


תגובות (8)

מושלםםם תמשיכיייייייייייי!!!!!!!!!!

21/06/2013 09:15

מהמםםםם תמשיכייייי!!
ובנות יש מצב מישהי קוראת את הסיפור שלי ומגיבה אני רוצה לדעת אם להמשיך או לא

21/06/2013 09:29

תמשיכייייייייייי

21/06/2013 11:14

תמשיכיייי דחוף!!!!!!
אעאעאעאעאאע

22/06/2013 06:45

העליתי!

22/06/2013 08:42

לא רואים את פרק 19

22/06/2013 09:21

פרק 19 לא עלה לך

22/06/2013 12:54

אני אנסה שוב ההיתי בשוק שיש לי כל היום אפס צפיות תודה לכן!

22/06/2013 15:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך