יצא לי פרק די ארוך.
אני רוצה תגובות.

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 2

14/06/2013 1308 צפיות 14 תגובות
יצא לי פרק די ארוך.
אני רוצה תגובות.

פרק 2:
נשכבתי על המיטה והפתק ביד שלי לא ידעתי מה לעשות? איך להגיב? להתקשר לדרק?
החלטתי שאני יראה לו את הפתק מחר בבוקר בבית ספר.
נרדמתי רק בשלוש לפנות בוקר הפתק העסיק אותי מאוד.
את ארוחת הבוקר אכלתי מהר ויצאתי מהבית.
נכנסתי לכיתה דרק ישב ליד כמה ילדים ודיבר איתם, ניגשתי אליו והוא הביא לי נשיקה ושאל אותי מה שלומי?. עניתי לו שהכל בסדר חוץ מדבר אחד והראתי לו את הפתק, הוא קרא אותו ושאל אותי מאיפה לקחתי את הפתק? סיפרתי לו את המקרה עם השקית.
אחרי כמה שניות הוא הסתכל לי בעיניים ואמר בבטחון:"אני לא יבגוד בך בחיים אפילו בעד מיליון שקל" חייכתי אליו והתיישבתי ליד השולחן שלי.
המורה נכנסה לכיתה והתחיל שיעור, ההיתי שקועה בפתק ולא שמתי לב לכלום.
פתאום שמעתי את המורה אומרת בקול רם:"טדי את מוכנה לענות על השאלה שעל הלוח???
הסתכלתי עליה ולא הבנתי מה היא רוצה ממני. ביקשתי ממנה לצאת לשתות מים כי לא הרגשתי טוב, המורה הסכימה לי ואמה שאני גם ישטוף את הפנים.
יצאתי מהכיתה, שתיתי קצת מים ושטפתי את הפנים, פתאום התחלתי לראות הכל שחור.
כשפקחתי את העיניים ראיתי חדק לבן עם הרבה צינורות ומכשירים שמחוברים אליי לגוף.
בחור גבוה עם עיניים כחולות ושעיר שטני ניגש אליי ניגש אליי ושאל אותי איך אני מרגישה?, עניתי לו כמו שיכורה שאני מרגישה בסדר כשהוא לידי.
הבחור בחלוק הלבן חייך ואמר:"היי טדי אני דוקטור סמית ואני הרופא שלך", חייכתי אל הרופא וביקשתי ממנו לשתות הוא אמר לי שמיד יביא. אחרי כמה דקות הוא נכנס לתא עם כוס מים ועם דרק.
דרק ניגש אליי ונישק אותי, לא הרגשתי שזאת נשיקה מבחור שאוהב אותי הרגשתי כאילו זה בחור שעבר ברחוב ראה אותי והחליט לנשק אותי.
נזכרתי בפתק ואמרתי לדרק:"אני רוצה הפסקה מהזוגיות שלנו" אחרי כמה רגעים הוספתי:"אני מרגישה מרוחקת ממך"
דרק הסתכל עליי ואמר לי:"אני מבין אותך אחרי הפתק המוזר הזה את באמת צריכה קצת לנוח ממני.
דרק לקח לי את היד ואמר:"אני צריך ללכת אמנדה מחכה לי בבית המורה הביאה לנו משימה בזוגות ואמנדב הציעה לי לעשות את העבודה ביחד כי אוך כנראה ישחררו רק בשבוע הבא"
דרק יצא מהתא שלי ואני התחלתי לבכות.אחרי כמה דקות נכנס דוקטור סמית הוא אמר לי שכיוון ואיבדתי הכרה ואין סיבה ברורה למה איבדתי אותה אז יש צורך בבדיקות מעמיקות יותר לכן אני אשאר בבית החולים עוד כשבוע.
די התבאסתי אבל חשבתי על זה שאני לא אראה את דרק ולא היה לי כוח להפגש איתו.
בערב נכנסה אליי סוזי ואמרה שהיא מאוד מצטערת שהיא לא תוכל להעביר את החופשה שלה בלוס אנג'לס איתי כי היא בסוף שבוע נוסעת בחזרה לבית.
היא התיישבה לידי ושאלה מה איתי ואם דרק?, עניתי לה שניפרדתי ממנו והיא אמרה שהיא מאמינה שזה לטובה. פתאום שפכתי לה את הלב סיפרתי לה הכל על עצמי והיא סיפרה לי על עצמה, מאוחר יותר בערב החלפנו מספרי טלפון והיא אמרה לי שאם יהיה לי משעמם שאני יתקשר אליה.
אחרי שסוזי הלכה נשלחה אליי תמונה של אמנדה ודרק מתנשקים.


תגובות (14)

תמשיכי

14/06/2013 09:27

אפשר להצטרף עם ליאם ?:)

14/06/2013 09:32

חייכנית סבבה אני יוסיף אותך לליאם אבל איך לקרוא לך בסיפור???

14/06/2013 09:38

תמשיכי. אפשר להצטרף עם הארי?

14/06/2013 09:41

אני ימשיך אולי מחר בא לי לקרוא סיפורים שלכן(:

14/06/2013 09:42

ענבר נשאר זאין

14/06/2013 09:44

וואו מושלם ברמות שאין דברים כאלה!
אבל אם היא נשארת בבית חולים שבוע, מתי זה יגיע לבנים?
ומתי החברות של הבנים האחרים מצטרפים?
וואי אני אנוכית וחפרנית, שילוב חדש!! >< חחחחחחחח
תמשיכיייייייי היום מחכה לפרק הבא!
היומניסטית :-)

14/06/2013 09:45

איכס עלייוווווווו ואפשר להצטרף עם נייל?
שם:נעה
גיל:מה שצריך:)
מראה:בלונדינית עם עניים כחולות רזה וגובהה בינוני
תכונות:דוגמנית חולת שופינג ים לקים אופנה מלאת ביטחון ומתעצבנת שיורדים עליה או על מי שהיא אוהבת טיפה מפונקת גרה לבית עשיר א

14/06/2013 09:48

סורי נייל תפוס.

14/06/2013 09:50

אל תידאגי היא לא תיהיה שבוע בבית חולים.
אני משחררת אותה בפרק הבא
נשיקות ושבת שלום לכולם…..
אני חולה עליכם אבל על לואייייי יותר.
לאב יו

14/06/2013 09:52

מושלמושש פליז תמשיכי זה מהמממממושששששש
פליז תמשיכייייייייייי יואו זה מעלף(:::
לאב יווו(:

14/06/2013 10:02

תודה :)
שם: מאיה
תיאור: עיניים חומות גדולות, שיער חום בהיר, רזה.
אוהבת ואופי: נחמדה, טובת לב, כיפית ומצחיקה. אוהבת בעלי חיים, לנגן על גיטרה ופסנתר, ספורט ולצייר.
תמשיכי :)

14/06/2013 10:27

סבבוש אני עוד מעט יעלה!
יש פה מישהו מקרית גת???????

14/06/2013 10:28

אור גמאני אוהבת אותך(: יא רק אתמול הצטרפתי לאתר הזה חברה אתם פשוט מזה חמודיזים!!!!!!

14/06/2013 11:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך