אלה הדמויות החדשות שנוספו לסיפור דגראסי דור 3

RoCky (new 31/08/2013 723 צפיות 11 תגובות

הדמויות החדשות הן:

שם: רוז (רוזלינדה אמנדה)
אופי: טובה כזאת, אבל לפעמים לא מפחדת לעבור על החוקים.
תכונות: מתוקה, עצבנית מאוד כשעולים לה על העצבים, רגישה, קשוחה כשצריך, ודרמה קווין במצבי לחץ.
מראה: שיער שחור, עיניים חומות-דבש, רזה מפותחת, ויפה
היא בריטית, אם צריך אז…
עבר: היא ואחותה הקטנה ננטשו בחורף כשרוז הייתה בת 5 ואחותה הקטנה בת 3, עד שרוז הגיעה לגיל 15 שתיהן גרו ברחובות, ובגיל 15 רוז "מכרה" את עצמה כדי להרוויח כסף כדי למצוא בית, והיא גרה עם אחותה.

אני רק רוצה להגיד שזו דמות ממש יפה ומתאימה לסיפור^^

אחותה הקטנה של רוז
שם: רו (קיצור של רונה)
מראה: שיער חום עיניים חומות רזה ויפה
אופי: נחמדה אבל לא כל הזמן
תכונות: מעצבנת לרוב, תמימה, מאבדת עשתונות במהירות וקשה לה לחזור לעצמה, מאז שרוז "מכרה את עצמה" קשה לה לבטוח בבנים, לא ישנה בלילה בגלל טראומות של התעללות שעברה ברחובות.
עבר: בגיל 11 היא הייתה מכינה סלים קטנים מחימר שמצאה ומכרה אותם, אבל תמיד היו גונבים לה סלים, פעם אחת היא תפסה מישהו מנסה לגנוב לה את הסל שעבדה עליו המון, אבל הוא היכה אותה והתעלל בה מכל התעללות שיש.
גיל: 13
שתיהן פעם היו שרות ביחד בפומבי אבל אף אחד לא נתן להן כסף..

שם:בלה(בל) רוברטס
גיל: יא
מראה חיצוני :שיער חום אורך חלק וגלי (גלי רק בסוף) בקצוות גם מחומצן בקצוות וכמה פסים צבעוניים ,עיינים חומות בוהקות, שזופה, רזה וגבוהה
3 עגילים בצד ימין 2 בצד שמאל ,הליקס בצד שמאל
אישיות: קשוחה ,חצופה,מתעצבנת מהר,מצחיקה ,קשה להסגה ,שובבה ,תמיד תשמח לעזור לחברה ,חברה טובה,באדגירל,מסתבכת בהרבה בצרות (היא גורמת את הצרות ),לא אחת של מסגרות ,עושה מה שבראש שלה,,קלאברית (אחת שיוצאת הרבה למסיבות),שותה אבל לא ממש בהגזמה ,אחת שבולטת ,מקובלת .

רקע אישי:אמא שלה מתה בלידה שלה ואביה נשאר איתה 5 שנים חיכה להזדמנות שלו וברח עם כול הכסף היא נשארה לבדה בבית עד שעיקלו להם את הבית נאלצה לגור ברחוב זקנה אחת בשם בטי לקחה אותה לביתה רשמה אותה לבית ספר חדש והיא סבלה שם מבירויונות הציקו לה דחו אותה היא חתכה לא פעם או פעמיים עד שהיא לקחה את עצמה ביידים והיא החליטה שהיא משתנה היא החליטה לא להיות הילדה המסכנה והשקטה אלה להיות בולטת יותר היא עברה בית ספר (לדגראסי) ושם השתנו חייה .

שם: אמבר (תהל בחרתי בשם אמבר כי בא לי)
גיל : כיתה יא
תיאור : שיער חום גלי חלק , ועיניים חומות והיא נמוכה יחסית אבל לא ממש…
אופי : מצחיקה , שובבה, אוהבת את החיים , בהתחלה משחקת קשוחה כי היא לא סומכת על אנשים אחריי שאבא שלה נטש אותה ולקח להם את כל הכסף , את אמה ואת אח שלה והם נקלעו למצב כלכלי קשה והיא היתה צריכה לפרנס אותם כשהיא עובדת בחנות בגדים ,
כשיש משהו מלחיץ או מפחיד היא צורחת ולא יודעת לשלוט בעצמה.

*אני עושה שאמבר תפגוש את אבא שלה בטעות ניראה אים היא תזהה אותו…

שם – אריאנה.
גיל – כיתה י
מראה חיצוני- שיער שטני גלי עד האמצע של הגב , עיניים כחולות חתוליות וגדולות , רזה וגובה בינוני , עגילים בשני האוזנים והליקס ועגיל באף , קעקוע של LOVE באוזן כי היאורה לשמוע דברים חיוביים היא לא אוהבת להיות ברבי
יש לה לב ענק , היא חייכנית ומחייכת תמיד , מצחיקה .. היא לא מפחדת מאף אחד והיא אמיצה , היא שונאת שמזייפים דברים והיא אמיתית וכנה .
היא אוהבת מאוד חיות ורוכבת על סוסים הרבה והיא אוהבת מוזיקה (האיידול שלה היא מיילי סיירוס ) היא אוהבת לשיר ולנגן על גיטרה
הסיפור שלה –
כשהיא הייתה בת 15 היה לה חבר די הרבה זמן .. מגיל 13 בערך והם היו מאוהבים , ובאחת המסיבות הוא בגד בה והוא שכב עם מישהי אחרת , וזה שבר אותה. ואמא שלה לא הייתה שם כדי לתמוך בה בתקופה הזאת ואבא שלה אלכוהוליסט ורק מיילי עזרה לה , האיידול שלה והיא קשורה אליה מאוד .

ובא לי לעשות שהיא וחברות חדשות לה ילכו לאל איי תיראו מה יקרה

שם: מרי
כיתה יב
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. עגיל בלשון עגיל בטבור אחד בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.


תגובות (11)

תתחילי!!!

31/08/2013 09:37

תתחיליייייי!!!!!!

31/08/2013 09:39

יאאא זה ממש יפה..!!! תתחלי עכשיו..!!! ועם את יכולה לעשות מרתון אני אשמח .. :)

31/08/2013 09:40

ושאלה : את עושה אותי ואת הארי , שאנחנו בהתחלה שונאים אחד את השנייה ומתאהבים??

31/08/2013 09:52

הארי תפוס

31/08/2013 10:14

אז מי פנוי??

31/08/2013 10:29

תמשיכי כברררררררר

31/08/2013 10:58

אף אחד מוואן די ואוסטין מהאון אבל כל מפורסם אחר כן

31/08/2013 11:51

את יכולה לעשות אותי אז ידידה ממש קרובה של הארי וחברה של זאק אפרון ??? זה הוא שמככב בהיי סקול מיוזיקל…. ואם את יכולה לעשות שהוא לומד באותו בית ספר שלי ואני והוא שונאים אחד את השנייה ואז כשקורה לאמבר משהו הם מתאהבים?? פליזז תגידי לי עם אני יכולןה..!!!! :)

01/09/2013 07:12

תתחילי כבר אני לא יכולה לחכוותתתתתתתתתת !!!!

01/09/2013 07:34

תתחילייייייייייייי

01/09/2013 21:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך