רגע אני מעלה עוד פרק בליבריות סליחה חא ידעתי שלא יספיק לי מקום לסיים את הפרק בהקשר של ג'סטיו אז עוד איזה רבע שעה אני מעלה פרק שקשור.

איך פגשתי את לואי טומלינסן?! פרק 11

18/06/2013 845 צפיות 4 תגובות
רגע אני מעלה עוד פרק בליבריות סליחה חא ידעתי שלא יספיק לי מקום לסיים את הפרק בהקשר של ג'סטיו אז עוד איזה רבע שעה אני מעלה פרק שקשור.

~~פרק 11~~
–נ'ק מבט של זאיין:
כשהעברנו את הבנות לדירה של טדי שמתי לב שהבנים מתרכזים בבנות. זאת אומרת ליאם לא הפסיק לעזור למאיה ונייל והדר והם תמיד היו מסתכלים אחד על השניה ומחייכים.
הארי ואמבר גם היו ביחד וכל פעם כשהארי הניח קופסה אמבר נתנה לו נשיקה קטנה.
רק אני מאיה וליאם ההינו די מרוחקים אחד שהשניה, ואז הבנתי שאני קצת מםריע.
אמרתי להם שיש לי משהו דחוף לעשות והלכתי.
הגעתי לים המקום היחיד שעוזר לי לנוח ולחשוב על דברים יותר לעומק.
טחרי כמה דקות של ישיבה ותיקווה שמצלמות הפאפרצי לא יתפסו אותי, ניגשה אליי בחורה והתיישבה לידי.
שאלתי איך קוארים לה והיא ענתה לי שנוי.
אחרי זה שאלתי אותה:"מה את עושה בים בשעות כאלה חשוחות את לא מפחדת?"
"חבר שלי ואני נפרדנו אז באתי לפה לנוח קצת." היא ענתה.
"אני יודע שאני חוצפן,אבל אפשר לשאול אותך למה נפרדתם?" שאלתי בשיא החוצפה.
"הוא רצה שנתקדם ביחסים אחרי שההינו ביחד רק שבוע. ואני לא הסכמתי והיום הוא נכנס עם מישהי לבית ואמר לי שאם אני כזאת ילדותית הכל ניגמר בינינו." היא ענתה והתחילה לבכות.
"אל תיבכי" אמתי לה. "הוא לא שווה את הדמעות שלך" הוספתי ומחיתח לה את הדמעה שהיתה על הלחי שלה.
"אני רוצה רק להרגע ולשכוח שהאידיוט הזה קיים." היא אמרה והזילה עוד דמעה.
"רוצה נלך לראות סרט?" שאלתי אותה.
"זה רעיון טוב היא אמרה לי.
קמתי מהחול ועזרתי גם לנוי לקום והלכנו לכיוון הקולנוע.

–נ'ק מבט של נייל–
סוף סוף סיימנו להעביר את הדברים של הבנות.
כשהעברנו את הדברים אני והדר קצת התיידדנו.
רציתי לדבר איתה והלכתי אליה.
כשנכנסתי לבית ראיתי אותה יושבת על הספה שקועה במשהו.
"מה את עושה?" שאלתי אותה.
"סתם אני חושבת על משהו שמטריד אותי כבר יומיים." היא ענתה.
חייכתי הייתה לי הרגשה שהיא מדברת עליי.
ואז היא שאלה:"מה אתה מחייך?"
כי נראה לי שאני יודע מה מטריד אותך." עניתי לה עם חיוך יותר גדול.
"אז למה אתה לא אומר כלום?" היא שאלה.
"כי אני מפחד שמה שאני חושב זה לא מה שמטריד אותך." אמרתי ואז הוספתי:"זה קשור איכשהו לפתק שהביאו לך בבית הקפה?"
"כן" היא ענתה.
"הבחור ההוא לא יוצא לי מהראש" היא הוסיפה ונורא הסמיקה.
"כן אני מכיר את ההרגשה הזאת, אני גם אוהב מישהי ואני מפחד להגיד לה את זה" אמרתי ונראה לי שהסמקתי.
"את רוצה שנלך לראות סרט?" הצעתי.
לא ידעתי שהיא מתה על קולנוע אז התגובה שלה קצת הפחידה אותי.
היא קפצה מהספה וצעקה:"הארי אמבר אתם באים לראות סרט?, אם כן יש לכם שתי דקות בדיוק להתלבש.
יצאנו אל הרכב והארי נהג. אחרי 5 דקות הגענו כולנו יצאנו ואת מי ראינו שם?
את ליאם ומאיה ולואי וטדי התקרבנו אליהם והתיישבנו איתם.


תגובות (4)

אהבתי תמשיכי

18/06/2013 02:23

איזה באסה יצא לי פרק יפה והוא נמחק אז יקח לי קצת זמן לשחזר…..

18/06/2013 02:55

תמשיכי (=

18/06/2013 03:08

אני באמצא עוד כמה דקות אני יעלה(:
לאאאאב יוווו

18/06/2013 03:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך