יאלללה תגובות
לאאאאאא יוווווווו

איך פגשתי את לואי טומלינסון?! פרק 8

16/06/2013 1078 צפיות 7 תגובות
יאלללה תגובות
לאאאאאא יוווווווו

~~פרק 8~~

נ'ק מבט של המבר:
נכנסתי לבית של הבנים. הארי ישב על הספה הוא כנראה חיכה לי.
כשהו ראה אותי הוא ניגש אליי הביא לי נשיקה על הלחי וביקש ממני לבוא איתו לחדר.
ישבנו כמה דקות בשתיקה ואז הוא התחיל לשיר לי את What Makes you beautifal.
הוא שר כלכך יפה לא רציתי שיפסיק השיר. כל כך האבתי את הקול הזהואת החיוך והגומנ שלו ואת השרירים שלו. סטופ מב אני מתאהבת? לא יכול ליהיות הרי אני מכירה אותו רק יום אחד!
הארי סיפר לי קצת על עצמו ואני סיפרתי לו שלא התנשקתי אף פעם.
הוא שאל אותי אם אני לא נגד שהפעם הראשונה תיהיה איתו חייכתי אליו ואז התנשקנו.
לא רציתישזה יפסיק זה היה הדבר הכי כיף בעולם לא רציתי שזה יגמר., אבל לא היה לי כבר אוויר והתנתקנו. הארי שאל אותי:"נו איך הפעם הראשונה עם הארי סטיילס???" "אל תחוש עניתי לו והבאתי לו עוד נשיקה" אחרי חצי שעה לפחות של נשיקות וביניהם קצת דיבורים אמרתי להארי שאני חייבת ללכת.
הוא נפרד ממני ואמר:"עד מחר" "כן חיים מחר ניפגש" עניתי.
יצאתי מהדירה והלכתי אל הבנות הן פגשו אותי עם חיוך ואז אמרתי להן:"אני והארי רשמית זוג" לא סיפרתי להן על הנשיקות והן גם לא שאלו.
הן התקרבו אליי והתחבקנו. אחרי איזה חמש דקות של חיבוקים אמרתי לבנות:"טו יאללה צריך לזוז לחפש דירה." התקדמנו לכיוון הדלת ואז טדי עצרה אותנו.
"בנות חכו!" נעצרנו והיא המשיכה:"אתן יכולות לעבור לגור איתי, אני גרה לבד וזה נורא משעמם וגם זה יחסוך לכן זמן בחיפוש הדירה" רצינו להגיד לה שזה לא בסדר כי עם כל הכבוד הדירה שלה אבל בסוף דיברנו בינינו והסכמנו.
רצנו אל הבנים ואמרנו להם שאנחנו צריכות עזרה מחר בלהעביר את הדברים שלנו לדירה של טדי.
נייל, ליאם והארי כמעט קפצו מאושר ורצו להעביר כבר היום אבל לא יכולנו עדין להעביר כלום כי היה צריך לארגן הכל.
אמרנו להם תודה רבה וניפרדנו מהם בנשיקות לילה טוב.

נ'ק מבט של טדי:
יששש הבנות עוברות לגור איתי.
הלכתי לישון בערך ב-12 אבל לא יכולתי להרדם.
הלכתי אל הבנים דפקתי בדלת ולואי פתח לי את הדלת.
"היי לואי אני לא יכטלה להרדם" אמרתי לו.
"גם אני" הוא ענה לי.
"אולי נדבר" אמרתי לו והתיישבתי על הספה.
"בואי תישבי" הוא אמר לי אחרי שכבר ישבתי.
"אני יתחיל" אמרתי לו, "אוקיי אז ככה, יש בחור אחד שמאוד מוצא חן בעיניי אבל אני לא יודעת איך להגיד לו את זה." אמרתי והסמקתי.
"איזה צירוף מקרים" ענה לי לואי "גם אני אוהב מאוד מישהי אבל אין לי מושג אם היא מרגישה כמוני."
"אם אתה רוצה אני ינסה לשאול אותה באיזשהי דרך, אתה יודע אנחנו הבנות מספרות כמעט הכל אחת לשניה."
"זאת קצת בעיה" ענה לי לואי.
"למה" שאלתי אותו לא מבינה.
"כי הילדה שמוצאת חן בעיניי זאת….."


תגובות (7)

חח מושלם

16/06/2013 07:14

תודה מאמי! אני עכשיו באמצא הפרק התשיעי אני יעלה אותו היום.
אני מקווה שאני יצליח לעלות פרק 10 אוהבתתתתתת

16/06/2013 07:18

תמשיכי ♥♥♥

16/06/2013 07:23

אוייייי זה כזה צפוי שהוא יגיד "זו את שאני אוהב" ואז הם יתנשקו ויהיו חברים וכל זה… אבל מה איתי ועם ניילר?
למה לא קורה בינינו כלום?
ולמה עדיין לא עשית נקודות מבט שלי ושל מאיה (אני לא אנוכית לגמרי… ><)?
חחחחח סתם אל תתייחסי אני אנוכית בטירוף ככה זה אצלי…. תמשיכי את הסיפור המושלמי הזה, ואם את לא מעלה עוד פרק היום אני לא יודעת מה אני עושה לך!
היומניסטית :-)

16/06/2013 07:27

תמשיכי !! :)

16/06/2013 07:27

ברור שזה צפוי אבל זה רק ההתחלה של הזוגיות שלהם (:
מאיה והדר בפרק ה-10 הרוב יהיה עליכן אז כדאי לכן לקרוא ולהגיב.

16/06/2013 07:34

אהבתי תמשיכי

16/06/2013 07:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך