מקווה שאהבתן.
אני אעלה עוד מעט עוד פרקים.
יום עצמאות שמח <3

אלה ולואי- וואנשוט

16/04/2013 732 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן.
אני אעלה עוד מעט עוד פרקים.
יום עצמאות שמח <3

היי, אני אלה, בת 30, יש לי שיער שחור- חום קצר, עיניים חומות- ירוקות, קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין, עגילים הליקס ושנינחוריםנבצד שמאח ובצד ימים אחד באף ואחד באוזן, גובהי: 1.70.
אני אוהבת את הכלב שהוא בן חודשיים, החמוד שלה וקוראים לו לוקי.
אוהבת מאוד לטייל, מנגנת על גיטרה, פסנתר, סקסופון, תופים. אוהבת כל ספורט אפשרי וגם עושה ספורט אבל הכי כדורגל. אוהתב את כל החיות, תמיד מגנה על החיות כובעים נעליים גבוהות וג׳גינסים לא אוהבת שמלות, נעלי עקב ולקים.
אומרים לי גם שאני טובת לב, חברותית, ילדותית, יצירתית , אוהבת לעזור לכולם אמיצה וקצת קשוחה.
יש לי בעל וקוראים לו לואי טומלינסון ושני ילדים, ילד בן 5 וילדה בת 4.
אני רוצה לספר על איך פגשתי את בעלי, לואי לפני 10 שנה בגיל 20.
~לפני 10 שנים~
״ נו אמא אני רוצה לצאת עם חברים למועדון, אני כבר לא ילדה קטנה, אני בת 20 לא בת 10!״ אמרתי לאמי.
״לא אלה את לא יכולה לצאת היום, את שמעת בחדשות איזה פיגוע היה במועדון וזה מועדון קרוב לזה שאת הולכות אליו״.
״אבל אמא לא יקרה כלום, נו בבקשה״ אמרתי לאמי מנסה לשכנע אותה.
אמא היססה וכעבור כמה דקות אמרה: אוו קיי, רק בתנאי שתחזרי עד אחד בלילה״.
כל כך שמחתי וחיבקתי אותה.
התחלתי להתארגן, כשגמרתי התקשרתי לחברה שלי, מייגן, אספתי אותה באוטו ונסענו למועדון.
הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 21:00 ונכנסו למועדון.
אני ומייגן התחלנו לרקוד ואז הלכתי לשירותים לסדר את האיפור ואת השיער, כשיצאתי נתקלתי במישהו, ביקשתי סליחה וכשהרמתי את ראשי אליו ראיתי מישהו בערך בן גילי, עיניים כחולות אפורות, פשוט טבעתי בהן, יכולתי להסתכל על עיניו שעות.
״סליחה, את בסדר?״ הוא שאל.
״ כן, תודה״ עניתי והא עזר לי לקום.
״ היי, נעים מאוד, אני לואי טומלינסון״ הוא אמר.
״ נעים מאוד, אלה״ אמרתי.
״ רוצה לצאת מפה, נלך לים?״ הוא שאל
״ כן בשמחה, אני רק אודיע לחברה שלי״ אמרתי.
״ אוו קיי״ הוא ענה
הלכתי למייגן, סיפרתי לה את כל הסיפור והיא הסכימה.
הלכנו לים, כשהגענו הוא אמר לי שאני ממש יפה. הסמקתי ואמרתי תודה ושגם הוא יפה.
התיישבנו על החול, הוא התקרב אלייי, ברגע שהוא היה מול הפנים שלי הוא אמר לי: את ממש מיוחדת, בחיים שלי לא הרגשתי כך כלפי אף אחת אף פעם, אני אוהב אותך.
״ גם אני אוהבת אותך״ והתנשקנו נשיקה מלאת תשוקה, הרגשתי בעננים
מאז אנחנו יוצאים, בגיל 25 הוא הציע לי נישואים, הסכמתי והתחתנו.
ואנחנו חיים באושר ועושר.


תגובות (4)

אני שמחה שהשתמשת בטיפ שלי ;-)
צריך עוד תיקונים אבל עדיין, זה מהממממם !!!
תמשיכי לכתוב עוד וואנשוטים יפים כאלו…

16/04/2013 05:05

תודה שעשית לי וואן שוט הוא ממש יפה ויום עצמאות שמח! :)

16/04/2013 06:04

זה מהמםםםםם ! אפשר גם וואן שוט ?
אם כן אז עם זאין ;-)
שם : אביה
גיל : מה שמתאים / כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה , קעקוע של אות סינית על מפרק כף היד שהפירוש שלו זה : Sexy
(סקסי)
אופי : מצחיקה , רגישה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , שונאת ללמוד אבל שורדת את זה , מנגנת על גיטרה אקוסטית , אוהבת לשיר , מכורה לאייפון , חולה על שופינג , מתה על לקים ועקבים !
וגם אם לא אז לא נורא , ❤❤❤❤

16/04/2013 08:20

אביה אני אעשה וואנשוט רק לא עכשיו כי אין לי זמן ואני לא מרגישה כל כך טוב אז אולי בערב או מחר

16/04/2013 10:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך