א. חצא לי פרק מוזר כי לא ידעתי מה לכתוב.
ב.אני רוצה תגובות.
ג. לפני שאני ילך לישון אני אנסה לחשוב על סיפור חדש.
ד. אני עוד רגע מתה יש לי כאבי בטן!!!!!!
ה.שכחתי לכתוב,תתארו לכם את המקום הזה כאילו זה שמורת טל מי שהיה שם ומי שלא פיספס....

איך פגשתי את לואי טומלינסון פרק 20 ואחרון):

23/06/2013 887 צפיות 9 תגובות
א. חצא לי פרק מוזר כי לא ידעתי מה לכתוב.
ב.אני רוצה תגובות.
ג. לפני שאני ילך לישון אני אנסה לחשוב על סיפור חדש.
ד. אני עוד רגע מתה יש לי כאבי בטן!!!!!!
ה.שכחתי לכתוב,תתארו לכם את המקום הזה כאילו זה שמורת טל מי שהיה שם ומי שלא פיספס....

~~ פרק 20~~
המקום שנסענו אליו היה מהמם.
הייתה שם רחבה של דשא אפשר היה להזמין מן בית קטן ואפשר היה להקים אוהלים.
החלטנו שלא סתם לקחנו את האוהלים והבנים התחילו להעמיד אותם.
אנחנו הבנות טיילנו קצת באיזור וראינו שזורם נחל לאורך כל השמורה המים היו קפואים אז קשרנו בקבוקי מיצים ומים לעץ והכנסנו אותם למים הקרים שיתקררו.
אחרי שהבנים סידרו את המקום שנישן בו הארי וליאם התחילו להכין אוכל ואנחנו הבנות הרגשנו כמו נסיכות.
לקראת הערב הכל היה מוכן והתחלנו לאכול.
כשסיימנו לאכול זרקנו את כל הכלים החד פעמיים וניכנסנו לאוהל.
הרגשתי ממש מסריחה ולא רציתי ללכת לישון לפני שאני מתקלחת. קראתי לבנות והן גם באו איתי(יש שם מיקלחות).
הבנים החליטו שזה יהיה מעניין להציק לנו קצת אז בלילה הם לקחו קצף גילוח מרחו אותו על הפנים שלנו ולידנו הניחו סכין גילוח, כשקמנו בבוקר ורינו את זה החלטנו שנחזיר להם בלילה הבא ושהם לא הולכים לזהות את עצמם אחרי מה שנעשה להם.
הלכנו לטייל עוד קצת עד שהארי ולואי יסדרו את השולחן ויכינו לנו ארוחת בוקר.
כשטיילנו ראינו כמה בנים שהתחילו לשרוק לנו אז לא התייחסנו הבים האלו התחילו לרדוף אחרינו ואנחנו הלכנו לכיוון של השולחן שלנו.
כשבאנו לבנים וכל אחת הלכה לבן זוג שלה ונישקה אותו הבנים היו המומים וברכו ליפני שהבני זוג שלנו ישימו לב אליהם.
האוכל היה מאוד טעים והבנים החליטו שתור הבנות לסדר ולהכין אוכל.
ברור שעשינו את זה הרי הם צריכים לחשוב שסלחנו להם והם לא יקבלו את העונש שלהם.
בנתיים הבנים שרו שירים ובנות באו אליהם וביקשו חתימות.
את האמת? די התפלאתי שהן היו רגועות אבל אחרי שהן קיבלו את החתימות……. אתן יכולות להבין דיירקשניות שסוף סוף ראו וקיבלו חתחמה של וואן דיירקשן.
אחרי יום של שירים שחיה וכיף לא נורמלי הגיע הערב.
אנחנו הבנות שיחקנו אותה יושנות וכששמנו לב שהבנים נירדמו התחלנו לאפר אותם.
בבוקר כשהם קמו ועדין לא ראו את עצמם במראה הם שמעו קולות צחקוק לעברם, הם התחילו לחשוד שמשהו לא בסדר הלכו למקלחות…..
כשהם חזרו ראינו שהם מצד אחד מעוצבנים ומצד שני לא כל כך כי הם יודעים שמגיע להם.
שאלנן את הבנים מה קרה להם שהם במצב רוח מוזר אז הם ענו שראו צלמי פאפרצי מצלמים אותם…
-ארי שבוע-
"היי בנים רוצים לראות כתבה מעניינת?" צעקתי להם מבחדר של ליאם.
"חכי דקה אנחנו באים" אחד מהם נראה לי שזה היה נייל צעק.
=הכתבה=
לא ידוע מה הבנים היקרים שלנו עשו בשבוע האחרון אבל נראה לנו כאילו הם מאוד נהנו.
תמונות רבות מראות על כישרון מיוחד של הבנים להתאפר ועוד בצורה כל כך מדויקת ויפה.
לא ידוע לכבוד מה האיפור אבל ידוע שהקליפ החדש שלהם יצא בקרוב.
מחכים לקליפ בנים……"
"אין לי מה להגיד!" אמר הארי מעוצבן.
"כן מי אמר שאנחנו איפרנו את עצמנו?" אמר נייל.
"אוף איזה עצבים עכשיו בראיונות יחפרו לנו עם זה" הוסיף לואי.
"לא נורא נגיד שזה הבנות המעלפות שלנו עשו לנו" אמר זאיין.
"מי אמר שמצלמים קליפ בכלל?" הארי הוסיף בלי קשר לשיחה.
"חברה יש לכם ראיון בשידור חי מחר בארבע אז תתארגנו!" צעק אחד המנהלים.
"טובאז מחר ניסגור את כל הפינות האלו." אמר לואי והלך לאכול גזר…


תגובות (9)

רגע אבל הסיפור לא נגמר את לא ממשיכה אותו?

23/06/2013 10:23

לא אני לא ממשיכה אין לי רעיונות וגם כל פרק יורדות לי מלא צפיות אז את יודעת אני מעדיפה לכתוב סיפור חדש כי אולי זה משעמם?!

23/06/2013 10:26

היי לכולם אם מישהו מכם היה בשמורת טל אני אשמח אם תגידו פשוט זה המקום הכי יפה בארץ(לדעתי) וכתבתי עליו בסיפור ומעניין אותי אם מישהו יכול להבין בערך על מה מדובר.

23/06/2013 10:33

חחחחח הפרק ממש יפה ואני מחכה להמשך שלו… שיבוא… מתישהו…
אוהבת אותך, הסיפור מושלםם
היומניסטית :-)

23/06/2013 10:37

תודה אבל אין לי מה לכתוב אם תביאו לי רעיונות אולי אני ימשיך.

23/06/2013 10:39

חחחחחחחחחחחח מושלם! ♥♥♥

23/06/2013 10:52

מהמםםםםםם

23/06/2013 10:53

אני חופרת עם התגובות שלי אבל אני חייבת(:
אני חושבת שלא כולם קוראים את הפרופיל שלי! אז כדאי לכם לקרוא ואחר כך להכנס לסיפורים שכתבתי שם אבל אני מזהירה הם ממכרים!!!!!

23/06/2013 11:21

הסיפור מושלם אל תפסיקי :(

23/06/2013 12:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך